2021-07-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Självklart inte

Helt säker?
Säg att jag har ett revolutkonto som tillhör Anders Johansson, men jag skriver in Göran Persson? Funkar det?
2021-07-06, 15:14
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Jo men det är uppenbart att du har försökt med dessa sidor och sen blivit sårad när det inte varit på riktigt. Eller du är här av en slump och vill förolämpa och trycka dit folk bara för att?

Ledsen att tjejerna inte fanns, och ledsen att du får noll matchningarna på tinder. MEn det finns nån för alla kompis ja lovar, puss

Jo, jag hamnade här av en slump. Var har jag förolämpat någon? Möjligen klienterna som är i andra änden.
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Alla på FB är miljardärer och har +25 dase. Finns väl säkert några som på riktigt går igång på chattandet och är medvetna om vad det är för något så visst men representativa för majoriteten är de knappast. Mitt initiala inlägg var riktat i all välmening men resulterade i en massa påhopp så skit i det då.

Edit: Har aldrig och kommer aldrig lägga en spänn på sådan uppenbar scam.
Fattar för egen del inte grejen.
Asså mannen, den där bilden av FB försvann när heta ämnen försvann. Kom in i gejmet nu! Men kan du inte berätta lite om hur det är att vara på andra sidan?
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Helt säker?
Säg att jag har ett revolutkonto som tillhör Anders Johansson, men jag skriver in Göran Persson? Funkar det?
Nej.

Vill du ha det på spanska också?
2021-07-06, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Helt säker?

Ja det var ju något annat. Ja trodde du menade huruvida kontot du får pengar till måste bära samma namn som det JH har på dig som anställd. Ja vet inte om ditt namn behövs för att någon ska kunna peta in pengar på din revolut, men JH lär väl återkomma om överföringen inte skulle funka.
2021-07-06, 15:17
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Juristen? Han som vill bli kallad för Nalle? Som så många andra bland våra klienter haha.

Exactamente
2021-07-06, 15:18
Medlem
Citat:
Jo, jag hamnade här av en slump. Var har jag förolämpat någon? Möjligen klienterna som är i andra änden.

Jo men du har inte en susning om hur detta funkar så vad är vitsen att komma in o babbla? Hallickar hit o dit, vafan sitter du i kassan på ICA är dom din hallick då?
2021-07-06, 15:19
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ja det var ju något annat. Ja trodde du menade huruvida kontot du får pengar till måste bära samma namn som det JH har på dig som anställd. Ja vet inte om ditt namn behövs för att någon ska kunna peta in pengar på din revolut, men JH lär väl återkomma om överföringen inte skulle funka.
Namnet måste stämma med kontoinnehavaren.
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Exactamente
Ja, han har man fan inte fått på ett tag nu. Nu är det främst Stefan som är på semester på Gotland som man samtalar med. Har nallen trillat av pinnen kanske?
2021-07-06, 15:23
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Jo men du har inte en susning om hur detta funkar så vad är vitsen att komma in o babbla? Hallickar hit o dit, vafan sitter du i kassan på ICA är dom din hallick då?

Ni kallar ju er själva för chatthoror så närmast över i hierarkin är väl hallick?

Har en egen firma så jag är väl bordellägare som alla andra företagare då eller?
2021-07-06, 15:25
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ni kallar ju er själva för chatthoror så närmast över i hierarkin är väl hallick?

Har en egen firma så jag är väl bordellägare som alla andra företagare då eller?
Nej, du är en target som är här för att du inte fick leka doktor med 18-åriga Lisa.
2021-07-06, 15:26
Medlem
Sen Eric ja vet inte vad du har för jobb men att ligga hemma i kallingarna och skriva text i en ruta hur man vill när man vill hur länge man vill, sen få in bra deg, det är rätt ok faktiskt. Det är också det enda vi gör, det är text på internet, precis som här i fb tråden. Efter ett tag med detta så skiter man i vad kunderna skriver, det är ingen kognition inblandat. Oavsett vad så är det ingens psyke som förstörs av att det står "kuk o fitta" istället för något mer oskyldigt på dataskärmen. Ja kan tycka en film, youtube klipp eller kanske en låt skulle vara mer potentiellt otäckt o hemskt då isåfall.
2021-07-06, 16:05
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Sen Eric ja vet inte vad du har för jobb men att ligga hemma i kallingarna och skriva text i en ruta hur man vill när man vill hur länge man vill, sen få in bra deg, det är rätt ok faktiskt. Det är också det enda vi gör, det är text på internet, precis som här i fb tråden. Efter ett tag med detta så skiter man i vad kunderna skriver, det är ingen kognition inblandat. Oavsett vad så är det ingens psyke som förstörs av att det står "kuk o fitta" istället för något mer oskyldigt på dataskärmen. Ja kan tycka en film, youtube klipp eller kanske en låt skulle vara mer potentiellt otäckt o hemskt då isåfall.

Är ju en lång tråd men det finns flera inlägg där flera av er rekommenderar frågvisa att inte börja med detta då det är personlighetsförändrande. Du själv säger ju att du efter ett tag helt skiter i klienterna och rekommenderar andra att göra likadant, dvs avhumanisera "kunden" vilket leder till förändrad mer cynisk människosyn.

Vidare en ständig oro hos vissa för skattmasen då det är svartjobb samt oro för vad som kan hända med fejkade konton. För att hantera detta i längden så antar jag det bästa är att kasta oron överbord och köra på så länge det går. Inte alla som klarar det. Var väl egentligen dessa aspekter som gjorde att jag läste mer i tråden då det gav lite insyn i en skuggbranch med knepiga förutsättningar för de som ger sig in i det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in