2017-03-24, 00:41
Medlem
StigAllans avatar
Kul att se när allt fler har börjat fatta vad massinvandringsvansinnet innebär!
Det är ett långt ord men det verkar vara en lång väg för väldigt många att inse vilket kaos som invandringen innebär.
Hur svårt är det att kolla på invandrarnas hemländer och fråga sig om vi vill ha ett liknande samhälle här?
Citera
2017-03-24, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
En sak kan vi vara säkra på, den här typen av propaganda-smörja full av uppenbara
och helt oblygt påhittade lögner är i alla fall INTE vad som kommer att rätta till några problem....
Så långt kan vi vara överens....

Anser inte att uppenbara samhällsproblem är påhittade lögner och anledningen till det behöver inte ens diskuteras.
Citera
2017-03-24, 01:14
Medlem
LyndonsLakejers avatar
Citat:
He he snyggt försöka att rädda ansiktet Men den gubben går inte, programledaren
pratar om liquor stores i plural och det finns inga tvivel på att han menar flera olika
spritbutiker. Det är ett amerikanskt vedertaget uttryck som en amerikan inte kan ta fel på.

Men, bara för att underhålla ditt tappra försök en liten stund (jag har inget annat för mig
just nu ändå). Lägg fram bevis för att ett Systembolag blivit nedlagt på Rosengård. Bevisa att nedläggningen berodde ENDAST på att det flyttat in väldigt många muslimer i området!
Bevisa den kopplingen och inget annat!

Gör det och du har räddat din intellektuella heder. Om du inte gör det, gå och ställ dig omedelbart
i skamvrån med dumstruten på huvudet som du har gjort dig väl förtjänt av nu här i natt!

Om du menar det han säger kring 24:48 så talar han definitivt inte om annat än liquor store i singularis. Han säger "The liquor store's gone now" (alltså en talspråklig sammandragning av store is gone now). Hade det varit pluralis så hade han sagt "The liquor stores are gone now".
Citera
2017-03-24, 03:04
Medlem
Jag är ingen förespråkare för invandring utan tvärtom men det är inte så konstigt att majoriteten av svenskarna ser personer som TS som på gränsen till förståndshandikappade. Att plocka ut en kvinna som röstar (eller ge sken av..) på något av partierna som 80-85% gör och när det dessutom inte finns något vettigt alternativ och generalisera blir patetiskt. De flesta bortsett från V och Fi-röstare bryr sig inte så mycket om SDs syn på invandringen men tycker med all rätt att partiet är ett stort skämt av andra orsaker.

Gnäller på allt och vägrar fakta och vetenskap. All vetenskap är vänstervriden och kollapsen är nära... Utbilda er till något då för helvete och gör någon skillnad istället för att sitta och lipa och gnälla på internet hela dagarna som några snorungar. Hur svårt är det att få folk vakna om ni skulle sitta på sanningen?
Citera
2017-03-24, 03:08
Medlem
Linguass avatar
Jag har länge sagt att det största hotet mot svenskarna och Sverige är svenskarna själva. Jag syftar då givetvis på personer som är som hon i videon.
Citera
2017-03-24, 03:23
Medlem
PK-befriads avatar
När han frågar om det är ok att bli minoritet och hon svarar ja så skrattar hon till eftersom hon fann det lustigt hur förljugen hon kunde vara utan att skämmas. Det politiskt korrekta folkförrädarludret.
Citera
2017-03-24, 05:31
Medlem
Wayaheads avatar
Msm's modus operandi är att lyfta fram och ge luft åt sinnessjkuka. Man arbetar hårt på att vänja den svenska befolkningen med dårskap, för att sedan kunna lägga fram ett förslag, något riktigt progressivt, som inte är fullt så sinnessjukt och lyckas torgföra det, utan att folk reagerar alltför mycket.
Citera
2017-03-24, 05:47
Medlem
Skyggedanss avatar
Det är inte hennes fel. Hon har blivit konditionerad från födsel till nuvarande ålder. Eftersom människor inte har någon egen vilja, kan man inte vara arg på kvinnan. Tvärtom, hon är en mönstermedborgare och agerar flitigt efter instruktion. Felet ligger i systemet/samhället/institutionerna.

Rebel Media, med ((( Ezra Levant ))) i spetsen, är förövrigt skräp. Kontrollerad opposition. Ta vad de säger med en nypa salt.
Citera
2017-03-24, 06:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag har faktiskt funderat i liknande banor. Hur vissa tänker är tamejfan bara möjligt med preparat i blodet.

Det kallas östrogen. Det får ungefär hälften av svenskarna att tänka ologiskt.
Citera
2017-03-24, 06:46
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Så här tycker den korkade genomsnittliga svenska idioten om invandringen. Lyssna på Gul Blend-kvinnan här vid 25:40 som tycker att det är helt att Sverige blir muslimskt och att Sverige behöver massinvandring och att svenskar gärna får bli minoritet om det så behövs.
https://www.youtube.com/watch?v=cWSMURYM7bA

Detta är en typisk svensk väljare, tänk på detta. En äkta 7-klövervarelse. En kärring som inte har egna barn och troligen inte haft sex på evigheter, menar i intervjun att Sverige inte har problem med våldtäkter begångna av invällare, utan hon menar att svenska män våldtar också.
Hon menar att bögar har större problem i Ryssland än bland muslimer och islamiska världen.

Diskussionsunderlag: Hur illa ställt är det inte, när PK-folket har dessa uppfattningar? T.om. den judiska reportern på Rebel Media undrar om svenskar är idioter som gör så här mot sig själva.

Men herre gud..det faktum att C och Fi går framåt säger väl det mesta om det här landet?
Citera
2017-03-24, 07:38
Bannlyst
Citat:
Den här programledaren Ezra Levant levererar lite förhandssnack innan han visar intervjun med den
svenska kvinnan.

Ezra tittar självsäkert in i kameran och "lär ut" till tittarna att alla "liquor stores" har
försvunnit från "Rosengard" sedan muslimerna blivit i majoritet i området
Och Ezra drar slutsatsen att alla spritbutiker försvunnit från området av den anledningen
att området har blivit sharia-fierat.

Kära flashbackare. Om Ezra och det här "Rebel Media" som producerat skiten, hade varit
en promille seriösa, så hade de vetat att det finns något i Sverige som heter
fucking jävla SYSTEMBOLAGET!!!!!!! Vi har aldrig haft några jävla "liquor stores", även
när det inte fanns några muslimer i landet hade vi INTE en drös med spritbutiker i Rosengård.

Finns det någon här inne som tror på fullt allvar att Ezra och Rebel Media är allt annat
än ren och skär PROPAGANDE fullproppat med LÖGNER, endast för att HJÄRNTVÄTTA
människor att blint hata invandrare och muslimer???????

För helvete, kritisera gärna invandringen och kritisera gärna olika politiska beslut
och samhälleliga förändringar. Men ni sitter FÖR FAN på fullt ALLVAR och diskuterar
sån här JÄVLA SMÖRJA som det vore FAKTABASERAD information!!!!!!

Aldrig tidigare har jag varit så övertygad om att vi måste STOPPA denna typen
av helt påhittad propaganda. Säga vad man vill om MSM och gammelmedia,
de må vara vinklade i sina reportage men de kommer inte ens i närheten av att gå
ut med så här uppenbar skit och framtagna lögner. Att folk inte ser igenom Ezra och
Rebel Media och liknande populistiska masslögner, är fan mig i alla avseenden
det största intellektuella förfallet jag bevittnat på väldigt, väldigt länge.....
Du snackar bara skit din nazist.
Citera
2017-03-24, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodsmoke
Jag ger upp.
Nu börjar till och med jag fundera över chemtrails och om de verkligen inte tillsätter nån skit i kranvattnet för svensken är ta mig fan hjärndöd.

Det måste vara det där med att dricka varmvatten ur kranen som ställer till det! Snart är alla IQ-fiskmås!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in