Citat:
Ursprungligen postat av
NyttKontoLL
Det är han. Samma bild som alltid också. Han uppdaterar texten dock, månaderna och åren går och han verkar vara ärlig med att det blir allt längre tid sedan han fick sig ett skjut. Björnvrålet finns kvar.
Vad glad jag blir, jag önskar han all lycka och glädje.
För att vara från ett riktigt rövhål till småby så har han många bollar i luften, han måste ju vara rätt känd i stan och ha koll på de flesta människorna i byn vilket är det roligaste då han säkert skrivit till över 500 tjejer inom 2 mils radie ifrån honom.
Han skriver ju på ett så speciellt sätt då? Precis såhär då som jag skriver då? Om jag minns det korrekt då. Vad gör du då annars då?
Ont:
För er som snackar koffein och jävelskap rekommenderar jag faktiskt Noopept för att knega lite bättre. Det fungerar rätt bra för mig iallafall, inte klassat som något och är rätt billigt att köpa.
Räcker med en tablett till morgonkaffet för att man ska få rätt schysst fokus ett par timmar.
Jag har väldigt enkelt att zona ut, men på noopept kunde jag sitta till 600 meddelanden med paus för cigg ibland annars helt fokad.