2021-04-30, 15:50
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Själv försöker jag se på en persons tävlingsresultat och inte på dennes utseende.
I hennes fall är det ju lika enkelt, hon har faktiskt varit värdelös i bäst i test. Så det har inte funnits några resultat att titta på.
Citera
2021-04-30, 15:52
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Jag skulle vilja se "Bäst i test", med intelligenta och smarta deltagare från olika yrkesgrupper, tex ingenjörer, ekonomer, psykologer, arkitekter, byggare, montörer etc och se problemlösning ur deras olika sätt att tänka. Okända deltagare givetvis, som inte bygger sin karriär på flams och värdegrund.
Vetifan.

Måste säga att de roligaste programmen har varit med rikspuckon som bjuder på sig. Claes Malmberg var riktigt rolig. En som jag normalt avskyr, men var skoj var Pernilla W.

Och David Batra som brukar vara skärpt, var rätt tråkig.
Citera
2021-04-30, 22:28
Medlem
BosseGs avatar
Babbens lönnfete sidekick med mustasch ser ut som en en pedofil. Mycket obehaglig aura.
Citera
2021-04-30, 23:24
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Diego
I hennes fall är det ju lika enkelt, hon har faktiskt varit värdelös i bäst i test. Så det har inte funnits några resultat att titta på.

Hon har varit framgångsrik i flera av testen. Så du har nog inte kollat ordentligt!
Citera
2021-05-01, 04:44
Moderator
Dr Kings avatar
Det sista programmet med de bortklippta testerna var verkligen uselt. Det fanns en anledning till att dessa tester hade blivit bortklippta från början. De var alla ganska konstiga tester och deltagarna lyckades inte heller göra något kul av dem. Det blev ett slags ”worst of” istället för ”best of”.
Citera
2021-05-01, 09:20
Medlem
kostymnisses avatar
Efter den klart sämsta säsongen får man verkligen hoppas på att det kan vara en toppad uppställning man får se nästa säsong. In med dom bästa deltagarna från tidigare!
Citera
2021-05-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
En obegriplig miss i senaste programmet som avgjorde hela säsongen..
Olof sa fel replik, "nu ska det bli gott med kaffe kaffe" och utelämnade "lite" men fick godkänt.
David säger t.o.m att han sa rätt. Ingen i panelen reagerade.
Resultatet blir att Olof vann hela säsongen med fyra poäng när egentligen Morgan skulle vunnit.
Stör mig som fan på sånt.

Vem som vinner programmet/säsongen beror ju på vilka test som tas med i programmet. En hel del tester inte bara filmas utan diskuteras dessutom av panelen i varje program men klipps sedan bort ur det slutgiltiga programmet och räknas inte med i poängen. Så vill man veta vem som var bäst på riktigt av Morgan och Olof behöver vi veta poängen i de tester som blev bortklippta.
Citera
2021-05-01, 13:08
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det sista programmet med de bortklippta testerna var verkligen uselt. Det fanns en anledning till att dessa tester hade blivit bortklippta från början. De var alla ganska konstiga tester och deltagarna lyckades inte heller göra något kul av dem. Det blev ett slags ”worst of” istället för ”best of”.

Själv tyckte jag testet som handlade om att göra en attraktiv mumsbit var rätt kul,
det testet hade gärna fått varit med i ett av de ordinarie programmen.
Citera
2021-05-01, 14:11
Medlem
Hoppas att inte Johanna får komma tillbaka till programmet.
Citera
2021-05-01, 14:55
Vilket fantastiskt värdelöst program. "Humorn" är så en treårings nivå. Vad heter den där stora fläskpaddan med tatueringar?
Citera
2021-05-01, 15:10
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vilket fantastiskt värdelöst program. "Humorn" är så en treårings nivå. Vad heter den där stora fläskpaddan med tatueringar?

Ingen tvingar dig att kolla på programmet, det är valfritt att titta på det.
Citera
2021-05-01, 16:10
Citat:
Ursprungligen postat av m11080
Ingen tvingar dig att kolla på programmet, det är valfritt att titta på det.

Korrekt, ingen har tvingat mig att se programmet. Måste man vara tvingad för att få säga hur uselt något är?

Johanna Nordström heter valrossen i alla fall.
Senast redigerad av Pecka- 2021-05-01 kl. 16:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in