2017-03-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Jag får väl önska dig lycka till i din kamp men ni kommer förlora, ni har faktiskt redan förlorat. ;-)

Se dig om, vakna upp, vi har redan nu ca 20-25% i Sverige sett till första, andra och tredje generations invandrare.

Det är inte ens fråga om en framtida kamp, ni har redan förlorat.
Ja tyvärr ser det ut som Sverige är förlorat och ja det kommer inte att gå att utvisa de som har uppehållstillstånd. Men det är ett rimligt krav att de som bor i landet skall följa landets lagar! Vi skall inte ha en stor svart ekonomi, vi skall inte ha en kvinnosyn från 1400-talet, vi skall inte ha småungar som säljer knark, bär skyddsväst och är beväpnade.

DET FÅR VARA NOG! De som vill bo i Sverige skall sköta sig. Vi är ett sekulariserat folk, det måste bli ett stopp på bidrag till muslimska förbund som lurar stat och kommun på miljon belopp och ägnar sig åt islamism, salafism, sharia och terrorism (svenska muslimska grupper stödjer terrorgrupper).

DET FÅR VARA NOG med invandring maskerat till asylsökande och flyktingar. De som kommit utan papper och inte kan styrka sin identitet skall inte få stanna.

DET FÅR VARA NOG! Med rörelser som agerar som åsiktsförtryckare, rika kändisar som hånar de som lider av invandringen och får sina trygghet förstörd.

DET FÅR VARA NOG! Med att tiotusentals unga män korsar halva jordklotet, passerar tio säkra länder i sitt mål att utnyttja Sverige. Varenda en hazar bör skickas hem till sin familj.

Det handlar inte om att vinna eller förlora, det handlar om att försöka bevara lite anständighet i det land som en gång var ett av världens bästa, som nu förstörs av okontrollerat invandring medan PK-folk hejar på. Det är inte bara invadringskritikerna som förlorat,näven du har förlorat, skillnaden är att du inte förstår det förrän du eller dina anhöriga blivit rånade, våldtagna eller misshandlade av dem som vi tog emot i vårt land, för att de stackarna "var tvugna att fly sitt hemland"

Och det är inte bara svenskar som förlorat, du skötsamma invandrare som får sina butiker rånade och sönderslagna, får sina bilar brända, vars barn blir rånade och hotade, de är det som förlorar mest. Men ni PK-ister skriker så högt att deras klagan och protester inte hörs.
Senast redigerad av Trotteri 2017-03-06 kl. 14:12.
Citera
2017-03-06, 14:05
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Serru, det vi börjar se nu är smutskastning mot invandrarna och flyktingarna i en skrämmande stor skala. T.o.m. äldre damer på stan som intervjuas av TV pratar nu generaliserande nedvärderande skit om invandrarna.

Påminner tyvärr skrämmande mycket om judehatet som utvecklades under nazisttyskland. När hatet nu börjar nå gemene man, ja, det är f-n i mig skrämmande.

Detta har ju "rasisterna" varnat för i flera decennier! Det går inte att bedriva en sådan invandring utan att det innebär gigantiska sociala och kulturella problem. Det kommer att slå mot både invandrare och svenskar, givetvis. Vilket är precis vad som nu sker. Vad i helvete trodde du skulle hända?!
Citera
2017-03-06, 14:08
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Nej du, det här att ni provocerande börjar kalla rasistmotståndare för anti-vita kommer inte gå hem, så djävla dumma är vi inte. Bland det mest sinnessjuka resonnemang jag någonsin hört.

Med det är möjligt att de judevänliga under nazityskland blev kallade Tyskhatare, mycket möjligt som en jämförelse.

Du kommer inte ge upp och det finns sannolikhet att din fiende, svensken, inte heller kommer ge upp. Därmed har du det krig som alla försökt varna dig och dina vänner för. Men kom nu inte och skyll på de som börjat försvara sin rätt till existens. Det är din folkfientliga ideologi som representerar den onda sidan.
Citera
2017-03-06, 14:11
Medlem
evropasfrihetskrigs avatar
Om ni vill minska rasismen så får ni sluta försöka byta ut de etniska Europeiska folkslagen. Vi kommer inte acceptera att bli utrotade och vi kommer att kämpa emot. Dessutom måste vi börja straffa och utvisa kriminella blattar och skrota identitetspolitiken som lär invandrare att alla deras problem beror på vita människors förtryck.

Miljarder läggs på olika integrationsprojekt för att få invandrarna att sluta hata vårat samhälle och börja bidra. Det kommer aldrig att funka. Känner en som läst SFI i 5 år utan att kunna ett ord svenska. Nu ska hela hans familj också hit och leva på bidrag.

För tio år sedan hade jag inget emot invandrare men nu har NI gått för långt. Ni tog er politik och era lögner för långt. Tror ni på riktigt att vi svennar bara tänker ge upp ett av världens bästa länder?
Citera
2017-03-06, 14:17
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Jag ska försöka vara tydligare:

Jag ser likheter med smutskastningen mot invandrarna/flyktningarna, främlingsfientligheten, rasismen och hatet mot invandrare här och nu i Sverige jämfört med hur det gick till när nazisterna växte sig oerhört starka i Tyskland (även om då judehatet var i fokus).

Nu när det gått så långt att gemene man eller kvinna smutskastar och rajlerar i generaliserande nedvärderande termer mot invandrarna, då har det f-n gått jävligt långt.

Har du noterat den smutskastning och det hat som det politiska och mediala etablissemanget visat mot SD de senaste 20 åren? Eller är det ett sånt där hat som klassas som "gott" och därför kan ignoreras?
Citera
Medlem
Citat:

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Ja.
Citera
Avslutad
TS säger att "vi" inte kommer att ha en chans, att ingen håller med "oss", men samtidigt är TS orolig och bestört över "hatet" mot invandrarna.

Jaha? Vad är problemet om "hatet" är koncentrerat till Flashback, och det skrivna ordet, och ingen i hela världen håller med?

Skyll inte på "oss" för att du tvunget vill fylla landet med kaosgener.

En liten klick människor, som nu är utstötta, har varnat för detta scenario i många år. Men TS gelikar valde att inte lyssna utan fortsätta köra ända in i bergväggen. Med galenskap kommer kraschen förr eller senare. Ta ansvar nu, i stället för att sitta och svamla om nazister och 30-talets Tyskland. TS framstår som helt efterbliven.
Citera
2017-03-06, 14:19
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ett helt sjukt och mycket skrämmande sätt att resonera på, du ursäktar ditt egna högerextrema synsätt genom att kalla dina "motståndare" för anti-vita?

Det är väl klart att du är anti-vit om ditt syfte är att ersätta den vita befolkningen med icke-vita? Det spelar ingen roll om du gör det av ondska eller idioti, du är fortfarande anti-vit.
Citera
Medlem
Frixys avatar
Citat:
Håller med dig om att debatten polariserats och jag tror inga, inte ens de invandrarvänliga säger emot att det finns kraftiga problem med integrationen samt att det blir en belastning när vi tar emot såpass många under en kort tidsperiod.

Integrationspolitiken behöver förbättrats något enormt och polisen måste ges resurser att rensa bort buset.

Hade buset rensats bort hade invandringsmotståndarna inte varit lika många. Och till "bus" räknar jag då även bidragsfuskare och liknande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
TS säger att "vi" inte kommer att ha en chans, att ingen håller med "oss", men samtidigt är TS orolig och bestört över "hatet" mot invandrarna.

Jaha? Vad är problemet om "hatet" är koncentrerat till Flashback, och det skrivna ordet?

Skyll inte på "oss" för att du tvunget vill fylla landet med kaosgener.

En liten klick människor, som nu är utstötta, har varnat för detta scenario många år. Men TS gelikar valde att inte lyssna utan fortsätta köra ända in i bergväggen. Med galenskap kommer kraschen förr eller senare. Ta ansvar nu i stället för att sitta och svamla om nazister och 30-talets Tyskland. TS framstår som helt efterbliven.

Jag håller med om att mitt sätt att resonera är skruvat och blir knäppt, du har rätt. Men ändå, faktum kvarstår, ca 20-25% av Sveriges befolkning består numera av första, andra och tredje generations invandrare och ni kommer inte kunna köra ut dem. Sverige kommer med allra största sannolikhet inte börja syssla med massutvisning av invandrare.
Citera
2017-03-06, 14:22
Medlem
Citat:
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.
Du kan inte ha mer fel. Det är inte bara högerextrema och SD-folk som är emot den förstörelse av Sverige som sker nu. Det är ett tvärsnitt av alla politiska åsikter. Många V, S, C, L, KD och M väljare är förtvivlade de står inte upp för SD-politik men känner att det är enda alternativet. Det är NI PK-människor från skrikvänstern, miljömuslimpartister, medelklassborgerliga PK-ister och alla de kärringar som älskar de knarkande och rånande hazarerna, som är en minoritet som länge nog har förtryckt fria åsikter. Ni har kommit dragandes med rasistkortet och förvarat grovt kriminella beteende.

Ni är en utdöende grupp, folk har tröttnat, ni kan inte tysta oss längre. Kallar du mig rasist så måste jag säga att jag är i så fall stolt över att vara rasist. För tydligen är en rasist en sådan som hatar kriminalitet, våld, islamistiskt förtryck, blodspengar, no-go zoner, gruppvåldtäkter och bilbränder.
Citera
2017-03-06, 14:23
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnvandarnamnX
Märkligt att invandrarna bor i storstäder och dom som gnäller på invandrare på landsorten.
De största rasisterna bor i hålor som inte har en invandrare.
Detta beror på att de unga tjejerna lämnar byhålan och flyttar till Storstan.
Kvar blir bittra män som skyller allt på invandrare. Som vanligt kampen om honorna.
Det är min ringa uppfattning.

Så du menar att det kan bli konflikter om man importerar stora mängder brunstiga hanar till en befintlig population? Vad insiktsfullt av dig så här i efterhand.

Nu fortsätter vi med nästa del i experimentet och ser hur det går. Hittills har andelen mord och våldtäkter varit relativt knapphändiga, så ingen anledning att stanna och resonera. Släng in ytterligare kampfiskar i akvariet! Vi vill ju se blodet flyta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in