2021-04-16, 20:50
Medlem
Och som vanligt skrattar Johanna så gott åt sig själv. Bäst var när hon rullade av skratt på golvet...
Citera
2021-04-17, 11:50
Medlem
Kabeltattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
David Batra som gäst idag. Han är ju rätt rolig, vi får se om man funkar i detta program.

Nej, han var alldeles för seriös.
Citera
2021-04-17, 11:56
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kabeltattaren
Nej, han var alldeles för seriös.

Jasså, är du bättre själv då?
Citera
2021-04-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Nu kan jag bara tala för mig själv, men på mitt barns dagis är David en av de största idolerna, och de flesta av de äldre barnen ser på bäst i test
David gör barnprogram också som sänds på SVT barn så det är väl därför han är barnens favorit, inte för han är med i BIT.
Citera
2021-04-17, 12:25
Medlem
Jisses vilket fullständigt haveri, forcerat och påklistrat. Blir inte bättre när man sitter och skrattar högst åt sina egna "tokigheter".
Citera
2021-04-17, 13:01
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och som vanligt skrattar Johanna så gott åt sig själv. Bäst var när hon rullade av skratt på golvet...
Rulla är hon ju i alla fall något hon är bra på.

Typiskt att just hon skulle dra iväg på el-sparkcykeln, det är ju just folk med hennes kroppstyp som är experter på att undvika hemskheter som att gå, springa eller cykla.

Batra var inte det minsta underhållande.
Citera
2021-04-17, 13:50
Medlem
tongzhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Typiskt att just hon skulle dra iväg på el-sparkcykeln, det är ju just folk med hennes kroppstyp som är experter på att undvika hemskheter som att gå, springa eller cykla.

För jävla roligt ju, det var ett annat test för några veckor sen när man skulle blåsa upp en ballong. Tjockisen satte sig i bilen direkt med ballongen på avgasröret.
Senast redigerad av tongzhi 2021-04-17 kl. 13:52.
Citera
2021-04-17, 14:42
Medlem
m11080s avatar
Själv tycker jag mulliga kvinnor är det bästa och vackraste som finns.
För jag vill inte ha något cykelställ (cykelställ = smala kvinnor)

Att en kvinna är mullig är inget hinder för att hon inte ska kunna gå, springa eller cykla.
Det går alldeles utmärkt.
Citera
2021-04-18, 08:58
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Rulla är hon ju i alla fall något hon är bra på.

Batra var inte det minsta underhållande.

Nu var det ju faktiskt dock rätt smart att dra iväg på den för att "vinna" testet.
Sedan att hon bara är enerverande med sina skrattsalvor åt sig själv är en annan femma.

Vågar man hoppar på en "best of panel" nästa säsong?
Citera
2021-04-18, 11:09
Medlem
Jag skulle vilja se "Bäst i test", med intelligenta och smarta deltagare från olika yrkesgrupper, tex ingenjörer, ekonomer, psykologer, arkitekter, byggare, montörer etc och se problemlösning ur deras olika sätt att tänka. Okända deltagare givetvis, som inte bygger sin karriär på flams och värdegrund.
Citera
2021-04-19, 12:36
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Jag skulle vilja se "Bäst i test", med intelligenta och smarta deltagare från olika yrkesgrupper, tex ingenjörer, ekonomer, psykologer, arkitekter, byggare, montörer etc och se problemlösning ur deras olika sätt att tänka. Okända deltagare givetvis, som inte bygger sin karriär på flams och värdegrund.

Risken med att ta alltför intelligenta deltagare är att de alla hittar loop holes i testen som gör dem ointressanta att se på. Det som är mest underhållande är ju att se deltagare få hjärnsläpp och helt misslyckas med det som borde vara elementärt.
Citera
2021-04-28, 00:42
Medlem
MrSokratess avatar
En obegriplig miss i senaste programmet som avgjorde hela säsongen..
Olof sa fel replik, "nu ska det bli gott med kaffe kaffe" och utelämnade "lite" men fick godkänt.
David säger t.o.m att han sa rätt. Ingen i panelen reagerade.
Resultatet blir att Olof vann hela säsongen med fyra poäng när egentligen Morgan skulle vunnit.
Stör mig som fan på sånt.
Senast redigerad av MrSokrates 2021-04-28 kl. 01:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in