När jag var en riktig nybörjare för ca 2 år sen kanske 3 så rökte mina polare ner mig totalt..jag kunde knappt gå..vi gick och lyssnade på black velvet med alannah myles..fy fan vad kung jag var när vi gick hem till en polare..jag kände mig bäst i världen..och när refrängen kom..då kändes det som jag var med en film och var på någon jävla strand i något varmt land..
iaf sen när vi kommer hem till min polare lägger jag mig i sängen och håller på att decka.. (jag hade lyckats få i mig 1 g..och i vanliga fall då blev jag beng på 0.2..så jag var helt körd.) iaf när jag ligger i sängen och håller på decka..då fick jag sjukt ont i bröstet och jag började andas tungt och grejer..sen ser jag en död kung från sagan om ringen..(när frodo har på sig ringen..när dom är genomskinliga eller vad man säger..) som höll på att dra upp mig skäl..det var fan det äckligaste jag vart med om i hela mitt liv..men iofs fick jag bekräftat att det finns typ skälar eller andar..
det slutade iaf med att min polare kom fram och puttade på mig och frågade om jag skulle med ut på en till.. men det bangade jag på och decka
sorry om det är mycket stavfel och grejer.. men jag är lite för trött för att ens bry mig just nu..