2020-07-31, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Vad glad jag blir, jag önskar han all lycka och glädje.
För att vara från ett riktigt rövhål till småby så har han många bollar i luften, han måste ju vara rätt känd i stan och ha koll på de flesta människorna i byn vilket är det roligaste då han säkert skrivit till över 500 tjejer inom 2 mils radie ifrån honom.

Han skriver ju på ett så speciellt sätt då? Precis såhär då som jag skriver då? Om jag minns det korrekt då. Vad gör du då annars då?

Ont:
För er som snackar koffein och jävelskap rekommenderar jag faktiskt Noopept för att knega lite bättre. Det fungerar rätt bra för mig iallafall, inte klassat som något och är rätt billigt att köpa.
Räcker med en tablett till morgonkaffet för att man ska få rätt schysst fokus ett par timmar.

Jag har väldigt enkelt att zona ut, men på noopept kunde jag sitta till 600 meddelanden med paus för cigg ibland annars helt fokad.

Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Är det han serviceteknikern eller den där small latinon du menar

Det gör han då. Men han knullar inte med kondom då.

Nej, detta är entreprenören med stort E. Han har nog 4-5 företag samt ett annat jobb. 70+. Latinon bor i Stockholm, detta är långt åt helvete i Norrland.

Testat noopept, märkte ingen skillnad.
2020-07-31, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det gör han då. Men han knullar inte med kondom då.

Nej, detta är entreprenören med stort E. Han har nog 4-5 företag samt ett annat jobb. 70+. Latinon bor i Stockholm, detta är långt åt helvete i Norrland.

Testat noopept, märkte ingen skillnad.

Haha EXAKT sådär! Han knullar absolut inte med kondom då. Det är ganska viktigt då det är i inledningsmeddelandet då. Ganska enkelt att logga allt i första meddelandet då man får samma meddelande 10 gånger på rad då.

Tänk dig slita och vara en sån jävla entreprenör för att i slutändan kasta in pengarna på oss luder här. Det ska han ha en enorm eloge för. Hade kunnat ge pengarna till barnen i Afrika men delar solidariskt ut de till oss pundare på Flashback.

Latinon minns jag nog inte så väl tyvärr, måste ha gjort ett dåligt intryck eller så gjorde jag ett riktigt dåligt jobb med att förföra herrn.

Kan bero på varifrån den kmr och annat. Jag tror jag har damp deluxe och har generellt svårt med fokus. 10-20mg till morgonkaffet på tom mage gör susen men vissa butiker säljer skit!

God Fredag då och kom ihåg att inte knulla utan kondom då.
2020-07-31, 13:37
Medlem
Citat:
Haha EXAKT sådär! Han knullar absolut inte med kondom då. Det är ganska viktigt då det är i inledningsmeddelandet då. Ganska enkelt att logga allt i första meddelandet då man får samma meddelande 10 gånger på rad då.

Tänk dig slita och vara en sån jävla entreprenör för att i slutändan kasta in pengarna på oss luder här. Det ska han ha en enorm eloge för. Hade kunnat ge pengarna till barnen i Afrika men delar solidariskt ut de till oss pundare på Flashback.

Latinon minns jag nog inte så väl tyvärr, måste ha gjort ett dåligt intryck eller så gjorde jag ett riktigt dåligt jobb med att förföra herrn.

Kan bero på varifrån den kmr och annat. Jag tror jag har damp deluxe och har generellt svårt med fokus. 10-20mg till morgonkaffet på tom mage gör susen men vissa butiker säljer skit!

Du känner alltså inte till vardagssex och extra allt sex? Han har flera varianter men minns tyvärr inte detaljerna. Låter underbart dock och förhoppningsvis får någon flicksnärta testa på det snart.

Det var längesedan jag testade noopept. Hade inget med chatten att göra, men jag märke ingen skillnad alls i fokus. Inte heller funkade den i reverserande syfte som förhoppningen var.
2020-07-31, 13:37
Medlem
Citat:

Skrev du in jh meriten på cvet elr? grattis till nya jobbet
2020-07-31, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du känner alltså inte till vardagssex och extra allt sex? Han har flera varianter men minns tyvärr inte detaljerna. Låter underbart dock och förhoppningsvis får någon flicksnärta testa på det snart.

Det var längesedan jag testade noopept. Hade inget med chatten att göra, men jag märke ingen skillnad alls i fokus. Inte heller funkade den i reverserande syfte som förhoppningen var.

Nu känner jag mig fan som den sämsta operatören i JHs historia.
Självklart vet jag vem vardagssex och extra alltsex - har dock svårt att minnas hur sötnosen ser ut, men nu minns jag vem det är vad glad jag blir att du rättade mig det tackar jag så hjärtligt för.

Jag är bergsäker på att han har en massa vardagssex, varför tror du han kallar det vardagssex? Det knullas varje dag! Men så är det nog för de flesta fina spelare vi (numera ni) har att göra med, vi vet alla att de knullar satan och bara har chatten som sidosyssla så att säga.

Vem hade inte velat hoppa i säng med t.ex EntreprenörN som driver massa bolag då och som inte knullar med kondom då.

Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Skrev du in jh meriten på cvet elr? grattis till nya jobbet

Självklart mannen, tar bara med de mest samhällsbärande jobben som jag är stolt över på mitt CV. Ska jag vara ärlig så är mitt CV mer eller mindre mina personuppgifter och ett portfolio med både bilder och konversationer från JH, inte så mycket mer - men det fungerar!

Skicka iväg ett DM om du vill ha lite tips på vad det kan vara för skoj. Operatörer hjälper varandra.
2020-07-31, 17:35
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vad har du för mål varje natt?

Funderar fan på att dra hem några burkar G-fuel faktiskt.
250st, sedan när jag nått det sätter jag mig i soffan och slö skriver lite mess innan jag lägger mig. Sedan när jag vaknar skriver jag tills 300 är nådda.

Gör så, skaffa chrome-tillägget Honey så hittar den rabatter åt dig så du får hem burkarna billigare.
2020-07-31, 19:32
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
250st, sedan när jag nått det sätter jag mig i soffan och slö skriver lite mess innan jag lägger mig. Sedan när jag vaknar skriver jag tills 300 är nådda.

Gör så, skaffa chrome-tillägget Honey så hittar den rabatter åt dig så du får hem burkarna billigare.
Du rekryterar väl och får bonus för varje operatör från din supervisor också antar jag?
2020-07-31, 19:57
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Du rekryterar väl och får bonus för varje operatör från din supervisor också antar jag?
Nej varför skulle jag? Har inte tid med sådant trams
2020-08-01, 00:14
Medlem
Hur orkar den där gubben som i varje meddelande skickar en bild med player och massor med text? Hur mycket tid spenderar han på det?
2020-08-01, 00:23
Medlem
JaredLetos avatar
Är det fortfarande 120 tecken som gäller? Alla coacher verkar ju upptagna så vill inte störa och fråga.
2020-08-01, 00:23
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Hur orkar den där gubben som i varje meddelande skickar en bild med player och massor med text? Hur mycket tid spenderar han på det?
Fråga honom.
2020-08-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Är det fortfarande 120 tecken som gäller? Alla coacher verkar ju upptagna så vill inte störa och fråga.
Japp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in