2017-03-24, 00:09
Medlem
Den här programledaren Ezra Levant levererar lite förhandssnack innan han visar intervjun med den
svenska kvinnan.

Ezra tittar självsäkert in i kameran och "lär ut" till tittarna att alla "liquor stores" har
försvunnit från "Rosengard" sedan muslimerna blivit i majoritet i området
Och Ezra drar slutsatsen att alla spritbutiker försvunnit från området av den anledningen
att området har blivit sharia-fierat.

Kära flashbackare. Om Ezra och det här "Rebel Media" som producerat skiten, hade varit
en promille seriösa, så hade de vetat att det finns något i Sverige som heter
fucking jävla SYSTEMBOLAGET!!!!!!! Vi har aldrig haft några jävla "liquor stores", även
när det inte fanns några muslimer i landet hade vi INTE en drös med spritbutiker i Rosengård.

Finns det någon här inne som tror på fullt allvar att Ezra och Rebel Media är allt annat
än ren och skär PROPAGANDE fullproppat med LÖGNER, endast för att HJÄRNTVÄTTA
människor att blint hata invandrare och muslimer???????

För helvete, kritisera gärna invandringen och kritisera gärna olika politiska beslut
och samhälleliga förändringar. Men ni sitter FÖR FAN på fullt ALLVAR och diskuterar
sån här JÄVLA SMÖRJA som det vore FAKTABASERAD information!!!!!!

Aldrig tidigare har jag varit så övertygad om att vi måste STOPPA denna typen
av helt påhittad propaganda. Säga vad man vill om MSM och gammelmedia,
de må vara vinklade i sina reportage men de kommer inte ens i närheten av att gå
ut med så här uppenbar skit och framtagna lögner. Att folk inte ser igenom Ezra och
Rebel Media och liknande populistiska masslögner, är fan mig i alla avseenden
det största intellektuella förfallet jag bevittnat på väldigt, väldigt länge.....
Senast redigerad av JagBlevFelaktigt 2017-03-24 kl. 00:12.
Citera
2017-03-24, 00:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Diskussionsunderlag: Hur illa ställt är det inte, när PK-folket har dessa uppfattningar? T.om. den judiska reportern på Rebel Media undrar om svenskar är idioter som gör så här mot sig själva.

Vem som helst, även en efterbliven, förstår att den svenska pk-eliten är tvättäkta idioter.
Citera
2017-03-24, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Vem som helst, även en efterbliven, förstår att den svenska pk-eliten är tvättäkta idioter.

Säga vad man vill om den svenska pk-eliten... men de människor som på fullt allvar
tror på den här uppenbara progaganda-smörjan är fan tiofalt värre jävla korkade idioter än
valfri pk-nisse....
Citera
2017-03-24, 00:17
Medlem
Sverige påminner mycket om en incest eller alkisfamilj. Den ytliga bilden betyder allt och du får prata om allting så länge du inte frågar om varför pappa staten knullar dig i arslet och varför mamma media inte gör någonting åt det.
Citera
2017-03-24, 00:18
Medlem
Man kan känna doften av rödvin igenom skärmen när man ser kärringen.
Citera
2017-03-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosephCooper
Sverige påminner mycket om en incest eller alkisfamilj. Den ytliga bilden betyder allt och du får prata om allting så länge du inte frågar om varför pappa staten knullar dig i arslet och varför mamma media inte gör någonting åt det.

Men gå ut och handla lite öl och whiskey att trösta dig med, du kan ju gå till
alla "liquor stores", spritbutiker, som enligt inslaget ska finnas i Sverige

Eller så börjar du använda den gråa massan som eventuellt sitter mellan dina öron.... korkade j---a åsna.....
Senast redigerad av JagBlevFelaktigt 2017-03-24 kl. 00:25.
Citera
2017-03-24, 00:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlevFelaktigt
Säga vad man vill om den svenska pk-eliten... men de människor som på fullt allvar
tror på den här uppenbara progaganda-smörjan är fan tiofalt värre jävla korkade idioter än
valfri pk-nisse....

Och så kommer vi till kärnfrågan, vad ska göras för att rätta till problemet?

Rösta på SD eller söka medlemskap i SMR? Kanske gå längre än så och bränna upp någon sossepampes bil a la negerstyle?

Kanske trakassera en gangsterblatte med rökgranat genom rutan?

Helt riskfritt, polisen bryr sig inte om något längre.
Citera
2017-03-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Och så kommer vi till kärnfrågan, vad ska göras för att rätta till problemet?

Rösta på SD eller []... ...
... .

En sak kan vi vara säkra på, den här typen av propaganda-smörja full av uppenbara
och helt oblygt påhittade lögner är i alla fall INTE vad som kommer att rätta till några problem....
Så långt kan vi vara överens....
Citera
2017-03-24, 00:31
Medlem
Citat:
Den här programledaren Ezra Levant levererar lite förhandssnack innan han visar intervjun med den
svenska kvinnan.

Ezra tittar självsäkert in i kameran och "lär ut" till tittarna att alla "liquor stores" har
Och Ezra drar slutsatsen att alla spritbutiker försvunnit från området av den anledningen

Kära flashbackare. Om Ezra och det här "Rebel Media" som producerat skiten, hade varit
fucking jävla SYSTEMBOLAGET!!!!!!! Vi har aldrig haft några jävla "liquor stores", även
när det inte fanns några muslimer i landet hade vi INTE en drös med spritbutiker i Rosengård.

Finns det någon här inne som tror på fullt allvar att Ezra och Rebel Media är allt annat

För helvete, kritisera gärna invandringen och kritisera gärna olika politiska beslut
och samhälleliga förändringar. Men ni sitter FÖR FAN på fullt ALLVAR och diskuterar

de må vara vinklade i sina reportage men de kommer inte ens i närheten av att gå
ut med så här uppenbar skit och framtagna lögner. Att folk inte ser igenom Ezra och
det största intellektuella förfallet jag bevittnat på väldigt, väldigt länge.....

Systembolaget är väl en liquor store. Tänk på att han är på besök i Sverige så han känner väl inte till exakt allting. Sedan att han var otydlig behöver inte betyda att han ljuger.
Citera
2017-03-24, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeHarrison
Systembolaget är väl en liquor store. Tänk på att han är på besök i Sverige så han känner väl inte till exakt allting. Sedan att han var otydlig behöver inte betyda att han ljuger.

He he snyggt försöka att rädda ansiktet Men den gubben går inte, programledaren
pratar om liquor stores i plural och det finns inga tvivel på att han menar flera olika
spritbutiker. Det är ett amerikanskt vedertaget uttryck som en amerikan inte kan ta fel på.

Men, bara för att underhålla ditt tappra försök en liten stund (jag har inget annat för mig
just nu ändå). Lägg fram bevis för att ett Systembolag blivit nedlagt på Rosengård. Bevisa att nedläggningen berodde ENDAST på att det flyttat in väldigt många muslimer i området!
Bevisa den kopplingen och inget annat!

Gör det och du har räddat din intellektuella heder. Om du inte gör det, gå och ställ dig omedelbart
i skamvrån med dumstruten på huvudet som du har gjort dig väl förtjänt av nu här i natt!
Citera
2017-03-24, 00:39
Medlem
Citat:
svenska kvinnan.

Det stämmer ju, Systembolaget stängde i Rosengård 2003 pga de hade för få kunder.

Citat:
Många, bland annat andra butiksägare i RoCent, hade väntat sig att Systembolaget skulle flytta in i det så kallade stadsdelscentret i RoCents södra del. På senare tid har man dock diskuterat en placering i anslutning till City Gross lokal. Men nu blir det alltså ingetdera.

- Butiken i RoCent är försäljningsmässigt en av våra minsta butiker med en omsättning på bara femton miljoner kronor, säger Björn Rydberg. Det motsvarar vad vi säljer i våra små glesbygdsbutiker.
http://www.sydsvenskan.se/2003-01-09/rosengards-systembolag-tar-en-paus

Sen att Ezra inte går genom exakt vad "systembolaget" är, är inte så konstigt. Svenska medier förenklar också när de beskriver en "anti-gay lag" i Ryssland eller att "Ungern och Polen är på väg mot diktatur" eller liknande felaktigheter.

Ezra säger också i videon att det kanske stängde pga det var för få kunder, och han hade rätt i det. Även om jag misstänker att de även stängde pga oroligheter, vilket de inte får säga i pressen.

Tror du på allvar du hade kunnat öppna en bar i Rosengård idag? Det tror inte jag. Rutorna hade krossats första veckan.

Ja du , alla har rätt till pressfrihet och yttrandefrihet. Ingen har rätt att tysta någon, varken lögnerna i Aftonbladet eller lögnerna på youtube. Det är grunden i pressfrihet och yttrandefrihet, att man ska få lov att säga saker även om man inte 100% kan bekräfta dem. I länder som Turkiet sätts man i fängelse om det man skriver innehåller någon felaktighet.

Jag förstår faktiskt inte varför du är så upprörd.
Senast redigerad av grelin1999 2017-03-24 kl. 00:42.
Citera
2017-03-24, 00:41
Medlem
Citat:
He he snyggt försöka att rädda ansiktet Men den gubben går inte, programledaren
pratar om liquor stores i plural och det finns inga tvivel på att han menar flera olika
spritbutiker. Det är ett amerikanskt vedertaget uttryck som en amerikan inte kan ta fel på.

Men, bara för att underhålla ditt tappra försök en liten stund (jag har inget annat för mig
just nu ändå). Lägg fram bevis för att ett Systembolag blivit nedlagt på Rosengård. Bevisa att nedläggningen berodde ENDAST på att det flyttat in väldigt många muslimer i området!
Bevisa den kopplingen och inget annat!

Gör det och du har räddat din intellektuella heder. Gör det inte, och ställ dig omedelbart
i skamvrån med dumstruten på huvudet som du har gjort dig väl förtjänt av nu här i natt!

Jag har ingen aning om det finns/funnits några/något Systembolaget. Det enda jag sa var att Systembolaget är en sorts spritbutik/liquor store. Det är som att säga matbutiken istället för Ica eller Coop. Jag sa inte att han varken ljög eller talade sanning utan att hans ordval kan ha varit otydligt eller dåligt formulerat men inte behöver ha att göra i om han ljuger eller inte.

Dessutom är Ezra Levant kanadensare och inte amerikan. Hur kunde du ta fel på det?
Senast redigerad av GeorgeHarrison 2017-03-24 kl. 00:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in