Citat:
Jo givetvis är det gott om meddelanden just nu på grund av löning. Men annars är det kasst, och 30 sekunder är lång väntan nog för att halvera antal meddelanden man hinner skicka under en timme. Dessutom finns det gott om tider på dygnet där det är bra mycket mer än 30 sekunder. Har som sagt jobbat mer än ett år, jag är väl medveten om utvecklingen på sidan och hur mycket sämre det har blivit.
I snitt under en månad är det riktigt dåligt med meddelanden, det där med "ni måste göra dåliga meddelanden" stämmer inte i mitt fall. Sedan så skickar ju många fruktansvärt horribla meddelanden som gör att jag ständigt måste rädda konversationer vilket är mycket irriterande, så någon sanning kanske det ligger i det i vissas fall.
I snitt under en månad är det riktigt dåligt med meddelanden, det där med "ni måste göra dåliga meddelanden" stämmer inte i mitt fall. Sedan så skickar ju många fruktansvärt horribla meddelanden som gör att jag ständigt måste rädda konversationer vilket är mycket irriterande, så någon sanning kanske det ligger i det i vissas fall.
Precis, löning gjorde enorm skillnad. Jag håller med om att vissa skickar fruktansvärda meddelanden och det gör svårt att själv vara snabb för man måste gå tillbaka och lista ut vad som hänt eller enkelt bara lägga mer tid för att rädda situationen. Jag kan tycka att det här skulle ha så mycket potential om 1. Det vore mer betalt och mindre personer som jobbade med detta samt att 2 Poker inte skriver fruktansvärt svåra meddelanden typ "Jag vill knulla dig här och nu direkt, jag väntar på dig" och svaret kommer inom två minuter. Har någon här varit poker? Samtidigt är det heller inte trovärdigt att Poker skriver till en helt tom profil att denne personen är speciell?
Ni som har jobbat med det här länge. Kan ni fortfarande brista ut i skratt ibland? Och finns det något meddelande som ni tycker är svårt att svara på?
Sen är det fruktansvärt jobbigt med människor som inte loggar. Då går jag tillbaka och loggar och det tar ju tid från mig.