2017-03-23, 21:33
Medlem
Så här tycker den korkade genomsnittliga svenska idioten om invandringen. Lyssna på Gul Blend-kvinnan här vid 25:40 som tycker att det är helt att Sverige blir muslimskt och att Sverige behöver massinvandring och att svenskar gärna får bli minoritet om det så behövs.
https://www.youtube.com/watch?v=cWSMURYM7bA

Detta är en typisk svensk väljare, tänk på detta. En äkta 7-klövervarelse. En kärring som inte har egna barn och troligen inte haft sex på evigheter, menar i intervjun att Sverige inte har problem med våldtäkter begångna av invällare, utan hon menar att svenska män våldtar också.
Hon menar att bögar har större problem i Ryssland än bland muslimer och islamiska världen.

Diskussionsunderlag: Hur illa ställt är det inte, när PK-folket har dessa uppfattningar? T.om. den judiska reportern på Rebel Media undrar om svenskar är idioter som gör så här mot sig själva.
Senast redigerad av allanballanjugge 2017-03-23 kl. 21:55.
Citera
2017-03-23, 21:40
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Vid 26:41 säger hon att vi förhoppningsvis kan få muslimerna att bli positiva till homosexuella och kvinnors rättigheter.

När han frågar hur det funkat hittils säger hon "inga problem alls".

Inga svårigheter att blåljuga in i kameran i alla fall. Kanske är det enkelt om man ändå ljuger för sig själv och hela ens världsbild bygger på en lögn.
Citera
2017-03-23, 21:44
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
28:20 kommer pizza och pasta argumentet. Missa inte!
Citera
2017-03-23, 21:45
Medlem
Sam.Boyds avatar
Vissa lever i en annan värld.
Där solen alltid lyser och det är musik i luften.

Det är så man blir lite avundsjuk.
Citera
2017-03-23, 22:02
Avslutad
Vilken urläskig människa.

Skulle hon ändra sig om muslimen höll ett svärd över hennes huvud? Tveksamt.
Citera
2017-03-23, 22:05
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vilken urläskig människa.

Skulle hon ändra sig om muslimen höll ett svärd över hennes huvud? Tveksamt.

Som reportern antyder så har hon inga barn och ingen framtid ändå så hon har slutat bry sig om någonting. Alla hennes politiska åsikter är förprogrammerade innan hon föddes och nu rapar hon ut dem som en mental slav.
Citera
2017-03-23, 22:10
Medlem
Jag ger upp.
Nu börjar till och med jag fundera över chemtrails och om de verkligen inte tillsätter nån skit i kranvattnet för svensken är ta mig fan hjärndöd.
Citera
2017-03-23, 22:12
Medlem
Om det nu är den typiska svenska väljaren kanske det är du som är det missanpassade fåret i hagen? Men nejdå, det är givetvis alla andra som är dumma i huvudet, kossor, wt, extremister och alla andra tuffa ord man kan slänga sig med.

Jag kunde förövrigt inte bry mig ett dugg ang om svenskar är i minoritet, majoritet eller vad som. nationalitet saknar helt enkelt värde i min bok, det definierar varken mig eller någon annan. Så var det med det.
Citera
2017-03-23, 22:17
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Om det nu är den typiska svenska väljaren kanske det är du som är det missanpassade fåret i hagen? Men nejdå, det är givetvis alla andra som är dumma i huvudet, kossor, wt, extremister och alla andra tuffa ord man kan slänga sig med.

Jag kunde förövrigt inte bry mig ett dugg ang om svenskar är i minoritet, majoritet eller vad som. nationalitet saknar helt enkelt värde i min bok, det definierar varken mig eller någon annan. Så var det med det.

De flesta andra människor på jorden grupperar sig etniskt och bryr sig om deras egna blir utrotade. De som anser att det inte spelar någon roll om de blir utrotade hör till en minoritet. Du borde ju faktiskt kunna hoppa från en bro på en gång, för det spelar ju ingen roll...
Citera
2017-03-23, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^

Då får du gärna göra alla vi som bryr oss en tjänst och flytta från Sverige. För du är väl inte svensk isåfall. Utan en världsmedborgare.
Citera
2017-03-23, 22:19
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodsmoke
Jag ger upp.
Nu börjar till och med jag fundera över chemtrails och om de verkligen inte tillsätter nån skit i kranvattnet för svensken är ta mig fan hjärndöd.
Jag har faktiskt funderat i liknande banor. Hur vissa tänker är tamejfan bara möjligt med preparat i blodet.
Citera
2017-03-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
De flesta andra människor på jorden grupperar sig etniskt och bryr sig om deras egna blir utrotade. De som anser att det inte spelar någon roll om de blir utrotade hör till en minoritet. Du borde ju faktiskt kunna hoppa från en bro på en gång, för det spelar ju ingen roll...

Jag är medveten om att jag är en minoritet på den punkten, men jag gnäller inte som en jävla 3åring som TS gör i tid och otid utan accepterar att de flesta funkar annorlunda. TS sitter o bölar och kräver att majoriteten ska börja marchera efter hans trumma annars är det så jäkla synd om honom, förmodligen blir han kränkt också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in