2022-05-06, 23:58
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vad tror ni om nästa säsong som kommer snart.
kommer de kunna fortsätta att leverera eller kommer det att floppa

Citat:
Ursprungligen postat av Rantaren
Verkligen. Avsnittet med honom visar också att han är, eller i alla fall upplevs som, superintelligent och närvarande i stunden det gör honom till en sån "kändis" som blir intressant att se mer av. Jämför det med kändisarna i s.k Youtubesoffan.
Fast han var ju fett dryg när han frågade många gånger får man göra det, gör jag fel osv
Citera
2022-05-13, 21:15
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Såg precis att SVT börjat sända Norges version av Taskmaster.

https://www.svtplay.se/video/3514283...-lopa-linan-ut

Atle Antonsen är programledare (eftersom att jag är förtjust i honom antar jag att jag kommer kolla på ett avsnitt eller tre).

Jag har inte sett originalet, men jag tror att den norska studion är inspirerad av den brittiska snarare än den i den svenska tolkningen.
Citera
2022-05-14, 00:33
Förskräcklig norsk version. Varken hört talas om nån eller kände igen nån. Jättetråkig och stökig testmiljö. (hemma hos programledaren.

Blir inga fler avsnitt för mig.
Citera
2022-05-14, 06:22
Medlem
Såg också lite på den norska versionen. Lär inte bli något mer tottande för min del.
Citera
2022-05-21, 20:37
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Förskräcklig norsk version. Varken hört talas om nån eller kände igen nån. Jättetråkig och stökig testmiljö. (hemma hos programledaren.

Ja, den var ju fruktansvärd. De kvinnliga deltagarna var ju totalt humorbefriade och programledaren blev man ju mest rädd för. Bisittaren gav ingenting heller.

Babben och Sundin är otroligt mycket bättre.
Citera
2022-05-21, 22:08
Medlem
Jag hade höga förväntningar på den norska versionen men den var verkligen urtrist.
Citera
2022-05-21, 22:10
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag hade höga förväntningar på den norska versionen men den var verkligen urtrist.

håller med taskmastern och ”sidekicken” är inte roliga . ”gänget ” är ok. Tyckte kaffe uppgiften var lite smårolig .

program 2 var bättre än ettan iallafall.
Citera
2022-05-21, 22:36
Medlem
Rebali179s avatar
Norska versionen är ren skit. Å fattar inte hur de kunde göra den.
De skulle skämmas ihjäl
Citera
2022-05-27, 18:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Så som fredagsunderhållning på bästa tid kör SVT ett lekprogram för norsk TV! Vart fan lägger de alla sina pengar om de inte har råd att göra eget åtminstone.

Egna versionen av Bäst i test kunde de ju lagt ner efter 2 säsonger. Då var det kul numera icke.
Citera
2022-06-04, 21:29
Medlem
Förstår inte varför SVT valt att göra bäst i test till något slags barnprogram med överdrivna och pissiga djudeffekter. xD RARW so random feeling på det hela
Citera
2022-06-05, 11:05
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq

Man har ändå inte hört talas om de flesta i svenska Bäst i test heller.

Jag tycker att norska Bäst i test är rätt roligt.
Citera
2022-06-05, 11:26
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Man har ändå inte hört talas om de flesta i svenska Bäst i test heller.

Jag tycker att norska Bäst i test är rätt roligt.
de flesta känner man igen, men inte senaste säsongen dock med tanten , anis och knubbisen. vet inte var de hittat dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in