2021-05-09, 17:23
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Nope, Elin

RIP.
Det trodde man icke.
2021-05-09, 17:27
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Vad tycker ni andra om de olika coacherna? Jag blev just bannad i ett dygn av en viss coach för att jag skrev "Har du något planerat till Torsdag då" när target berättade att det var kristi himmelfärd då

Då hon ansåg att det kunde tolkas som att jag bjöd honom på en dejt xD Fan vissa överdriver lite alltså.
Ja, man måste vara väldigt försiktig med att nämna veckodagar öht. Oftast måste man lägga till någonting efter det, typ "...själv så ska man på begravning och det är inget man riktigt ser fram emot". De är väldigt känsliga för det där med att ha med dagar i frågor.
2021-05-09, 17:33
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Ja, man måste vara väldigt försiktig med att nämna veckodagar öht. Oftast måste man lägga till någonting efter det, typ "...själv så ska man på begravning och det är inget man riktigt ser fram emot". De är väldigt känsliga för det där med att ha med dagar i frågor.

Jo visst, fattar de I guess. Men ibland känns det lite väl orimligt att man ska ha koll på deras tusentals regler i bakhuvudet konstant samtidigt som man försöker föra ett naturligt samtal med en kåt gubbe som inte vill något hellre än att träffa sin lilla påhittade dam. & kunna skriva i en rimlig takt så att man inte behöver ägna hela dagen åt detta.
2021-05-09, 18:07
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Nope, Elin

Fyfan, från helvetet
2021-05-09, 18:14
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Jo visst, fattar de I guess. Men ibland känns det lite väl orimligt att man ska ha koll på deras tusentals regler i bakhuvudet konstant samtidigt som man försöker föra ett naturligt samtal med en kåt gubbe som inte vill något hellre än att träffa sin lilla påhittade dam. & kunna skriva i en rimlig takt så att man inte behöver ägna hela dagen åt detta.
Jo, men mycket är väldigt orimligt när det kommer till JH. Men nu vet du till nästa gång att lägga till någonting mer till din fråga
2021-05-09, 18:29
Bannlyst
Citat:
Vad tycker ni andra om de olika coacherna? Jag blev just bannad i ett dygn av en viss coach för att jag skrev "Har du något planerat till Torsdag då" när target berättade att det var kristi himmelfärd då

Då hon ansåg att det kunde tolkas som att jag bjöd honom på en dejt xD Fan vissa överdriver lite alltså.

Vet att Elin varit i blåsväder förut, ledningen har stenkoll på henne för att hon har en tendens att banna folk för skitsaker, hon blir mindre och mindre gillad för varje månad som går.
2021-05-09, 18:47
Medlem
Alltid lika värdelöst på söndagar?
2021-05-09, 18:50
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Alltid lika värdelöst på söndagar?

Det skulle jag inte vilja påstå? Det flödar av meddelande. Ut och fiska.

Laddar det en längre stund?
Hoppa över till statistik och tillbaka till meddelande.

FRAM MED HÅVEN!
2021-05-09, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Det skulle jag inte vilja påstå? Det flödar av meddelande. Ut och fiska.

Laddar det en längre stund?
Hoppa över till statistik och tillbaka till meddelande.

FRAM MED HÅVEN!

Vet du vad en kredit kostar?
2021-05-09, 18:54
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Vet du vad en kredit kostar?

Mycket väl medveten!
2021-05-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Mycket väl medveten!

Nje, jag vet inte. Så jag undrade vad de debiteras. Såg en snubbe med 400 krediter förut. Insane.
2021-05-09, 18:59
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Nje, jag vet inte. Så jag undrade vad de debiteras. Såg en snubbe med 400 krediter förut. Insane.

Ojsan, jag missförstod din fråga.
Skulle säga att personen med 400 har lagt cirka 4.500 kr.

Fyller man på med det lägsta så ligger det runt 15 kr st.
Senast redigerad av ThetingGoezWild 2021-05-09 kl. 19:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in