2021-07-06, 04:08
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Haha, asså jag sitter och skrattar åt hur hemskt det är att 88-årige Hampus32 försöker ragga en 32-åring och hela konversation består bara utav "jag förstår dig inte älskling", bara för att det dementa fanskapet skriver med caps lock och stavar som ett jävla cp-barn.

Men söt är han https://ibb.co/CnS21h0
2021-07-06, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Haha, asså jag sitter och skrattar åt hur hemskt det är att 88-årige Hampus32 försöker ragga en 32-åring och hela konversation består bara utav "jag förstår dig inte älskling", bara för att det dementa fanskapet skriver med caps lock och stavar som ett jävla cp-barn.

Dubbla glasögon och uppriven fejk-läder soffa - han har fan halva inne redan där
2021-07-06, 04:36
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Dubbla glasögon och uppriven fejk-läder soffa - han har fan halva inne redan där
Glöm inte hans fantastiska lingvistik som charmar trosorna av dig varenda gång han tar till tangenterna.
2021-07-06, 04:42
Medlem
Citat:
Glöm inte hans fantastiska lingvistik som charmar trosorna av dig varenda gång han tar till tangenterna.
Stackarn tror säkert han är inne på Hemtjänstens nya kommunikations-plattform kanske? Om han frågar "ÄR DET KALLOPPSS PÅ ONSDAG ELLER TORSDAG ?" får du logga det som ett möjligt scenario och ringa kommunen och göra en oros-anmälan.
Senast redigerad av BronyFurry 2021-07-06 kl. 04:46. Anledning: Glömde att han kommer skriva all caps givetvis
2021-07-06, 06:19
Medlem
libanesas avatar
Citat:

Det är "planters", bilderna är fejk och kontona funkar som players konton.
2021-07-06, 08:44
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Det är "planters", bilderna är fejk och kontona funkar som players konton.
Du menar alltså att players blir anställda som planters :thinking:?
2021-07-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Är det nån mer än jag som typ börjat forska om den mytomspunna fontänorgasmen ? Jag har aldrig sett det live (slickar inte, är en jävligt självisk älskare, och fingra och hålla på orkar jag inte er än nån sekunder) och vad jag typ hört finns det nån teknik att böja finger inne och göra snabbt eller nått sånt, jag har fan ingen aning.

Har börjat fråga gubbarna vad de har för tekniker för att göra Fontän på kvinnor, återkommer om jag fått nått trovärdig svar.

Det är mer en inneboende förmåga hos vissa damer snarare än överdriven teknisk färdighet bland vissa av oss grabbar, enligt min erfarenhet. Har fått soltorka madrasser på balkongen förrut, piss är det då inte men de luktar inte klockrent när det torkat.

Bobbi berätta nu hur fel ja har snälla
2021-07-06, 12:22
Medlem
Kan man använda bitsafe konto som inte har blivit verifierat? Motta cash och skicka till annat bitsafe konto medans?
2021-07-06, 12:38
Medlem
EricBlairs avatar
Fascinerande tråd, trodde den skulle handla om de som typ jobbar i Clas Ohlssons chat och hjälper folk med frågor kring produkter. Ack vad man bedrog sig. Visste ju att skiten finns men ingen aning om omfattningen i Sverige.

Vad jag förstår är många här "chatthoror" som jobbar anonymt åt någon skum chatthallick?
Hur billig kan en hora bli? 0,15€ per mess? Förstår att det leder till bristande tro på mänskligheten efter ett tag.

Verkar vara en uppsjö av chatthoror här, varför går ni inte ihop och öppnar en egen chattbordell och är era egna chatthallickar?
2021-07-06, 12:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Fascinerande tråd, trodde den skulle handla om de som typ jobbar i Clas Ohlssons chat och hjälper folk med frågor kring produkter. Ack vad man bedrog sig. Visste ju att skiten finns men ingen aning om omfattningen i Sverige.

Vad jag förstår är många här "chatthoror" som jobbar anonymt åt någon skum chatthallick?
Hur billig kan en hora bli? 0,15€ per mess? Förstår att det leder till bristande tro på mänskligheten efter ett tag.

Verkar vara en uppsjö av chatthoror här, varför går ni inte ihop och öppnar en egen chattbordell och är era egna chatthallickar?
Är det något problem att man skriver här, sticker det i ögonen?
Har jag talat med dig hur mycket har du lagt på att chatta med mig? Fick du inte smaka eller
vad ska vi diskutera?
2021-07-06, 12:50
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Är det något problem att man skriver här, sticker det i ögonen?
Har jag talat med dig hur mycket har du lagt på att chatta med mig? Fick du inte smaka eller
vad ska vi diskutera?

Har inget problem med det annat än att varför förstöra psyket för relativa småpengar dessutom svart?

Vill jag chatta med en operatör håller jag mig till Clas Ohlsson. Det ni kör är ju uppenbar scam inser väl de flesta normalbegåvade.
2021-07-06, 12:55
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Har inget problem med det annat än att varför förstöra psyket för relativa småpengar dessutom svart?

Vill jag chatta med en operatör håller jag mig till Clas Ohlsson. Det ni kör är ju uppenbar scam inser väl de flesta normalbegåvade.
Jag måste påpeka att jag har ganska bra utbildning och arbetar ändå med detta.
Jag ser liksom inte problemet tror du alla är menlösa som sitter med detta?
Du verkar ha massa förutfattade meningar om saker du inte ens vet om.
In på jobbet nu så inte chefen kommer på dig att du skriver på flashback.
Snart kommer vintern då kan du passa på att sitta hemma göra lasagne och kolla på lyxfällan.
Här är det gött att bada i värme året om utan att ens klaga.
Du får sålla dig till merparten som ska klaga på när det regnar för mycket snöar för mycket.
Blåser för lite mjölken är för dyr politiken är kass. Det är svenskens fritidsintresse.
Så tveka inte fyll på massa coins så vi kan ha skoj igen ett tag innan du får panta nya burkar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in