2019-01-28, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmmmkej
Jo givetvis är det gott om meddelanden just nu på grund av löning. Men annars är det kasst, och 30 sekunder är lång väntan nog för att halvera antal meddelanden man hinner skicka under en timme. Dessutom finns det gott om tider på dygnet där det är bra mycket mer än 30 sekunder. Har som sagt jobbat mer än ett år, jag är väl medveten om utvecklingen på sidan och hur mycket sämre det har blivit.

I snitt under en månad är det riktigt dåligt med meddelanden, det där med "ni måste göra dåliga meddelanden" stämmer inte i mitt fall. Sedan så skickar ju många fruktansvärt horribla meddelanden som gör att jag ständigt måste rädda konversationer vilket är mycket irriterande, så någon sanning kanske det ligger i det i vissas fall.

Precis, löning gjorde enorm skillnad. Jag håller med om att vissa skickar fruktansvärda meddelanden och det gör svårt att själv vara snabb för man måste gå tillbaka och lista ut vad som hänt eller enkelt bara lägga mer tid för att rädda situationen. Jag kan tycka att det här skulle ha så mycket potential om 1. Det vore mer betalt och mindre personer som jobbade med detta samt att 2 Poker inte skriver fruktansvärt svåra meddelanden typ "Jag vill knulla dig här och nu direkt, jag väntar på dig" och svaret kommer inom två minuter. Har någon här varit poker? Samtidigt är det heller inte trovärdigt att Poker skriver till en helt tom profil att denne personen är speciell?

Ni som har jobbat med det här länge. Kan ni fortfarande brista ut i skratt ibland? Och finns det något meddelande som ni tycker är svårt att svara på?

Sen är det fruktansvärt jobbigt med människor som inte loggar. Då går jag tillbaka och loggar och det tar ju tid från mig.
2019-01-28, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissesLi
Precis, löning gjorde enorm skillnad. Jag håller med om att vissa skickar fruktansvärda meddelanden och det gör svårt att själv vara snabb för man måste gå tillbaka och lista ut vad som hänt eller enkelt bara lägga mer tid för att rädda situationen. Jag kan tycka att det här skulle ha så mycket potential om 1. Det vore mer betalt och mindre personer som jobbade med detta samt att 2 Poker inte skriver fruktansvärt svåra meddelanden typ "Jag vill knulla dig här och nu direkt, jag väntar på dig" och svaret kommer inom två minuter. Har någon här varit poker? Samtidigt är det heller inte trovärdigt att Poker skriver till en helt tom profil att denne personen är speciell?

Ni som har jobbat med det här länge. Kan ni fortfarande brista ut i skratt ibland? Och finns det något meddelande som ni tycker är svårt att svara på?

Sen är det fruktansvärt jobbigt med människor som inte loggar. Då går jag tillbaka och loggar och det tar ju tid från mig.

Det värsta är att pokers har något jävla passerkort som vi andra sedan måste handskas med.
"Jag vill knulla om 5 minuter, ring mig på blablabla"
"JA JAG VILL!"
"Oh nej det går inte jag har inte tid nu"
Liksom vad i helvete? Och dom tror att targets sedan ska finna en trovärdig?
Det värsta är också när något inte är loggat flera konversationer ned och sedan får man skit för det (varning) för att man missat det. Ska man gå igenom varenda jävla mening eller?
2019-01-28, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissesLi

Brast ut i skratt igår när någon loggat "sjuk bild" hos han tjocka jävla latex gubben. Scrollade ner och kollade på den, extremt bisarr men jag dog av skratt
2019-01-28, 15:37
Medlem
CheeseHDs avatar
Männen tror säkert att de är 10 poängare efter att ha varit på sidan.
2019-01-29, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Det värsta är att pokers har något jävla passerkort som vi andra sedan måste handskas med.
"JA JAG VILL!"

Men exakt... en del pokes ska vara gjorda för att trycka på träff en viss dag eller att man ska ge ut kontaktinfo för att kunna få igång samtals snabbt. Och ibland får man tydliga instruktioner om vilken typ av tjej man ska välja, en händelse eller artikel man ska utgå ifrån osv, sen lämnas ansvaret till chattoperatörerna...

Sen har vi coacher som oavsett instruktioner gör pokes aggressiva för att få en så bra personlig score som möjligt.
Senast redigerad av Linda1983 2019-01-29 kl. 10:29.
2019-01-29, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Männen tror säkert att de är 10 poängare efter att ha varit på sidan.

Haha exakt.. Undra hur många kvinnor de männen skrivit till på typ tinder eller Badoo och börjat med "vill du se min kuk" eller "vill du knulla"... Lär ju inte fått ett enda svar där, kanske ett "nej tack" som mest.
2019-01-29, 14:07
Medlem
Citat:
Till alla er idioter som inte loggar fk u

Ja alltså om det ställer till dig för dig så får du helt enkelt skriva ett sämre meddelande till kunden, dvs svara svävande och generellt. Du får inte mer betalt för att gubben blir nöjd. Och om det blir rapporterat på något vis så är det ju inte ditt fel i vilket fall. Bara skriv...
2019-01-29, 15:55
Medlem
CheeseHDs avatar
Chr*ster från Halmstad, ute efter ett ONS, trollade honom, slutade med att han blev så jävla arg och börja kalla mig hora och liknande lol.

Den 22 åriga Irakiern som varje vecka frågar 'Kan du eller vill du ta min oskuld nu på lördag'?
2019-01-29, 19:11
Medlem
Citat:
Chr*ster från Halmstad, ute efter ett ONS, trollade honom, slutade med att han blev så jävla arg och börja kalla mig hora och liknande lol.

Den 22 åriga Irakiern som varje vecka frågar 'Kan du eller vill du ta min oskuld nu på lördag'?

Eller den här gifte mannen som enbart vill knulla oskulder och alltid är sur och grinig...
2019-01-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
"JA JAG VILL!"
Det värsta är också när något inte är loggat flera konversationer ned och sedan får man skit för det (varning) för att man missat det. Ska man gå igenom varenda jävla mening eller?
Lita på mig, att vara poker är kuk svårt i jämförelse med att rädda en konvo.
2019-01-30, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Lita på mig, att vara poker är kuk svårt i jämförelse med att rädda en konvo.

Ok då förstår jag
2019-01-30, 08:56
Medlem
Min största undran är hur där finns rätt smarta män där som driver stora företag och säkert tjänar massvis med pengar men är ändå dumma nog för att falla för sidan. Hur tänker dem egentligen? Och att dom aldrig ger sig heller utan bara fortsätter och fortsätter, särskilt en av dem som varit där i nästan två år och alltid spenderar pengar på nya. Det måste vara som en drog för dem, antar jag? Som att dom får dopamin utsläppt i hjärnan när tjejerna skriver till dem?
Samma som ett spelberoende kan jag tänka mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in