Den här programledaren Ezra Levant levererar lite förhandssnack innan han visar intervjun med den
svenska kvinnan.
Ezra tittar självsäkert in i kameran och "lär ut" till tittarna att alla "liquor stores" har
försvunnit från "Rosengard" sedan muslimerna blivit i majoritet i området
Och Ezra drar slutsatsen att alla spritbutiker försvunnit från området av den anledningen
att området har blivit sharia-fierat.
Kära flashbackare. Om Ezra och det här "Rebel Media" som producerat skiten, hade varit
en promille seriösa, så hade de vetat att det finns något i Sverige som heter
fucking jävla SYSTEMBOLAGET!!!!!!! Vi har aldrig haft några jävla "liquor stores", även
när det inte fanns några muslimer i landet hade vi INTE en drös med spritbutiker i Rosengård.
Finns det någon här inne som tror på fullt allvar att Ezra och Rebel Media är allt annat
än ren och skär PROPAGANDE fullproppat med LÖGNER, endast för att HJÄRNTVÄTTA
människor att blint hata invandrare och muslimer???????
För helvete, kritisera gärna invandringen och kritisera gärna olika politiska beslut
och samhälleliga förändringar. Men ni sitter FÖR FAN på fullt ALLVAR och diskuterar
sån här JÄVLA SMÖRJA som det vore FAKTABASERAD information!!!!!!
Aldrig tidigare har jag varit så övertygad om att vi måste STOPPA denna typen
av helt påhittad propaganda. Säga vad man vill om MSM och gammelmedia,
de må vara vinklade i sina reportage men de kommer inte ens i närheten av att gå
ut med så här uppenbar skit och framtagna lögner. Att folk inte ser igenom Ezra och
Rebel Media och liknande populistiska masslögner, är fan mig i alla avseenden
det största intellektuella förfallet jag bevittnat på väldigt, väldigt länge.....