2021-04-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Eller att de helt enkelt märker vad otroligt effektiva alla plötsligt blivit. Nä tack.

Haha ja det med!
2021-04-14, 14:56
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
150 tecken på 2 sekunder då hinner du kanske springa på skithuset med.
Är du kompis med omangrabben som drog iväg lika fort som ett lönekuvert?

Hur tjocka fingrar har du?

Tar ju tid för det att läsa logga och tänka men att skriva isig tar ingen tid om du redan vet exakt vad det är liksom i en copy paste. När fingrarna väl börjat jobba går det undan.

Men du kanske inte har använt datorer hela ditt liv och måste kolla på tangenterna. Det är helt okej men gör inte heller mig speciell.

Edit: kanske tog jag i, säg 4 sekunder då om det gör dig nöjd men poängen kvarstår. Att klicka sig in på rätt ställen med musen är ett extra moment som tar tid när man växlar mellan att skriva och peka + klicka. Det har alltid för mig känts som slöseri med tid om det går att undvika.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-14 kl. 15:01.
2021-04-14, 15:05
Medlem
fanvaslitets avatar
"Från och med v.15 införs en fast veckbonus på JH; ger en möjlighet att tjäna 15 euro extra i veckan.
För att ta del av bonusen ska du skriva minst 1000 meddelanden/vecka (måndag-söndag)."

pepocheer
2021-04-14, 15:08
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi

Tar ju tid för det att läsa logga och tänka men att skriva isig tar ingen tid om du redan vet exakt vad det är liksom i en copy paste. När fingrarna väl börjat jobba går det undan.

Men du kanske inte har använt datorer hela ditt liv och måste kolla på tangenterna. Det är helt okej men gör inte heller mig speciell.

Edit: kanske tog jag i, säg 4 sekunder då om det gör dig nöjd men poängen kvarstår. Att klicka sig in på rätt ställen med musen är ett extra moment som tar tid när man växlar mellan att skriva och peka + klicka. Det har alltid för mig känts som slöseri med tid om det går att undvika.
Men lilla bobbi du har forfarande inte svarat på vAr dU bOR?
2021-04-14, 15:21
Medlem
se8035s avatar
-
2021-04-14, 15:39
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Men lilla bobbi du har forfarande inte svarat på vAr dU bOR?

Vart du vill baby, puss på fiffi
2021-04-14, 17:07
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

Yrpanna från 2 sekunder till 4 sekunder helt plötsligt du är för duktig.
Det finns inte så många mess så du måste jaga för mycket.
1 mess på 4 sekunder dvs på 1 minut hinner du med 15 mess en hel timme ligger du på 900 mess.
Så om du arbetar 4 timmar blir det bara 3600 mess kult oman är seg då du är för bra.
Men om du ändå ska ta i så löjla dig inte med 1 mess per 4 sekunder jag kollar inte på tangenterna men 4 sekunder lägg ner. Kom in i matchen och var seriös.
Även med copy paste reder du inte 1 mess på 4 sekunder oavsett om du arbetat med tangentbord hela ditt liv.
2021-04-14, 17:41
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
1 mess på 4 sekunder dvs på 1 minut hinner du med 15 mess en hel timme ligger du på 900 mess.
Så om du arbetar 4 timmar blir det bara 3600 mess kult oman är seg då du är för bra.
Men om du ändå ska ta i så löjla dig inte med 1 mess per 4 sekunder jag kollar inte på tangenterna men 4 sekunder lägg ner. Kom in i matchen och var seriös.
Även med copy paste reder du inte 1 mess på 4 sekunder oavsett om du arbetat med tangentbord hela ditt liv.

Är du dum eller? Sa väl aldrig att ett mess tar 2-4 sekunder? Sa att skriva 150 tecken tar det, framförallt om du redan vet exakt vad du ska skriva.

Att svara på ett mess är mer än att skriva en förutbestämd mening vilket ett copy paste skulle innehålla. Du ska ju läsa, logga och tänka ut svaret också vet du väl?

Sen förstår du nog lika bra som jag att poängen inte är exakt hur många sekunder det tar utan att det går så fort ändå om man är van att det iaf för mig skulle kännas krångligare att copy paste och sen ändra på saker i det.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-14 kl. 17:46.
2021-04-14, 20:04
Medlem
Citat:
Jag köttar 1 msg på 8 sek, ingen copy paste, och då är jag full samtidigt. Skål.
2021-04-14, 20:31
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Är du dum eller? Sa väl aldrig att ett mess tar 2-4 sekunder? Sa att skriva 150 tecken tar det, framförallt om du redan vet exakt vad du ska skriva.

Att svara på ett mess är mer än att skriva en förutbestämd mening vilket ett copy paste skulle innehålla. Du ska ju läsa, logga och tänka ut svaret också vet du väl?

Sen förstår du nog lika bra som jag att poängen inte är exakt hur många sekunder det tar utan att det går så fort ändå om man är van att det iaf för mig skulle kännas krångligare att copy paste och sen ändra på saker i det.
Haha inte är jag dum hur kan du påstå folk är dumma innan du ens känner en person?
Även om du spelar piano på tangentbordet och bara skriver 2 bokstäver fixar du det inte på 4 sekunder.
Har du parkinsson kanske det funkar.
Håll dig till sanningen och snacka inte en massa papegojja.
2021-04-14, 20:38
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Jag köttar 1 msg på 8 sek, ingen copy paste, och då är jag full samtidigt. Skål.
Är det verkligen sant eller skojar du med mig? 8 sekunder för ett meddelande låter lite för bra för att vara sant. 15 då kanske det kan fungera. Jag är ganska ok på skriva men seriöst lägger jag typ 14-16 sekunder. Jag tycker att man hinner med det mesta på 14 till 16 sekunder. Om man gör ett mess på 8 sekunder måste man verkligen vara proffs eller dricka massa på samma gång
2021-04-14, 20:39
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Haha inte är jag dum hur kan du påstå folk är dumma innan du ens känner en person?
Även om du spelar piano på tangentbordet och bara skriver 2 bokstäver fixar du det inte på 4 sekunder.
Har du parkinsson kanske det funkar.
Håll dig till sanningen och snacka inte en massa papegojja.

Whatever.

Märker att ditt liv är på den nivån att det är viktigt för dig att få ha rätt om något så vi kan säga att det tar 5 sekunder då. Ska du ringa mamma nu och berätta hur duktig du är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in