2018-11-17, 18:28
Medlem
Sök INTE jobb där, jag har jobbat där men slutat och är på en annan chatt som rekryterare och chatt operatör. Det skyddas coacher som ber anställda om nakenbilder, det sparkas folk utan anledning och är allmänt otrevligt. Alla som kommer över till oss klagar på samma kvinna. Hon gillar bara män och de kvinnliga ryker för ett enda litet misstag. Det är ca 15 coacher som man ska hålla kontakten med och alla lyder denna kvinnan, även coacher ryker och det kommer in mer män. De förlorar folk hela tiden och går snart omkull. Om någon har intresse så bara kontakta mig. Alla som jobbar där måste veta vem denna kvinnan är tycker jag, hon drar ner det o kras för hon har storhetsvansinne och förstör för de anställda coacherna med. Skvallrar, pratar skit och allt mm, för att ha männen för sig själv. Har kontakt med folk på insidan. Om ni blir anställda och sen får sparken så får även de ni värvat sparken med. Det var deras sida som var med på teve och den som gjorde inslaget var en fd coach.
Senast redigerad av phonefuckers 2018-11-17 kl. 18:33.
2018-11-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Allvarligt? 50 000? Hur är det ens möjligt? Kör du med textkommandon för klara texter eller? Går det ens? Vore kul att höra vilka tips du har Tack
Har du Iphone så kan du prata in meddelanden, har jobbat där, helt omöjligt att komma upp i det med den sega trafiken. Ärligt tror jag inte många skattar. Har kontakt inifrån och de som är kvar tjänar inte mycket, jobbade som coach och det finns knappt några jobb, söndagar är hopplösa. Folk sparkas mer och mer.
2018-11-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.GordonRamsay
Intressant jobb helt klart. Vad jag har märkt är att det är oftast gifta eller killar i förhållande som söker sig hit, som söker att vara otrogen mot sina fruar/sambos.

Sen finns det också en del äldre, typ änkeman eller så som söker unga tjejer. De är kanske 65 och tjejerna de söker sig till är 20 eller så. Rätt så osmakligt då det visar sig att de flesta av dem har barn som är äldre än profilerna..

Så har vi också dem med lite "fetischer", de som vill binda och smiska 18-åringar så de inte kan gå dagen efter. Känns ju jättetrevligt det med.

Men det är ett jobb och det ger en pengar i alla fall.
Ja, tills ledningen tröttnar, sen ryker du och även de du värvat, de ryker med den som får gå, kan räcka med för många stoppade meddelanden.
2018-11-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phonefuckers
Då måste jag fråga vilken sida du jobbade för? Inte på jh iaf, ingen fick den lönen och antar du har en Iphone och pratar in meddelanden. Ingen ide att ljuga när många coacher befinner sig här för att kolla på tystnadsplikten som ni bryter mot, 50 000 är straffet för att bryta den så isf vet du var lönen tar vägen, hoppas du sparat den, lätt att kolla er allihopa. Insider från sidan =)

Jag räknade mina veckor som 5 veckor därför det blev mer. Annars var det nog 40 000 ändå, trodde en månad vad 5 veckor
Men hur pratar man in meddelanden via iphone? Undrar!
2018-11-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Jag räknade mina veckor som 5 veckor därför det blev mer. Annars var det nog 40 000 ändå, trodde en månad vad 5 veckor
Men hur pratar man in meddelanden via iphone? Undrar!
Ingen info jag ger ut, men ingen har fått en sån lön under hela denna sommaren, varit kris med kunder så folk har knappt tjänat något.
2018-11-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phonefuckers
Hmm, då antar jag du är nyanställd, folk slutar som flugor och hon försvarar alla män så är du kille så förstår jag. Jag har sett insidan och vad som sägs om er chattare, en del har öknamn som är fruktansvärda, fanns en anledning att jag gick.

Öknamn? Man är ju anonym. Varför fan skulle man bry sig om varför man har ett öknamn? Jag får pengar på kontot och det är allting jag bryr mig om.
2018-11-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Detta var under sommaren
Fanns knappt meddelanden under sommaren..
2018-11-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Ni som arbetar med detta, är det möjligt att ersätta detta med ett valfritt slav/lågavlönat heltidsjobb?
Finns inga meddelanden, för många anställda och för lite kunder.
2018-11-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Har inte förstått, var kommer pengarna ifrån? Är det från männen på "dejtingsidorna" som betalar en medlemsavgift? Och att poängen med att chatta med dem är att de fortsätter betala för att vara medlemmar?
De betalar ca 25 spänn per meddelande.
2018-11-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Vilket av alla företag ska jag välja?

Kommer troligtvis bli arbetslös pga konkurs inom snar framtid och tänker då att det här är något jag absolut bör testa. Finns det något företag där man kan sitta dagstid och ändå få ett stadigt flöde av meddelanden?
Det finns massor, oftast hamnar du som inhoppare hos jh, men bättre chefer.
2018-11-17, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Är väl inte så svårt egentligen? (Håller inte på med detta själv)
Säg att du jobbar heltid med det här och jobbar hemifrån, och klarar av 100 meddelanden i timmen.
Du bör kunna jobba 9 timmar om dagen med det här eftersom du slipper restiden T/R annat jobb.
För att räkna enkelt så använde jag jobba-hemifrån sidans kalkyl. På 900x5 vardagar ger dig 855€.
Det ger dig 171€/dag och jobbar du då snitt 22arb dagar/mån så har du 3 762€/mån, sätt undan 18,5% av den summan till pensionsspar så har du kvar runt 30. Och du kan styra din arbetsdag hur du vill, Jobba precis vart som helst i världen så länge du har internet.

Kruxet är väl hur man ska tvätta sina pengarna in på sin svenska bank så man slipper gå runt med kontanter eller ha dom liggandes på något suspekt konto utomlands när det börjar handla om större summor
Inte lätt att få 100 i timmen när du kan få vänta flera minuter på nästa för att det är för många inne och inga kunder.
2018-11-17, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Tänk på att alla som värvar medarbetare ska tydligen få en bonus på ca 100 euro.
Det är därför dom är på er som fan om att ni ska skicka pm till dom.

s

Ett rävspel är vad det är
Håller med, plus att om den som värvat får sparken så ryker dem som är värvade av hen med.
Senast redigerad av phonefuckers 2018-11-17 kl. 20:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in