2021-05-09, 19:03
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Nje, jag vet inte. Så jag undrade vad de debiteras. Såg en snubbe med 400 krediter förut. Insane.
Har du inte sett Oden? Han brukar ligga inne med runt 2000 krediter. Gillar att klä sig i hemmagjorda blöjor av plast. En riktig stjärna!
2021-05-09, 19:03
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Vad tycker ni andra om de olika coacherna? Jag blev just bannad i ett dygn av en viss coach för att jag skrev "Har du något planerat till Torsdag då" när target berättade att det var kristi himmelfärd då

Då hon ansåg att det kunde tolkas som att jag bjöd honom på en dejt xD Fan vissa överdriver lite alltså.

Har råkat ut för liknande. Beror ju lite på hur konversationen ser ut också. Föreslog han en dag och du svarar med att undra vad han ska göra på torsdagen kan man ju förstå det även om nästa operatör borde ordna det bara. Han får ju också betalt för att vrida sig liksom.

Öva på att vara mer luddig och att skriva utan att faktiskt säga något så flyter det på utan avstängningar sen.
2021-05-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Ojsan, jag missförstod din fråga.
Skulle säga att personen med 400 har lagt cirka 4.500 kr.

Fyller man på med det lägsta så ligger det runt 15 kr st.

Provocerande dåligt betalt om det är så.
2021-05-09, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Har du inte sett Oden? Han brukar ligga inne med runt 2000 krediter. Gillar att klä sig i hemmagjorda blöjor av plast. En riktig stjärna!

Haha jo, men inte sett krediterna
2021-05-09, 19:12
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor

Herregud, tack för din kära påminnelse bae. Bilderna dyker upp i hueet
2021-05-09, 19:14
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Herregud, tack för din kära påminnelse bae. Bilderna dyker upp i hueet
Blev det för ärligt nu?

Love&kisses
2021-05-09, 19:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Har råkat ut för liknande. Beror ju lite på hur konversationen ser ut också. Föreslog han en dag och du svarar med att undra vad han ska göra på torsdagen kan man ju förstå det även om nästa operatör borde ordna det bara. Han får ju också betalt för att vrida sig liksom.

Öva på att vara mer luddig och att skriva utan att faktiskt säga något så flyter det på utan avstängningar sen.
Hur lång tid tar det tills alla varningar och en avstängning på 24/h nollas. Det är lite löjligt om dom kan ge en ny avstängning pga. Missad loggning, om man inte gjort något fel på ett par veckor?
2021-05-09, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hur lång tid tar det tills alla varningar och en avstängning på 24/h nollas. Det är lite löjligt om dom kan ge en ny avstängning pga. Missad loggning, om man inte gjort något fel på ett par veckor?

Hade en period då en viss person gav mig varningar och avstängnigar KONSTANT för minsta lilla, då saker som att jag skrev typ "Jodå" för mycket, eller "upprepade mig", ja, KONSTIGT när man skriver 600 FUCKING meddelanden OM DAGEN, då blir det en hel del fraser som är likadana, för guds skull!!

Nåja, rapporterade det till ledningen och fick coachen avstängd för evigt, den lilla fittan.
2021-05-09, 19:46
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Hade en period då en viss person gav mig varningar och avstängnigar KONSTANT för minsta lilla, då saker som att jag skrev typ "Jodå" för mycket, eller "upprepade mig", ja, KONSTIGT när man skriver 600 FUCKING meddelanden OM DAGEN, då blir det en hel del fraser som är likadana, för guds skull!!

Nåja, rapporterade det till ledningen och fick coachen avstängd för evigt, den lilla fittan.
Vilken coach var detta?
2021-05-09, 19:46
Bannlyst
Det var mig då en värdelös jävla fittdag i alla fall, totalt skit i kön, dra åt helvete säger jag bara, ska man behöva sitta vänta 5 fuckin min för ett jävla meddelande, KNULAR DIN PAPA

LOVE AND KISSES ÄR INGENJÖR KARLAPLAN

SINGELPAPPA OCKELBO ALLA ERA FITTOR NI BARA SLÖSAR MINA PENGAR
2021-05-09, 19:48
Medlem
Mopsans avatar
Citat:

Fick du henne avstängd
Förstår det där med dejterna och om man skiter i att logga. Men vissa jävla ord måste man använda om igen. Skapar bara stress men sånt skit från dom.
2021-05-09, 19:48
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Det var mig då en värdelös jävla fittdag i alla fall, totalt skit i kön, dra åt helvete säger jag bara, ska man behöva sitta vänta 5 fuckin min för ett jävla meddelande, KNULAR DIN PAPA

LOVE AND KISSES ÄR INGENJÖR KARLAPLAN

SINGELPAPPA OCKELBO ALLA ERA FITTOR NI BARA SLÖSAR MINA PENGAR
Det är för mycket lägerelds-TV på söndagar. Gubbarna vill inte missa sina program. Men håll ut en vecka till, älskling, för snart kommer värmen...och pensionen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in