Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Hur tjocka fingrar har du?
Tar ju tid för det att läsa logga och tänka men att skriva isig tar ingen tid om du redan vet exakt vad det är liksom i en copy paste. När fingrarna väl börjat jobba går det undan.
Men du kanske inte har använt datorer hela ditt liv och måste kolla på tangenterna. Det är helt okej men gör inte heller mig speciell.
Edit: kanske tog jag i, säg 4 sekunder då om det gör dig nöjd men poängen kvarstår. Att klicka sig in på rätt ställen med musen är ett extra moment som tar tid när man växlar mellan att skriva och peka + klicka. Det har alltid för mig känts som slöseri med tid om det går att undvika.
Yrpanna från 2 sekunder till 4 sekunder helt plötsligt du är för duktig.
Det finns inte så många mess så du måste jaga för mycket.
1 mess på 4 sekunder dvs på 1 minut hinner du med 15 mess en hel timme ligger du på 900 mess.
Så om du arbetar 4 timmar blir det bara 3600 mess kult oman är seg då du är för bra.
Men om du ändå ska ta i så löjla dig inte med 1 mess per 4 sekunder jag kollar inte på tangenterna men 4 sekunder lägg ner. Kom in i matchen och var seriös.
Även med copy paste reder du inte 1 mess på 4 sekunder oavsett om du arbetat med tangentbord hela ditt liv.