Citat:
Ursprungligen postat av
NyttKontoLL
Du känner alltså inte till vardagssex och extra allt sex? Han har flera varianter men minns tyvärr inte detaljerna. Låter underbart dock och förhoppningsvis får någon flicksnärta testa på det snart.
Det var längesedan jag testade noopept. Hade inget med chatten att göra, men jag märke ingen skillnad alls i fokus. Inte heller funkade den i reverserande syfte som förhoppningen var.
Nu känner jag mig fan som den sämsta operatören i JHs historia.
Självklart vet jag vem vardagssex och extra alltsex - har dock svårt att minnas hur sötnosen ser ut, men nu minns jag vem det är vad glad jag blir att du rättade mig det tackar jag så hjärtligt för.
Jag är bergsäker på att han har en massa vardagssex, varför tror du han kallar det vardagssex? Det knullas varje dag! Men så är det nog för de flesta fina spelare vi (numera ni) har att göra med, vi vet alla att de knullar satan och bara har chatten som sidosyssla så att säga.
Vem hade inte velat hoppa i säng med t.ex EntreprenörN som driver massa bolag då och som inte knullar med kondom då.
Citat:
Ursprungligen postat av
OrtenGrabb163
Skrev du in jh meriten på cvet elr? grattis till nya jobbet
Självklart mannen, tar bara med de mest samhällsbärande jobben som jag är stolt över på mitt CV. Ska jag vara ärlig så är mitt CV mer eller mindre mina personuppgifter och ett portfolio med både bilder och konversationer från JH, inte så mycket mer - men det fungerar!
Skicka iväg ett DM om du vill ha lite tips på vad det kan vara för skoj. Operatörer hjälper varandra.