2020-12-11, 17:38
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Operator e också dåliga men om man tittar på företag att jobba för så är texmex värst just nu. Inga mess och alltid krångel med utbetalningarna.

Bara pengarna kommer ut är det väl lugnt men blir ju inget utbetalt om det är något mellan dom och cc som gör att dom inte får några meddelanden.

Har väl gått över 10 dagar sen trafiken stryptes för texmex? Om det inte kommer tillbaks hade det väl inte funnits någon bra anledning att inte bara berätta det för och göra sig av med sina operatörer? Svårt att förstå.
Senast redigerad av Bbobi 2020-12-11 kl. 17:40.
2020-12-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Bara pengarna kommer ut är det väl lugnt men blir ju inget utbetalt om det är något mellan dom och cc som gör att dom inte får några meddelanden.

Har väl gått över 10 dagar sen trafiken stryptes för texmex? Om det inte kommer tillbaks hade det väl inte funnits någon bra anledning att inte bara berätta det för och göra sig av med sina operatörer? Svårt att förstå.
Du tänker på en exit scam och det fungerar inte för ett företag som TK då de finns i många andra länder också med bas i USA.

Tror TK har för många ops helt enkelt, skulle inte förvåna mig om max var 50 och man överstigit så nu har man strypt den trafiken. Frågan är om TK har lika keff trafik i andra länder eller bara sverige.
2020-12-11, 17:50
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Du tänker på en exit scam och det fungerar inte för ett företag som TK då de finns i många andra länder också med bas i USA.

Tror TK har för många ops helt enkelt, skulle inte förvåna mig om max var 50 och man överstigit så nu har man strypt den trafiken

Nja det tänkte jag inte då det rapporterats av operatörer att dom fått betalt.

Mer avsaknaden av info. Bara tomma ord att det kommer tillbaks igen.
2020-12-11, 17:51
Medlem
Citat:

Tror TK har för många ops helt enkelt, skulle inte förvåna mig om max var 50 och man överstigit så nu har man strypt den trafiken. Frågan är om TK har lika keff trafik i andra länder eller bara sverige.

Du väntar på pump sen tar du allt och lämnar skeppet hör jag. Det är bear market nu.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-12-11 kl. 17:54.
2020-12-11, 18:02
Medlem
Citat:
Operator e också dåliga men om man tittar på företag att jobba för så är texmex värst just nu. Inga mess och alltid krångel med utbetalningarna.
Det är personerna bakom CC som är ansvariga för utbetalningarna och trafiken, inte chattoperatörföretaget.
2020-12-11, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail
Det är personerna bakom CC som är ansvariga för utbetalningarna och trafiken, inte chattoperatörföretaget.

Och hur vet du det?
2020-12-11, 18:12
Medlem
hanksaccounts avatar
Hörrni. Går det att jobba med det här om man har annat dagtid heltidsjobb? Liksom går det att jobba med chat på kvällen eller är det 8 timmar pass? Finns det nånstans att läsa om dessa grejer? PMa gärna mer info
2020-12-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DodgingJail

Makes sense men faktum kvarstår, går segt där med utbetalningarna får alltid luddiga svar när man frågan coachen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Nja det tänkte jag inte då det rapporterats av operatörer att dom fått betalt.

Mer avsaknaden av info. Bara tomma ord att det kommer tillbaks igen.
TK är nya CW synd att det dog lika snabbt som det kom upp
2020-12-11, 18:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanksaccount
Hörrni. Går det att jobba med det här om man har annat dagtid heltidsjobb? Liksom går det att jobba med chat på kvällen eller är det 8 timmar pass? Finns det nånstans att läsa om dessa grejer? PMa gärna mer info
Såvitt jag vet så finns det bara ett företag som vill att du bokar dina pass. Resten kan du jobba hur, när och vart du vill. Du kan ju börja med att läsa tråden om du behöver svar på något. Jag rekommenderar dig att börja på sidan 75 och fortsätt framåt.
2020-12-11, 18:58
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanksaccount

"Finns det nånstans att läsa om dessa grejer?" bara hela den här tråden??

varför tror du någon av oss skulle hjälpa dig?

vi vill inte att fler börjar med det här, då blir det ännu mindre jobb för oss.

du får gärna skaffa dig något annat extrajobb.
2020-12-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
"Finns det nånstans att läsa om dessa grejer?" bara hela den här tråden??

Detta var sjukt roligt 😁
2020-12-11, 19:50
Medlem
Citat:

TK är nya CW synd att det dog lika snabbt som det kom upp

Vad yrar du om, allting flyter på som på en räls på CW, kö finns, logg finns, para finns, julbonus finns, allt du kan drömma om, ja det finns. God Jul på er flickor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in