2020-07-31, 04:25
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hur många mess gör du på den tiden?

Har redan knäckt två stycken Nocco, tror fan jag är immun mot koffein.
Är uppe i 252 i skrivande stund. Haha man blir det med tiden. Beställde dock hem lite G-fuel. Blir billigare i längden än att lägga en tjuga på Nocco per dag haha.
2020-07-31, 06:03
Medlem
Citat:
Hur många mess gör du på den tiden?

Har redan knäckt två stycken Nocco, tror fan jag är immun mot koffein.
kÖR lite koks bara eller tjack och m-150
2020-07-31, 09:55
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Är uppe i 252 i skrivande stund. Haha man blir det med tiden. Beställde dock hem lite G-fuel. Blir billigare i längden än att lägga en tjuga på Nocco per dag haha.
Vad har du för mål varje natt?

Funderar fan på att dra hem några burkar G-fuel faktiskt.
2020-07-31, 09:55
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
kÖR lite koks bara eller tjack och m-150
Fungerar inte heller på mig.
2020-07-31, 10:09
Medlem
Citat:
Fungerar inte heller på mig.
Finns hemleverans också
2020-07-31, 10:11
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Finns hemleverans också
Tack för dina, som vanligt, mycket värdefulla tips.

Önskar att Flashback hade en love-emoji.
2020-07-31, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Kul att se att så många OG's sitter och krigar här fortfarande!

Är det full rulle i runkstugan fortfarande eller hur har ni det på firman grabbar?

Fortfarande GurkaN^ som är alfahanen i denna grupp ser jag, det gläder mig. Sluta aldrig vara den smutsiga hora som du är gurkis, ingen kan kåta upp gubbatasken som du kan din legend!

Saknar faktiskt kneget lite, men är glad över mitt alternativa jobb jag har istället. Glad att slippa kön för att tjäna pengar (i dubbel bemärkelse ).

Mest av allt undrar jag hur doroteaentreprenörN mår och om han fortfarande är på hugget med CTRL+C CTRL+V-raggandet.
Satan så han kunde gå en på nerverna när han var kåt.

Lycka till och sluta aldrig kriga för kuken!

Det är han. Samma bild som alltid också. Han uppdaterar texten dock, månaderna och åren går och han verkar vara ärlig med att det blir allt längre tid sedan han fick sig ett skjut. Björnvrålet finns kvar.
2020-07-31, 11:08
Medlem
Citat:
Tack för dina, som vanligt, mycket värdefulla tips.

Önskar att Flashback hade en love-emoji.

Jag delar upp dagarna, skulle aldrig orka sitta hela dagar i sträck. Kör 1-3 timmar åt gången, 2-3 gånger per dag.
2020-07-31, 11:19
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag delar upp dagarna, skulle aldrig orka sitta hela dagar i sträck. Kör 1-3 timmar åt gången, 2-3 gånger per dag.
Försöker göra det också. Har så svårt att starta ibland bara haha. Men ska verkligen skärpa till mig nu från och med första augusti. Det blir det nya startskottet för mig - ny månad, nya mål.
2020-07-31, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det är han. Samma bild som alltid också. Han uppdaterar texten dock, månaderna och åren går och han verkar vara ärlig med att det blir allt längre tid sedan han fick sig ett skjut. Björnvrålet finns kvar.

Vad glad jag blir, jag önskar han all lycka och glädje.
För att vara från ett riktigt rövhål till småby så har han många bollar i luften, han måste ju vara rätt känd i stan och ha koll på de flesta människorna i byn vilket är det roligaste då han säkert skrivit till över 500 tjejer inom 2 mils radie ifrån honom.

Han skriver ju på ett så speciellt sätt då? Precis såhär då som jag skriver då? Om jag minns det korrekt då. Vad gör du då annars då?

Ont:
För er som snackar koffein och jävelskap rekommenderar jag faktiskt Noopept för att knega lite bättre. Det fungerar rätt bra för mig iallafall, inte klassat som något och är rätt billigt att köpa.
Räcker med en tablett till morgonkaffet för att man ska få rätt schysst fokus ett par timmar.

Jag har väldigt enkelt att zona ut, men på noopept kunde jag sitta till 600 meddelanden med paus för cigg ibland annars helt fokad.
2020-07-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Vad glad jag blir, jag önskar han all lycka och glädje.
För att vara från ett riktigt rövhål till småby så har han många bollar i luften, han måste ju vara rätt känd i stan och ha koll på de flesta människorna i byn vilket är det roligaste då han säkert skrivit till över 500 tjejer inom 2 mils radie ifrån honom.

Han skriver ju på ett så speciellt sätt då? Precis såhär då som jag skriver då? Om jag minns det korrekt då. Vad gör du då annars då?

Ont:
För er som snackar koffein och jävelskap rekommenderar jag faktiskt Noopept för att knega lite bättre. Det fungerar rätt bra för mig iallafall, inte klassat som något och är rätt billigt att köpa.
Räcker med en tablett till morgonkaffet för att man ska få rätt schysst fokus ett par timmar.

Jag har väldigt enkelt att zona ut, men på noopept kunde jag sitta till 600 meddelanden med paus för cigg ibland annars helt fokad.
Är det han serviceteknikern eller den där small latinon du menar
2020-07-31, 13:18
Medlem
Citat:
Är det han serviceteknikern eller den där small latinon du menar

Herregud nu har du nog dragit i dig en fredagsnyckel för mycket på lunchrasten kompis!
Vi snackar mångsysslare här. Allt ifrån klockbutik till att vara delgivare hos fogden till cykelreparatör tror jag.

Kan ta orten i DM om minnet sviker.

Unna dig något riktigt jävla gott ikväll nu OrtenGrabben, du är en av de finaste operatörerna och jag är bombsäker på att du är kundernas favorit.

In i dimman, ha d!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in