Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-11, 11:34
  #1
Medlem
Taskmaster är ett av mina favoritprogram och det var lite läskigt att se att SVT skulle göra en version av den. Men jag tycker faktiskt det funkade ganska bra, tror det är formatet som gör att även tråkiga komiker blir underhållande att titta på. Pia var väl svagast, men de andra fungerade bra, speciellt Kodjo och Malmberg. Babben är väl inte så jäkla rolig faktiskt, men David Sundin passar perfekt som domaren.

Det nådde såklart inte upp i Taskmasters nivå i första avsnittet, men jag tycker det var stabilt. Synd att det såklart kommer att bli supersågat precis som alla nya underhållningsprogram i Sverige
Citera
2017-03-11, 16:01
  #2
Medlem
Vilken skit1
Citera
2017-03-11, 20:39
  #3
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Bianca Kronlöf, suck.
Citera
2017-03-11, 21:56
  #4
Medlem
Schnyggves avatar
Visste inte vad det var, kollade introt plus någon minut till, men när gästerna kom in insåg jag att jag skulle hata skiten så jag klickade ner...De hade lyckats casta typ alla kändisar jag hatar...kommer troligtvis inte ge det en chans till.
Citera
2017-03-11, 22:26
  #5
Medlem
Varför är Malmberg med i alla fredags-lördagsunderhållningsprogram som sänds, måste ju finnas andra kändisar som vill vara med i TV?
Citera
2017-03-11, 23:54
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Varför är Malmberg med i alla fredags-lördagsunderhållningsprogram som sänds, måste ju finnas andra kändisar som vill vara med i TV?
Det är så han tjänar pengar. Han måste ta mig fan tacka ja till allt.
Citera
2017-03-12, 08:20
  #7
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Visste inte vad det var, kollade introt plus någon minut till, men när gästerna kom in insåg jag att jag skulle hata skiten så jag klickade ner...De hade lyckats casta typ alla kändisar jag hatar...kommer troligtvis inte ge det en chans till.
Ja, det är verkligen en bedrift - alla störande i samma program. David Sundin horar ut sig rejält i och med detta, Babben gör det hon brukar. Jag vet inte vilka som tycker detta är kul, barn, pensionärer, gruppboendes?
Citera
2017-03-22, 20:52
  #8
Medlem
Neroxxs avatar
Förstod väl att denna inte skulle tas emot direkt bra på detta forum när det är gjort av SVT.
Jag går dock mot strömmen och säger att det var stundtals underhållande.
Citera
2017-03-22, 21:15
  #9
Medlem
woofers avatar
Orginalet är fantastiskt roligt men SVT's version är sådär. David är rolig och gör ett bra jobb. Babben däremot försöker ju köra någon sorts fredagsmys som faller rätt platt. Hon försöker vara sig själv, medan David spelar en roll. Det ger ett väldigt märkligt intryck totalt och det finns ingen dynamik mellan de båda. Byt ut Babben så kan det nog bli rätt bra!
Citera
2017-03-26, 12:54
  #10
Medlem
Majavas avatar
Var är utomhus-scenerna inspelade? Tycker det ser ut som Roslagsbanan i bakgrunden
Citera
2017-06-22, 22:03
  #11
Medlem
Tjena! Tänkte höra om någon kommer ihåg hur en viss "lek" gick till.
De var tre personer som stod i varsin ruta och ett föremål, en potatis om jag minns rätt, skulle ta sig till personen i rutan längst bort. Någon hade ögonbindel och någon hade hörselskydd.

Lyckas inte hitta avsnittet som det var med i.
Citera
2017-06-26, 13:04
  #12
Medlem
Struttens avatar
Det råkar inte vara någon som vet var man kan se detta nu, då SVTplay inte längre visar programmet....?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback