Tänker inte titta på en lång video men ptja jag tycker också det är helt ok om Sverige blir muslimskt och svenskar minoritet. Det är så det antropologiskt sker ibland. Då har världen lärt sig något.
Citat:
Ursprungligen postat av
P4n0pl147h305
Men största orsaken tror jag är att människor är sekulära, med en sekulär världsbild så leder det nästan alltid till någon form av nihilism för är världen så som de sekulära påstår så finns det ingen mening med någonting mer än den man skapar själv, detta kan få psykiskt klenare människor att tappa allt och gå in i sånt här självdestruktivt beteende, tanten är ett bra exempel på en människa utan hopp, framtid och med ett klassiskt självdestruktivt beteende. Det Gudlösa samhället leder ofrånkomligt till det, sen att det finns några enstaka ateister som inte är på detta sätt förändrar inte det faktum att hela den sekulära världsbilden är självbesegrande. Det är inte islam som är starkt det är att utan hopp och framtid så ger folk upp och det är vad sekularismen skapat i vårt samhälle som är en av de mest sekulära nationerna på jorden, vi har även ett av de mest galna samhällena på jorden, vi är minst lika extrema som islam och öppet kommunistiska nationer som Nordkorea.
Det är naturligt att de är på detta sätt. Sen att de verkar vilja ha ett utvidgat självmord där de vill dra ner alla oss andra i deras jävla misär och poänglösa liv det är den skitiga realitet vi lever med.
Bra sagt. Jag håller med.
Svagare kulturer går under för starkare ibland. Det är antropologi och handlar om hur arter strider om gemensamma intressen. Så har hela mänsklighetens utveckling sett ut. Bara senaste årtiondena som vissa hippies tror man säger "love is all you need" så kan man ignorera hela världshistorians läxa.
När de starkare kulturerna som inte öppnar sina hjärtan för kreti och pleti vinner då kommer det åtminstone bli ordning i landet.
Själv hoppas jag kunna flytta till Östeuropa om 30-40 år, det är nog fint där då. Som Sverige på 60-70-talet, lugnt, tryggt och fridfullt. Jag tror inte de länderna kommer ta efter Sveriges invandringspolitik.
Fattig invandring gör förvisso de rika rikare, eftersom de kan få mer billig arbetskraft. Men det ökar kriminalitet och inkomstklyftor (dessa båda saker hänger f ö ihop).
Tror inte att PK-samhället kommer förändras om inte Sverigevänner gör som 68-vänstern och lyckas få in Sverigevänner i skolstyrelser, i stora mediaföretag som SVT, i olika politiska utskott och myndigheter, i universitetsvärlden, bland lärare och journalister. Visst kan det hända men det kommer ta 20-30 år. Och vår invandringspolitik har varit fokuserad på att klämma in så många som möjligt så snabbt som möjligt innan folket organiserar motstånd.
Om 20 år är det för sent, då har vi ghettoiserats som USA, och kan inte bara kasta ut 25% av vår befolkning. Särskilt som det skett mycket rasblandning -- vilket politikerna uppmuntrar eftersom det då blir svårare att återgå till det homogena stadiet.
Faktum är att Islam har intagit länder där man inte haft någon stark traditionell religion (kristendom, judendom eller Hinduism). Svaga religioner eller ideologier kör man över och suger upp. Men i länder som Spanien, Italien, Grekland och Kroatien har man en stark katolsk tro och sparkade ut muslimerna. I Sverige har vi inte det och vi kommer falla. Vad ska vi sätta emot Islam? Finns ju inget. De kommer gifta in sig med svenska flickor och skaffa muslimska barn. Känner ett par sådana.