2009-01-03, 02:45
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salem
rökte igår kväll med polare o det slutade med att vi satt och kollade på porr tillsammans

Lol det gjorde jag och en polare också på nyårsnatten fast en oseriös sådan :P var askul. Fäbojäntan

Citat:
Ursprungligen postat av DehumanizeR
Då ringde en av tjejerna mig och frågade vart fan vi va och om vi skulle komma tillbaka och jag sa nåt i still med att "vi är på väg men vi måste bara hitta ut ur den jävla skogen, hur gör man?". Till slut kom vi ut och jag blev jättelättad och glad vilket jag lät hon i telefonen veta varpå jag frågade vad hon hade för godis.

lol, ivrig och sugen precis som man blir. ingen reson utan pang på det allra vitalaste! mat och andra sköna behov man har
Senast redigerad av Spaz. 2009-01-03 kl. 02:49.
Citera
2009-01-03, 04:05
Medlem
OldSpices avatar
Jag och satt med min flickvän i soffan och rökte (inte hon dock), sen så skulle vi tydligen gå ut och möte hennes vänner på en cigg snabbt, jag följde med. En utav hennes vänner är väldigt tjock, och jag har gått och tänkt på mat hela vägen, då hör jag min mun säga: du har inte ett wienerbröd på dig kanske? Blev ett jävla liv, hon pratar inte med mig längre, fast har inget emot det faktist
Citera
2009-01-03, 05:07
Medlem
Hustlins avatar
Firade nyår hos en polare, efter jag dragit i mig några bongkopps så satt jag och snaska lite på godis och blev sugen på en cigg, såg bara något liknande en cigg på bordet och sa högt "Ah, cigg, sjysst!" efter jag sugit i mig hela kmr polare och skriker "Vafan! röka du upp hela min spliff!?" efter just han sa de minns jag faktiskt inte så mkt mer
Citera
2009-01-03, 06:13
Medlem
Jonashss avatar
Jag och två vänner satt utomhus med en vattenpipa med cb i plus att vi passade runt en blunt. Det var då jag och mina två vänner kom på ett skämt som fick alla av oss att skratta skiten ur oss i minst 5 minuter. Det var verkligen SÅ roligt. det roligaste saken som någonsin hänt mig praktiskt taget.

Det var dock ett litet insider skämt så det kommer inte låta roligt alls för någon annan. Plus att det var inte ens särskilt roligt, vi skrattade före mesta bara för att vi var sönderblazade.
Citera
2009-01-03, 15:45
Medlem
jugulators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redspeedo
Kanske inte nån specifik historia men på sommaren gillar jag att ta några bloss o sen dra o cykla runt lite. Hänt ett par gånger att jag blir osäker på lutningen på vägarna jag cyklar efter.. väldigt skumt känns det.

"Är detta en uppförs eller nedförsbacke? Hmmm, känns inte så tungt för benen så det kanske är platt bara".

Nån annan rökcyklare här? hehe

EDIT: Stavning.

Brukar också cykla stenad rätt ofta när det är gött väder.. Har aldrig varit med om att jag inte vet vad det är för lutning men jäääävligt långsamt går det i alla fall.. Brukar också bli en hel del trassliga situationer när man får möte av andra cyklister eller gångtrafikanter
Citera
2009-01-03, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejje_99
Haha, Igår rökte jag skit mycket. Och var helt sjukt jävla bäng, så bestämmde jag mig för att gå och köpa en pizza. Så jag gick dit, helt tomt. Tur tänkte jag..

Iallfall när jag ska betala så kollar pizza gubben på mig och säger något i stil med.

P: Haha, trött eller? - Jag uppfattade det som att han sa "bukeke"
J: Eh? va...?
P:
J:
P: Sovit dåligt eller?
J: ehh.. aha! Aaa... sådär.
Haha , själv så stod jag i tio minuter och försökte (sönderrökt) övertyga pizzabagaren att jag hade beställt 4 pizzor, sedan i en kvart för att välja vilka pizzor jag skulle köpa, sedan tappade jag pengarna hundra gånger om när jag efter 30/40 minuter skulle betala xD !
Citera
2009-01-03, 16:52
Medlem
Tjacktorsks avatar
När jag var en riktig nybörjare för ca 2 år sen kanske 3 så rökte mina polare ner mig totalt..jag kunde knappt gå..vi gick och lyssnade på black velvet med alannah myles..fy fan vad kung jag var när vi gick hem till en polare..jag kände mig bäst i världen..och när refrängen kom..då kändes det som jag var med en film och var på någon jävla strand i något varmt land..

iaf sen när vi kommer hem till min polare lägger jag mig i sängen och håller på att decka.. (jag hade lyckats få i mig 1 g..och i vanliga fall då blev jag beng på 0.2..så jag var helt körd.) iaf när jag ligger i sängen och håller på decka..då fick jag sjukt ont i bröstet och jag började andas tungt och grejer..sen ser jag en död kung från sagan om ringen..(när frodo har på sig ringen..när dom är genomskinliga eller vad man säger..) som höll på att dra upp mig skäl..det var fan det äckligaste jag vart med om i hela mitt liv..men iofs fick jag bekräftat att det finns typ skälar eller andar..
det slutade iaf med att min polare kom fram och puttade på mig och frågade om jag skulle med ut på en till.. men det bangade jag på och decka

sorry om det är mycket stavfel och grejer.. men jag är lite för trött för att ens bry mig just nu..
Citera
2009-01-04, 06:46
Medlem
Serpicos avatar
fattig student

tror fan det är när jag o två polare drog till ica o handlade mat för 3000 spänn! det var fan inte ens lite nice ;(
Citera
2009-01-04, 08:27
Medlem
kiwiflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldSpice
Jag och satt med min flickvän i soffan och rökte (inte hon dock), sen så skulle vi tydligen gå ut och möte hennes vänner på en cigg snabbt, jag följde med. En utav hennes vänner är väldigt tjock, och jag har gått och tänkt på mat hela vägen, då hör jag min mun säga: du har inte ett wienerbröd på dig kanske? Blev ett jävla liv, hon pratar inte med mig längre, fast har inget emot det faktist

Hahaha! herregud du dödar mig, så djävulskt typiskt att man ska kläcka ur sig såna grejer vid såna tillfällen haha

nu till mitt: Jag satt på bussen på väg hem från en polare o lyssnade på mp3 spelaren, o som ni alla vet så i amerikansk hiphop så e det mycket Nigga o alla såna grejer i deras texter, rätt va det e så märker jag att jag sitter o nästan skriker när jag sjunger med i låten, de värsta e att jag satt o sa nigga flera gånger, då vänder jag mig om o tittar så sitter det en riktigt stor svart kille bakom mig och alla stirrar på mig som om jag va förståndshandikappad. när de va dags att stiga av så skulle den stora svarta killen också av så blev jag skit skraj, tänkte bara fan nu åker jag på däng, direkt när jag kliver av så springer jag utav bara fan hem direkt o meckar en till för att lugna nerverna haha
Citera
2009-01-08, 04:40
Medlem
Squid 'n the whs avatar
Jag och 2 polare va och rökte en feting högst upp i ett trapphus när vi va klara går vi förbi en dörr och min ena polare stoppar oss och börjar asgarva, vi frågar honom vafan han skrattar år och han pekar på brevinkastet på dörren, P.Niss. Vi kunde fan inte sluta garva, slutar med att jag tar typ 50 kort med mobilen på inkastet innan vi drar därifrån.
Citera
2009-01-08, 05:11
Medlem
PerpetualVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleggard
Haha kom på en grej nu fan.
Vi va typ 4 stycken som dela på 1 gubbe skunk. Fruktansvärt nice shit från Criss. Och av nån anledning sluta det med att jag och en annan polare röga upp de mesta, blev väl kanske lite girig.
Iallafall så när vi rör oss mot min polares lägenhet, så kan jag bara inte sluta le. Asså det kändes övermongo, när jag försökte sluta le så spände jag musklerna i ansiktet som fan för att kunna få ner smilet, men det gick knappt. Asså normalt sätt anstränger man ju sina ansiktsmuskler när man ler, men nu var det tvärtom. Vi kommer upp till polaren, och värmen slår hårt mot mig.

Jag blir helt blek i huvudet så kommer min polare in, då sitter jag och äter min kyckling/pasta sallad jag köpt några timmar innan, MED HÄNDERNA och jag äter bara kycklingen. (Måste sett sjukt grisigt ut) haha

Jag va så fruktansvärt jävla stenad, så börja jag känna en flimmrig känsla i kroppen, ungefär som när man suttit på sitt ben, och det dommnar.
Till slut gjorde det skitont när det flimmra så jag ställer mig upp och då känns det bättre. Jag får den briljanta ideen att det måste vara mitt blodomlopp som gör ont. Så jag ställer mig mitt i lägenheten och börjar stretcha som en jävla dåre, sträcker ut mig för att blodet ska få uttrymme.

Allt sluta med att jag spydde. Fan det va längesen....

Jag blev kallad "Ghostface" rätt länge efter det. hahaha

Hahaha, herrejävlar vilken sinnesbild det där gav mig! Varför hamnar aldrig något sådant på film?

Jag har ingen historia på lager, men jag kan avslöja att ett riktigt roligt bängexperiment kommer gå av stapeln här i faggorna någon gång i nästa vecka. Det kommer självfallet att behandlas grundligt här, men utan att avslöja för mycket kan jag säga att det involverar kanonfint grönt, en försöksgrupp på 4-6 personer och ett enormt badhus. Stay tuned
Citera
2009-01-08, 05:15
Medlem
un_Hanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldSpice

Så jävla bäst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in