Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-09, 16:22
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamewoman
Det står ju bara och snurrar hela tiden, kommer omöjligen ens upp 50 mess i timmen, hur kan det vara Nice??
Ni skriver helt enkelt långsamt, vet inte hur ni kan vara så långsamma helt seriöst.

Men hur länge sitter ni? Ju längre ni är inne ju mer konvos kopplas ju till er.
2018-11-09, 18:01
  #242
Medlem
Är ett gäng jag känner som håller på med detta, jag har provat lite halvt då de var på mig som fan att jag också borde testa.

Nu till frågan, går det ens att skaffa en chatbot till denna grej? Hur ska chatboten kunna logga infon t.ex? Men om man nu lyckas fixa en avancerad chatbot så vore ju det rena drömmen kan jag tänka mig, luta sig tillbaka och se på när stålarna rullar in

Tack på förhand
2018-11-09, 18:21
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Är ett gäng jag känner som håller på med detta, jag har provat lite halvt då de var på mig som fan att jag också borde testa.

Nu till frågan, går det ens att skaffa en chatbot till denna grej? Hur ska chatboten kunna logga infon t.ex? Men om man nu lyckas fixa en avancerad chatbot så vore ju det rena drömmen kan jag tänka mig, luta sig tillbaka och se på när stålarna rullar in

Tack på förhand
Kommer aldrig någonsin att funka, de har ganska sofistikerade system emot det, inte en chans ens att det kan fungera.
2018-11-09, 18:26
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Är ett gäng jag känner som håller på med detta, jag har provat lite halvt då de var på mig som fan att jag också borde testa.

Nu till frågan, går det ens att skaffa en chatbot till denna grej? Hur ska chatboten kunna logga infon t.ex? Men om man nu lyckas fixa en avancerad chatbot så vore ju det rena drömmen kan jag tänka mig, luta sig tillbaka och se på när stålarna rullar in

Tack på förhand

Om en chatbot skulle fungera felfritt så skulle de nog fixa det själva.
2018-11-09, 18:28
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Ni skriver helt enkelt långsamt, vet inte hur ni kan vara så långsamma helt seriöst.

Men hur länge sitter ni? Ju längre ni är inne ju mer konvos kopplas ju till er.


Jaha ok så det har med det att göra också? Jag sitter nån timme då och då gör bara det här vid sidan av annat jobb...
2018-11-09, 18:30
  #246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamewoman
Jaha ok så det har med det att göra också? Jag sitter nån timme då och då gör bara det här vid sidan av annat jobb...
Yes, skriver du konstant samma kommer du bli avstängd, 100%.
2018-11-09, 18:32
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Kommer aldrig någonsin att funka, de har ganska sofistikerade system emot det, inte en chans ens att det kan fungera.

Jag tänkte det också, men man vet ju aldrig vad folk har hittat på.
2018-11-09, 18:45
  #248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Yes, skriver du konstant samma kommer du bli avstängd, 100%.

Det va inte det som va frågan, utan om det handlade om hur många timmar i sträck man sitter inloggad?? Det borde ju komma meddelanden oavsett om man loggar in och sitter då och då eller 17 timmar i sträck? Känns som att de har för få kunder helt enkelt i förhållande till operatörer..
2018-11-09, 20:59
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonamewoman
Det va inte det som va frågan, utan om det handlade om hur många timmar i sträck man sitter inloggad?? Det borde ju komma meddelanden oavsett om man loggar in och sitter då och då eller 17 timmar i sträck? Känns som att de har för få kunder helt enkelt i förhållande till operatörer..
Det var länge sedan jag låg under 60/h.
2018-11-09, 22:30
  #250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Det var länge sedan jag låg under 60/h.


Ok, förstår dock inte hur du gör, nu tex fredag kväll 22:30 står det ändå och snurrar vilket jag tycker är katastrof dåligt...
2018-11-10, 12:06
  #251
Medlem
Sökte jobb på Cloudworkers, skickade ansökan i måndags och har fortfarande inte hört nått från dem. Hur långt tid tog det tills ni skickade ansökan och fick svar och började jobba? Skrev väldigt kortfattat om varför de ska anställa mig. Nu i efterhand kanske man borde skrivit mer om en själv. Aja får ha lite mer tålamod och se om de svarar.

Nån annan som kan tipsa om ett annat företag med samma koncept?

Kan tyvärr inte skicka PM!
__________________
Senast redigerad av Mat2 2018-11-10 kl. 12:08.
2018-11-11, 10:41
  #252
Medlem
CheeseHDs avatar
Boys hur gör ni med payment, kan inte ha papypal av några anledningar

Btw måste man ha paypal för att ta emot bwtalning?

Vill inte att IRS ska ta mina cash mina cash bara

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback