2017-03-24, 09:05
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baa37377
Jag är ingen förespråkare för invandring utan tvärtom men det är inte så konstigt att majoriteten av svenskarna ser personer som TS som på gränsen till förståndshandikappade. Att plocka ut en kvinna som röstar (eller ge sken av..) på något av partierna som 80-85% gör och när det dessutom inte finns något vettigt alternativ och generalisera blir patetiskt. De flesta bortsett från V och Fi-röstare bryr sig inte så mycket om SDs syn på invandringen men tycker med all rätt att partiet är ett stort skämt av andra orsaker.

Gnäller på allt och vägrar fakta och vetenskap. All vetenskap är vänstervriden och kollapsen är nära... Utbilda er till något då för helvete och gör någon skillnad istället för att sitta och lipa och gnälla på internet hela dagarna som några snorungar. Hur svårt är det att få folk vakna om ni skulle sitta på sanningen?

Det är förvånansvärt svårt och extremt tidsödande, vilket du och ditt inlägg är lysande exempel på.

Vilka fakta och vilken vetenskap är det vi vägrar?

Varför är vi "ett stort skämt"?

Berätta!
Citera
2017-03-24, 09:40
Medlem
Kobolds avatar
Det vore helt okej med mig med, om inte islam vore en sån pissreligion som förtrycker människor. Jag vill inte att Sverige ska förvandlas till en islamistisk förtryckarstat.
Citera
2017-03-24, 09:41
Medlem
Det kanske redan är fler som muslimer än kristna.
Men tänk då om 40 år. Par och Alla ensamkommande män . Dom flesta muslimer. Dom knullar vita utan religion. Deras barn och barnbarn blir muslimer, eller vad tror ni far vill ? Eller tror ni tjejen får bestämma att dom inte ska ha nån religion? Hmm ,nä.

Visst. En del är kristna invandrare. Men,men.

Enda sättet är att göra det olagligt att lura folk att det finns gudar och paradis efter döden. Även förbjuda kristendom och annat också såklart. Även begravning utan präster. Det går. Dom pengarna kan man lägga på vetenskap och miljö .

Och tror ni inte att det kommer nåt muslimsk parti? Muslimska vänsterpartiet kanske det heter då. Vad tror händer då när några miljoner muslimer röstar? Just det.
Senast redigerad av werdo 2017-03-24 kl. 10:04.
Citera
2017-03-24, 09:55
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Kan någon ta reda på vem hon är?

Jag sätter min veckopeng på att hon arbetar statligt och är singel med 4 katter.
Citera
2017-03-24, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Kan någon ta reda på vem hon är?

Jag sätter min veckopeng på att hon arbetar statligt och är singel med 4 katter.

Spelar ingen roll vem hon är. Helt ointressant. Vad som är intressant, är att hon representerar genomsnittssvenne. Detta är svensken idag och de senaste 50 åren. De är på detta sätt: Gråsosse.

Du skulle bara veta vilka extremister det finns, värre än denna genomsnittssvensk. Tro mig. Hon är är långt ifrån den värsta sortens svenskar på liberala vänsterkanten.

Å andra sidan, tittar du noga på hennes jacka och loggan, så ser det ut som Europcar. Gissa hur mycket pengar Europcar tjänar på att köra runt ensamkommande. Dessa bilar såg man överallt under 2015-2016 blad asylentreprenörerna.
Senast redigerad av allanballanjugge 2017-03-24 kl. 10:08.
Citera
2017-03-24, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Spelar ingen roll vem hon är. Helt ointressant. Vad som är intressant, är att hon representerar genomsnittssvenne. Detta är svensken idag och de senaste 50 åren. De är på detta sätt: Gråsosse.

Du skulle bara veta vilka extremister det finns, värre än denna genomsnittssvensk. Tro mig. Hon är är långt ifrån den värsta sortens svenskar på liberala vänsterkanten.

...
Citera
2017-03-24, 10:25
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vilken urläskig människa.

Skulle hon ändra sig om muslimen höll ett svärd över hennes huvud? Tveksamt.

Hon hade nog erbjudit sig att skära av sin egen hals.
Citera
2017-03-24, 10:26
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Det vore helt okej med mig med, om inte islam vore en sån pissreligion som förtrycker människor. Jag vill inte att Sverige ska förvandlas till en islamistisk förtryckarstat.

Du vore helt okej med dig om vi levde i en alternativ dimension alltså där verkligheten fungerade lite annorlunda.

Kasta paraplyerna, riv era tak, ty jag vill inte att det ska regna!
Citera
2017-03-24, 10:38
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Du vore helt okej med dig om vi levde i en alternativ dimension alltså där verkligheten fungerade lite annorlunda.

Kasta paraplyerna, riv era tak, ty jag vill inte att det ska regna!

Verkligheten är som den är. Ingen idé att försöka rösta bort den.
Citera
2017-03-24, 10:39
Medlem
Zaedrewss avatar
Det man bör beakta är det svenska åsiktsförtrycket när man nu hör intervjuer som detta. Visst finns det tokar som nu kan tycka så här men de flesta vågar inte säga sin riktiga mening när man får en kamera i nyllet. Om man nu gör det kan det bli konsekvenser, så väldigt många nickar nog och säger ju med det är bra. Sedan tycker man nu helt tvärtom egentligen. Åsiktspoliserna har lyckats väl i denna aspekt med att nu ge en förljugen bild över hur folk egentligen tycker. Som detta med att Löfvén påstår att 87% faktiskt är för en massinvandring när han vet att om vi gjorde en folkomröstning om saken så skulle det var typ 87% som var emot den nivå som föreligger nu och ville ha en betydligt lägre. Det har nu alla omröstningar om saken faktiskt visat när nu man då gjorde undersökningar om detta. Att nu ett parti som så sent som för 20 år sedan gick runt i uniform i unison marsch nu snart är landets största parti är ett tydligt bevis på den saken. Att det gått så långt att nu det partiet är det enda med en sund inställning om saken och fler och fler ser ingen annan väg än att rösta på just dom trots deras historik för bara 20 år sedan. Bara jämför med Danmark där en politiker från Venstre Danmarks äldsta och mest etablerade parti firar med tårta för att man skurit ner ytterligare på invandringen. I Sverige har vi haft 7 etablerade lika dumma partier i just denna sakfråga. Det är vad som gjort vår situation så unik.
Citera
2017-03-24, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Varför i hela fridens namn skulle jag göra dig till viljes?

Det kvittar liksom om jag är svensk eller inte, men jag känner mig ju onekligen inte speciellt typiskt svensk, eller nått annat heller. Däremot har jag mitt samanhang här räcker gott o väl som motivation för att inte flytta på mig just nu iallafall, men vem vet, du kanske får som du vill, lovar o skicka ett vykort.

Vi hade en sån fitta som dig på jobbet som sluta för ett år sen, barnlös och bitter. Hävdade att muslimerna och de kolsvarta gangstrarna var vår framtid.

Hon var ju uppenbart sjuk, så vi gick inte på henne så hårt. Dock pissa vi i hennens blomsterarrangemang hon fick av chefen.

Ammoniaken i urinet kicka in direkt och hela skiten vart gult... men en kram fick hon iaf av moi.

Citera
2017-03-24, 11:02
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostplump
Det måste vara det där med att dricka varmvatten ur kranen som ställer till det! Snart är alla IQ-fiskmås!

Nä, det får man bara förstörd lever av pg.a. kopparrester från rör och varmvattenberedare, ev. kan man även få legionella om vattnet ej är tillräckligt varmt...
Tror ej det påverkar intelligensen.
Min förklaringsmodell är mer den indoktrinering av feminismkommunism som tillåtits pågå sedan 60-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in