2006-01-24, 08:05
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xceL
varit rädd att få frätskador av explosionen som blir då en raket exploderar, trodde att fyverkerit föll ner på mig (i självaverket var det snö som föll mot mina kinder)
Haha, snö är lite lurigt ibland, kan vara riktigt bråkigt av sig när man är lite woho i huvet.
Citera
2006-01-24, 08:18
Medlem
Vadå lättpåverkad? Hmm.. klart jag är det, tjejer är ju söta

EDIT: iaf du Queenie
Citera
2006-01-24, 09:56
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranceport
Vadå lättpåverkad? Hmm.. klart jag är det, tjejer är ju söta

EDIT: iaf du Queenie

Ragga kan ni göra hemma turturduvor.
Citera
2006-01-24, 10:52
Medlem
glider

Sitter 4 fet brända polare i en bil, till höger glider det upp en riktig j'vla bil, som både såg ut att gå som ett skott och var fett snygg,
Killen som sitter i bilen är dock inte blyg, han håvar in ena fingret i näsan och gräver.
tar ut fingret och avnjuter en delikatess, byter sedan hål och rensar den andra kupan. samma sak där, riktiga delikatesser.

haha
det var kul när man var helt
Citera
2006-01-24, 13:22
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0lle-
Sitter 4 fet brända polare i en bil, till höger glider det upp en riktig j'vla bil, som både såg ut att gå som ett skott och var fett snygg,
Killen som sitter i bilen är dock inte blyg, han håvar in ena fingret i näsan och gräver.
tar ut fingret och avnjuter en delikatess, byter sedan hål och rensar den andra kupan. samma sak där, riktiga delikatesser.

haha
det var kul när man var helt
AAaaaaahahahahahah ;P Sista gången jag såg någon käka kråkor var när jag gick i åttan och min polare satt å grävde i näsan, eller nej fan hade ju nån skabbig brud i klassen med som käkade, det var i nian då och det är ju nåra år sen nu. Dock inte allt för många.
Citera
2006-01-25, 00:13
Bannlyst
en gång när jag hade rökt beställde vi hem pizza, vi åt en arsin familjepizza och fettet rann ner från hakan men vi kunde inte få nog så vi lagade pasta med sås och hade i varenda ingrediens i skafferiet, sen spelade vi nintendo 8bitars och fick värsta nostalgikänslan.

då var jag glad
Citera
2006-01-25, 00:27
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Gick runt o drack en oöppnad ölburk under en hel kväll!
----------------------------------------------------
Försökte tända en rökelse massa gånger då jag trodde det var en tomtebloss!
--------------------------------------------------------------------------
ville kolla på film så försökte jag spela upp en DVD film på en cd-spelare.
---------------------------------------------------------------------

Det allt grymmaste jag gör alltid är mina så kallade "quests".
Alltid när jag har nåstans långt att åka till så planerar jag detta väl och gör resorna till quests, känns allt roligt när man tror att man är frodo.
Citera
2006-01-30, 00:20
Medlem
Ripamans avatar
Jag fick en riktigt otrevlig effekt när jag rökte sist har jag kommit på nu i efterhand;

Jag och kompis lekte att vi var amerikanska soldater under andra v.k som skulle befria tillfångatagna judar som satt fast på ett tag. Så vi smet in på ett tåg som skulle till västerås tror jag och började leta som tokar (men inget funnet).
Aja, hur som helst så när vi väl ska bege oss hemåt slog det slint i mitt huvud och jag fick för mig att jag var en nynazist och hatade alla. Jag är vanligtvis helt emot nazism, rasism och fördmoar överhuvudtaget men kanske var det pga leken som jag helt plötsligt blev en annan person? Vem vet...

Allting slutade i alla fal med att jag satt och skrev en artikel, helt öppet på tåget så alla kunde, om hur vi på jorden fick det bättre utan de 6 miljoner judar som dog under kriget. Skäms riktigt mycket nu när man tänker på det och ska antagligen bränna dokumentet...
Citera
2006-01-30, 02:51
Medlem
jechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ripaman
Jag fick en riktigt otrevlig effekt när jag rökte sist har jag kommit på nu i efterhand;

Jag och kompis lekte att vi var amerikanska soldater under andra v.k som skulle befria tillfångatagna judar som satt fast på ett tag. Så vi smet in på ett tåg som skulle till västerås tror jag och började leta som tokar (men inget funnet).
Aja, hur som helst så när vi väl ska bege oss hemåt slog det slint i mitt huvud och jag fick för mig att jag var en nynazist och hatade alla. Jag är vanligtvis helt emot nazism, rasism och fördmoar överhuvudtaget men kanske var det pga leken som jag helt plötsligt blev en annan person? Vem vet...

Allting slutade i alla fal med att jag satt och skrev en artikel, helt öppet på tåget så alla kunde, om hur vi på jorden fick det bättre utan de 6 miljoner judar som dog under kriget. Skäms riktigt mycket nu när man tänker på det och ska antagligen bränna dokumentet...

Låter illa, mm..kanske är det nog bara önskedrömmar!
Citera
2006-01-30, 22:39
Medlem
towbs avatar
Ville bara hoppa in och säga att jag va så jäääääävla lycklig igår, rökte det skönaste ja nånsin rökt. Blev bara så glad så ja sprang upp på ett berg av snö som va upplogat typ 2,5 meter högt haha och så försökte ja flyga ner från det men då fick ja ont :P men det gjorde inget för ja mådde så braaa....

Edit...

Och det muppiga med detta var att det bara var standard brunt... eller ja, standard var det ju uppenbarligen inte men det var så det hette och kostade =D
Citera
2006-01-31, 18:00
Medlem
Jag tycker allting jag hör är roligt.
Jag och mina polare skrattar åt allt... Tillslut ligger alla och skratta åt olika saker. Jag är visserligen nybörjare men tycker att det är skit kul...
Citera
2006-02-01, 01:06
Medlem
Oskarss avatar
Är det ingen som har varit med om generösa kompisar under det brunas glada rus?

Jag och 2 kompisar hade hur som helst dragit ett par redigt feta jollar en härlig kväll nu på jullovet, och när den bekanta hungern började kicka in så stack vi till McDonalds vid Medborgarplatsen.

Fattiga studenter som vi är, så var det bara en kompis (vi kan kalla honom F) som hade pengar. F är snäll och frågar om jag och min kompis P vill ha nånting att äta, och eftersom man inte vill verka överdådig så frågar vi båda två efter en milkshake innan vi skrattandes och flummandes hugger ett bord längre bort i restaurangen.

Det dröjer inte länge förräns F är tillbaka med en stor bricka, och det första jag gjorde när han kom dit var självklart att leta efter milkshaken. Som inte fanns där.

F hade totalt glömt bort vad han skulle beställa, och resultatet han kom tillbaks med var sin egen meny samt en äppelpaj, ställandes frågan "Vem utav er var det som skulle ha pajen?".

"Ingen."
"Oj."

F började äta medans jag och P högljutt började föra oss med mobilkameror och roliga glasögon i högsta hugg. Det dröjer inte länge förräns F intar en papparoll och tittar på oss;

"Pojkar, sluta kivas nu. Varsågod - ta 100 kr och köp er något att äta för!" hördes från F i bästa pappa-stil!

Vi gick självklart och köpte 2 st feta menyer.

Resultat vid nykter tillstånd: Två glada pöjkar. En halvlack kille som går omkring och gapar om pengar han "lånat ut", och ska ha tillbaka! Hohoho.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in