2022-05-01, 11:40
Medlem
ercys avatar
Nya Zeeländarna hade annars en rolig twist på räknandet. De ställde en brödrost framför deltagarna och målet var att ställa sig upp sist, men innan brödet poppar upp. Det där med att räkna till hundra är inte särskilt bra tv enligt mig.

Men jag är glad att de tagit bort momentet "lägsta unika antal vinner" i år.
Citera
2022-05-01, 19:21
Medlem
Rebali179s avatar
Vad tror ni om nästa säsong som kommer snart.
kommer de kunna fortsätta att leverera eller kommer det att floppa
Citera
2022-05-02, 06:10
Medlem
kl4sseKocks avatar
Svårt att säga nu men det beror givetvis på vilka deltagarna blir, men så länge vi slipper karategubben och islänningen så är jag nöjd.
Citera
2022-05-02, 22:24
Medlem
Att tänka utanför boxen är ju en stor del av själva grejen med Bäst i test men den här gången var det mycket ovanligt bland de ordinarie deltagarna. Ett exempel var hur gästen Petrina löste tandborstningen på distans. De ordinarie gästerna hade ordinarie lösningar precis som vanligt.

Programmet är förövrigt fortfarande kul men deltagarna måste vare bättre att tänka ut kluriga lösningar.
Citera
2022-05-02, 22:27
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Att tänka utanför boxen är ju en stor del av själva grejen med Bäst i test men den här gången var det mycket ovanligt bland de ordinarie deltagarna. Ett exempel var hur gästen Petrina löste tandborstningen på distans. De ordinarie gästerna hade ordinarie lösningar precis som vanligt.

Programmet är förövrigt fortfarande kul men deltagarna måste vare bättre att tänka ut kluriga lösningar.

nog den svagaste säsongen hittills , som du säger lite tänka utan för lådan lösningar. Markus var ju helt klart roligast av dem alla även om sussie också hade sina stunder. Hoppas bli lite mer roligare gäster nästa säsong. Samt tycker det var sämre tester i år . Inte direkt så kreativa tester känner jag.
Citera
2022-05-02, 22:42
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
nog den svagaste säsongen hittills , som du säger lite tänka utan för lådan lösningar. Markus var ju helt klart roligast av dem alla även om sussie också hade sina stunder. Hoppas bli lite mer roligare gäster nästa säsong. Samt tycker det var sämre tester i år . Inte direkt så kreativa tester känner jag.

Tycker om något snarare att det var panelisterna som bjöd på ganska okreativa lösningar, uppdragen i sig tyckte jag egentligen inte var så dåliga.
Citera
2022-05-02, 22:45
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Tycker om något snarare att det var panelisterna som bjöd på ganska okreativa lösningar, uppdragen i sig tyckte jag egentligen inte var så dåliga.

möjligtvis om det var panelisterna var mest bidragande , men var lite väl mycket ” behaga Babben” tävlingar .

Taskmaster är ljusår mer underhållande.

den serien ger jag 8.5/10 får mig att skratta minst varje avsnitt

bäst i test 6.5/10 underhållande tidvis typiskt fredagsprogram men får mig sällan att skratta ordentligt. Inte varje avsnitt iallafall.
Citera
2022-05-02, 22:53
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Att tänka utanför boxen är ju en stor del av själva grejen med Bäst i test men den här gången var det mycket ovanligt bland de ordinarie deltagarna. Ett exempel var hur gästen Petrina löste tandborstningen på distans. De ordinarie gästerna hade ordinarie lösningar precis som vanligt. .
just det testet trodde jag petrina skulle få icke godkänt på, då hon satte på tandborsten väldigt nära. Sen var hon ju inte deltagande i borstningen längre.
Citera
2022-05-03, 20:37
Medlem
Undrar varför inte Ankan Johansson får komma tillbaka som en av gästerna. Jag tycker han är den deltagare som varit roligast genom åren.
Årets panel var inte så kul och testerna så där...
Citera
2022-05-06, 20:49
Moderator
Dr Kings avatar
Bäst i test är i grunden ett bra program men två idéer de har är ju riktigt korkade. Den första är som tidigare diskuterats i tråden att låta den som kom sist säsongen innan komma tillbaka som gäst i ett program säsongen efter. Personen kom ju sist av ett skäl och bidrar ofta med kassa insatser också säsongen efter.

Den andra är bonusprogrammet där de tar med tester som inte kom med i de andra programmen. Det fanns ju ett skäl till att de inte kom med nämligen att de var för dåliga eller att deltagarna inte gjorde något kul av dem. Det blir ju då inte bättre av att samla en massa sådana halvkassa tester i samma program.
Citera
2022-05-06, 20:50
Medlem
peterZiipens avatar
Tareqs evighetsmaskin - hatten av. Måste vara en av de bästa lösningarna någonsin.
Citera
2022-05-06, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Tareqs evighetsmaskin - hatten av. Måste vara en av de bästa lösningarna någonsin.
Verkligen. Avsnittet med honom visar också att han är, eller i alla fall upplevs som, superintelligent och närvarande i stunden det gör honom till en sån "kändis" som blir intressant att se mer av. Jämför det med kändisarna i s.k Youtubesoffan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in