2020-10-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unelad
Jo tjena att din timlön är 210:- i timmen

Hur jävla svårt är det att skriva något över 2 meddelanden i minuten på c.c. Klarar man inte det efter några veckor så bör man söka sig någon annanstans.
2020-10-25, 23:24
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Hur jävla svårt är det att skriva något över 2 meddelanden i minuten på c.c. Klarar man inte det efter några veckor så bör man söka sig någon annanstans.

Menar det och på högsta nivån är det inte så svårt. Dessutom finns det bonusar som man kan räkna i timlönen med!!
2020-10-26, 00:20
Medlem
Veckans bästa logg:

''Penis, hårig grått hår"

2020-10-26, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
hahah hur gör du då när Bengt 65år kommer med ett påhopp om att han sett din profil ppå 3 andra sidor?? var ju i princip kört om denne bengt nu varit funtad... men jag lyckades med att skylla på hackers och såvidare"

Gud vilken tur! Gäller ju o göra gubben glad annars får man inte en krona, eller vänta..
2020-10-26, 19:42
Medlem
Bbobis avatar
Ni som alltid snackar om skatt.

Corona åsido. Kom till Kambodja, köp ett 6mån visa vilket ger dig rätt att öppna ett bankkonto du kan ha kort till.

Utländska inkomster är skattebefriade (för utlänningar) och banken rapporterar inget.

Visst förlorar ni en del då det räknas som utländska uttag om ni använder kortet i Sverige men det är väl försumbart.

Knappast enda landet man kan göra så i.

Planera nästa semester därefter för två flugor i en smäll.
Senast redigerad av Bbobi 2020-10-26 kl. 19:44.
2020-10-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Ni som alltid snackar om skatt.

Corona åsido. Kom till Kambodja, köp ett 6mån visa vilket ger dig rätt att öppna ett bankkonto du kan ha kort till.

Utländska inkomster är skattebefriade (för utlänningar) och banken rapporterar inget.

Visst förlorar ni en del då det räknas som utländska uttag om ni använder kortet i Sverige men det är väl försumbart.

Knappast enda landet man kan göra så i.

Planera nästa semester därefter för två flugor i en smäll.

Varför just Kambodja? Hur fungerar värdepappersköp m.m. i landet?
2020-10-26, 20:32
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Varför just Kambodja? Hur fungerar värdepappersköp m.m. i landet?

Ett alternativ helt enkelt. Bor här sedan 6års tid och det är inte mycket svårare än så.

Du ska inte investera i värdepapper härifrån men du kan ta ut pengarna för din privata konsumtion medan du ransonerar dina redan vita pengar samt skjuter in nytt i tillåten mängd utan att få problem.

Behöver inte tvätta allt. Använd för din nöjes budget som skv inte kan kontrollera. Andra saker såsom hyra är svårare att komma undan med då det är svart på vitt och pengarna måste komma någonstans ifrån.
Senast redigerad av Bbobi 2020-10-26 kl. 20:34.
2020-10-27, 02:14
Medlem
R4hu7s avatar
Vad gör man när man har tråkigt på chatt-jobbet? Jo man loggar lite bilder med roliga fraser så ni kollegor kan få er ett gott skratt.

Ser ni uttryck som "puderfitta" i konversationer och "dildo i göten", "rutten kuk" etc. loggat så kan ni tacka mig senare.

Vem ska ge mig lite guldkorn då?
2020-10-27, 12:36
Medlem
JaredLetos avatar
Vi har fått en riktig detektiv i chatten nu. I går hade jag en target som, tillsammans med sn ex-fru, hade bildgooglat players bilder och lyckats spåra dom till en Instagram, med namn och adress.

Fick upp honom senare i en annan chatt o då skrev han om händelsen till en annan player.

Segar lönespecen för någon annan?
2020-10-27, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vi har fått en riktig detektiv i chatten nu. I går hade jag en target som, tillsammans med sn ex-fru, hade bildgooglat players bilder och lyckats spåra dom till en Instagram, med namn och adress.

Fick upp honom senare i en annan chatt o då skrev han om händelsen till en annan player.

Segar lönespecen för någon annan?

Haha, ibland är de för härliga gubbarna alltså. Kan se framför mig hur de sitter där hela kvällen och arbetar intensivt target och hans ex-fru

Ingen lönespec än.
2020-10-27, 13:22
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Haha, ibland är de för härliga gubbarna alltså. Kan se framför mig hur de sitter där hela kvällen och arbetar intensivt target och hans ex-fru

Ingen lönespec än.
Det är ju inte ens det värsta, haha. I första chatten hotade han med att han kommer ringa player om inte player erkänner sig själv som en falsk profil. Och i andra chatten bekräftade target att han ringt och att tjejen var förtvivlad. Men inte kan väl det vara lagligt att sno någons bilder på det sättet? Jag har hela tiden trott att players bilder är köpta någonstans, och därför helt legit.
2020-10-27, 16:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Det är ju inte ens det värsta, haha. I första chatten hotade han med att han kommer ringa player om inte player erkänner sig själv som en falsk profil. Och i andra chatten bekräftade target att han ringt och att tjejen var förtvivlad. Men inte kan väl det vara lagligt att sno någons bilder på det sättet? Jag har hela tiden trott att players bilder är köpta någonstans, och därför helt legit.
Det måste fan ha varit dårarnas afton igår. Stötte på så många idioter. Ingen lönespec än heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in