2017-03-23, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Som röstberättigad och tillräckligt kompetent för att kunna föra fram min åsikt så vill jag väl ändå påstå att den är ungefär lika relevant som din, eller vem som helst annans. Att den är irrelevant för dig är en annan femma.
Om du läser hela inlägget en gång så inser du att det inte var det som avsågs.

Förhoppningsvis.

Tack.
Citera
2017-03-23, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Om du läser hela inlägget en gång så inser du att det inte var det som avsågs.

Förhoppningsvis.

Tack.

Nej, jag förstår ärligt talat inte. Och jag tror du missförstår vad jag menar med fetmarkerade också.

Jag syftade på att min åsikt var av relevans (vilket du hävdade att den inte var) genom det faktum att jag kan föra fram den, få gehör för den (mest troligt inte förvisso), på precis samma sätt som vilken åsikt som helst.

Nåväl! Nu middag.
Citera
2017-03-23, 22:47
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodsmoke
Jag ger upp.
Nu börjar till och med jag fundera över chemtrails och om de verkligen inte tillsätter nån skit i kranvattnet för svensken är ta mig fan hjärndöd.

Alltså det har förkommit artiklar om att det finns en hel del psykofarmaka i kranvattnet i bland annat Stockholm. Dvs. mediciner och droger som folk spolat ner.
Trots ny teknik – läkemedelsrester renas inte från vattnet
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/trots-ny-teknik-lakemedelsrester-renas-ej-fran-vattnet
för de som inte vet så ligger Henriksdal precis brevid Södermalm...

Men största orsaken tror jag är att människor är sekulära, med en sekulär världsbild så leder det nästan alltid till någon form av nihilism för är världen så som de sekulära påstår så finns det ingen mening med någonting mer än den man skapar själv, detta kan få psykiskt klenare människor att tappa allt och gå in i sånt här självdestruktivt beteende, tanten är ett bra exempel på en människa utan hopp, framtid och med ett klassiskt självdestruktivt beteende. Det Gudlösa samhället leder ofrånkomligt till det, sen att det finns några enstaka ateister som inte är på detta sätt förändrar inte det faktum att hela den sekulära världsbilden är självbesegrande. Det är inte islam som är starkt det är att utan hopp och framtid så ger folk upp och det är vad sekularismen skapat i vårt samhälle som är en av de mest sekulära nationerna på jorden, vi har även ett av de mest galna samhällena på jorden, vi är minst lika extrema som islam och öppet kommunistiska nationer som Nordkorea.

Det är naturligt att de är på detta sätt. Sen att de verkar vilja ha ett utvidgat självmord där de vill dra ner alla oss andra i deras jävla misär och poänglösa liv det är den skitiga realitet vi lever med.

Frågan är hur vi stoppar dessa PK-apor?
Citera
2017-03-23, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Nej, jag förstår ärligt talat inte. Och jag tror du missförstår vad jag menar med fetmarkerade också.

Jag syftade på att min åsikt var av relevans (vilket du hävdade att den inte var) genom det faktum att jag kan föra fram den, få gehör för den (mest troligt inte förvisso), på precis samma sätt som vilken åsikt som helst.

Nåväl! Nu middag.
Då tar vi det igen och med andra ord.

Du kan tycka att nationalitet är ointressant, du kan tycka att förhållandet mellan minoritet och majoritet är ointressant. Andra kommer att definiera dig, andra kommer att fördela resurserna för de tycker inte att detta är ointressant.

Tydligt nog?
Citera
2017-03-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Då tar vi det igen och med andra ord.

Du kan tycka att nationalitet är ointressant, du kan tycka att förhållandet mellan minoritet och majoritet är ointressant. Andra kommer att definiera dig, andra kommer att fördela resurserna för de tycker inte att detta är ointressant.

Tydligt nog?

Jepp! Jag antog bara att du menade på något annat som gick mig förbi eftersom att ovanstående var lite som att sparka in en öppen dörr, ingen newsflash att människor definierar andra utefter deras åsikter och handlingar liksom!
Citera
2017-03-23, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Alltså det har förkommit artiklar om att det finns en hel del psykofarmaka i kranvattnet i bland annat Stockholm. Dvs. mediciner och droger som folk spolat ner.
Trots ny teknik – läkemedelsrester renas inte från vattnet
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/trots-ny-teknik-lakemedelsrester-renas-ej-fran-vattnet
för de som inte vet så ligger Henriksdal precis brevid Södermalm...

Men största orsaken tror jag är att människor är sekulära, med en sekulär världsbild så leder det nästan alltid till någon form av nihilism för är världen så som de sekulära påstår så finns det ingen mening med någonting mer än den man skapar själv, detta kan få psykiskt klenare människor att tappa allt och gå in i sånt här självdestruktivt beteende, tanten är ett bra exempel på en människa utan hopp, framtid och med ett klassiskt självdestruktivt beteende. Det Gudlösa samhället leder ofrånkomligt till det, sen att det finns några enstaka ateister som inte är på detta sätt förändrar inte det faktum att hela den sekulära världsbilden är självbesegrande. Det är inte islam som är starkt det är att utan hopp och framtid så ger folk upp och det är vad sekularismen skapat i vårt samhälle som är en av de mest sekulära nationerna på jorden, vi har även ett av de mest galna samhällena på jorden, vi är minst lika extrema som islam och öppet kommunistiska nationer som Nordkorea.

Det är naturligt att de är på detta sätt. Sen att de verkar vilja ha ett utvidgat självmord där de vill dra ner alla oss andra i deras jävla misär och poänglösa liv det är den skitiga realitet vi lever med.

Frågan är hur vi stoppar dessa PK-apor?

Den här kvinnan bevisar att svenska politiker var förståndigare förr och hon bevisar också varför kvinnor inte hade rösträtt.
Citera
2017-03-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag har faktiskt funderat i liknande banor. Hur vissa tänker är tamejfan bara möjligt med preparat i blodet.
Regimens TV & Radiopropaganda ger sig på de svaga, där har vi nog orsaken till majoriteten PK-drabbade.
Citera
2017-03-23, 23:31
Medlem
Jag vet inte hur representativ hon är för svenska folket, men hon uttrycker exakt den bild som hela det svenska politiska systemet är byggt på idag.
Hon är uppfostrad att tänka så här och hon tror att det är helt naturligt och rätt. Detta är den bild som våra barn får i skolan idag. Detta är den bild som alla vuxna får som går på Komvux eller är med i en förening. Samma bild ges av SVT och våra stora dagstidningar. De flesta människor följer bara med strömmen utan att ifrågasätta.

- Svenska folket är på utdöende på grund av att vi föder för få barn.
- Vi måste ersätta bortfallet med invandring för att kunna rädda välfärden
- Alla människor är lika värda och alla har samma rätt att ta del av det svenska välfärdssystemet
- Sverige har ingen speciell kultur. Det är precis lika svenskt att be till Mecka som att äta skinka på julafton
- Nationalism är en vidrig ideologi som leder till förintelseläger.SD är egentligen nazister och måste till varje pris hållas borta från makten.
- Förortsproblemen har inget med invandring att göra utan beror på arbetslöshet och dålig ekonomi
- Om invandrare beter sig illa i Sverige så är det svenskarnas eget fel. Vi är inte tillräckligt toleranta

Sverige har i över 40 år styrts med målet att bli ett mångkulturellt invandrarland. Detta mål är överordnat alla andra mål.
Citera
2017-03-23, 23:34
Medlem
moongoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag har faktiskt funderat i liknande banor. Hur vissa tänker är tamejfan bara möjligt med preparat i blodet.

Tänker lika som du!
Det är ju inte normalt att offra sitt land, sina nära och kära samt sig själv till främmande otacksamma jävlar. Det är någonting helt fel.
Citera
2017-03-23, 23:36
Medlem
Tänker inte titta på en lång video men ptja jag tycker också det är helt ok om Sverige blir muslimskt och svenskar minoritet. Det är så det antropologiskt sker ibland. Då har världen lärt sig något.

Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305

Bra sagt. Jag håller med.

Svagare kulturer går under för starkare ibland. Det är antropologi och handlar om hur arter strider om gemensamma intressen. Så har hela mänsklighetens utveckling sett ut. Bara senaste årtiondena som vissa hippies tror man säger "love is all you need" så kan man ignorera hela världshistorians läxa.

När de starkare kulturerna som inte öppnar sina hjärtan för kreti och pleti vinner då kommer det åtminstone bli ordning i landet.

Själv hoppas jag kunna flytta till Östeuropa om 30-40 år, det är nog fint där då. Som Sverige på 60-70-talet, lugnt, tryggt och fridfullt. Jag tror inte de länderna kommer ta efter Sveriges invandringspolitik.

Fattig invandring gör förvisso de rika rikare, eftersom de kan få mer billig arbetskraft. Men det ökar kriminalitet och inkomstklyftor (dessa båda saker hänger f ö ihop).

Tror inte att PK-samhället kommer förändras om inte Sverigevänner gör som 68-vänstern och lyckas få in Sverigevänner i skolstyrelser, i stora mediaföretag som SVT, i olika politiska utskott och myndigheter, i universitetsvärlden, bland lärare och journalister. Visst kan det hända men det kommer ta 20-30 år. Och vår invandringspolitik har varit fokuserad på att klämma in så många som möjligt så snabbt som möjligt innan folket organiserar motstånd.
Om 20 år är det för sent, då har vi ghettoiserats som USA, och kan inte bara kasta ut 25% av vår befolkning. Särskilt som det skett mycket rasblandning -- vilket politikerna uppmuntrar eftersom det då blir svårare att återgå till det homogena stadiet.

Faktum är att Islam har intagit länder där man inte haft någon stark traditionell religion (kristendom, judendom eller Hinduism). Svaga religioner eller ideologier kör man över och suger upp. Men i länder som Spanien, Italien, Grekland och Kroatien har man en stark katolsk tro och sparkade ut muslimerna. I Sverige har vi inte det och vi kommer falla. Vad ska vi sätta emot Islam? Finns ju inget. De kommer gifta in sig med svenska flickor och skaffa muslimska barn. Känner ett par sådana.
Senast redigerad av grelin1999 2017-03-23 kl. 23:44.
Citera
2017-03-23, 23:44
Medlem
Ferhs avatar
Tja, hennes åsikter är ju inte särskilt förvånande egentligen. Det är ju en gammal tant, och man märker ganska snabbt att hon har väldigt låg intelligens, så då kan man inte förvänta sej så mycket. Typ IQ 80 eller nått sånt, så hon skulle garanterat verka exakt lika hjärndöd oavsett vad man frågade henne om för ämne. Det är ganska lätt att avgöra människors intelligens faktiskt, till exempel att Löfven har en IQ på ~95.
Citera
2017-03-23, 23:55
Medlem
Valsus avatar
Tror TS har väldigt mycket fördomar om saker han inte förstår ett skit om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in