2017-03-07, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.

Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.

Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Vad för samhälle är det du vill ha? Är Rinkeby det optimala? Är det så du vill att det ska se ut i hela Sverige om 30 år?
Citera
2017-03-07, 10:34
Bannlyst
Citat:
...SDare...högerextrema...Sverige...skrämmande...s krämmande....hat...rasism...invandrarna/flyktingarna...nazismen...Tyskland.... judar...invandrarna... muslimerna...hat...invandringen...flyktingarna...n azityskland...SD...invandrarna...mörka bruna krafter...bruna smutset...högerextrema....en otroligt skrämmande tid...negativa utvecklingen...förbannade...hatiska...invandringen ...flyktingarna...samhälle...(SD samt övriga högerextrema)...

Bla, bla, bla. Djävla kärring.

Du, TS, din mupp. En sak, "nyanlända". I din sjuka värld har Sverige förvandlats till att bara vara en landningsbana för världens alla djävla utlänningar från Afrika, mellanöstern och resten av tredje världen. Du har förstört Sverige grundligt, du, hjälpt globalisterna knäcka så många svenskar som möjligt så att dessa vaknat och insett att försvara Sverige är helt sjukt. Det handlar ju bara om att försvara ett system som suger ut landet och dess folk och ger bort det till andra för att sedan förfalla. Vad du skriver kan man ju därför gott skita i högaktningsfullt.

Eller har du fått nog så att du tiger nu? Rent tragikomiskt att sammanfatta vad du skrev genom att välja ut de där standardiserade orden. Jesus Kristus!
Citera
2017-03-07, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Bla, bla, bla. Djävla kärring.

Du, TS, din mupp. En sak, "nyanlända". I din sjuka värld har Sverige förvandlats till att bara vara en landningsbana för världens alla djävla utlänningar från Afrika, mellanöstern och resten av tredje världen. Du har förstört Sverige grundligt, du, hjälpt globalisterna knäcka så många svenskar som möjligt så att dessa vaknat och insett att försvara Sverige är helt sjukt. Det handlar ju bara om att försvara ett system som suger ut landet och dess folk och ger bort det till andra för att sedan förfalla. Vad du skriver kan man ju därför gott skita i högaktningsfullt.

Eller har du fått nog så att du tiger nu? Rent tragikomiskt att sammanfatta vad du skrev genom att välja ut de där standardiserade orden. Jesus Kristus!
Där for knarket rakt i vaderna hahaha nu tror jag vi får äta gröt i två dygn.
två folköl och starksenaphooja
Citera
2017-03-07, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Du blandar ihop kritik mot invandrare och kritik mot invandringspolitiken.
Eller ser du nåra demonstrationer mot invandrare?
Jag ser gärna demonstrationer mot invandringspolitiken.
Hur tror du det blivit så? Har invandringspolitiken nåt med det att göra tro?
Stor skillnad serru.
Håller med La Scala fy för pålade mongon.
Allt klart manöver .hallsbergsmanövern houa.
Citera
2017-03-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Hur är jag medlöpare till det globala storkapitalet och om ja, vad ska jag göra för att inte längre vara medlöpare?

Det är nu åtta personer som äger mer än halva jorden. Sverige är det land i världen där skillnaden mellan rik och fattig ökar allra mest just nu. Det är ett race till botten att lägga sin röst på höger-partier, dom åtta och deras likasinnade kommer aldrig bli nöjda, dessutom har dom (vi) så vi klarar oss gott och väl.

Du ska så klart lägga din röst på partier som för en politik där resurser fördelas så att alla människor har en vettig chans att skapa ett meningsfullt mål med sitt liv och uppnå det.

Ju fler människor som är upptagna med och fokuserade på det desto mindre antal stenar kommer kastas och mindre mängd bilar kommer brinna.

Fortsätter vi på socialdemokraternas inslagna väg att försöka ge alla en vettig chans och försöker vinna över och bygga broar mellan det stora antalet invandrare som vill oss och vårt land väl kommer vi tillsammans bli tillräckligt starka för att mota bort avarterna som ingen vill ha här.

Det hela är mycket enkelt och är det beprövade recept på vilket mycket av vårt typiska svenska förhållningssätt till varandra vilar på.

Lika enkelt som att vidgade klyftor, ogrundad rasism, tuffare krav på redan marginaliserade människor osv leder till fler personer som känner hopplöshet och frustration vilket leder till mer bilbränder och fler personrån som självklart också kommer börja krypa in i dom etablerade svenskarnas områden.
Citera
2017-03-07, 16:19
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnsven
I mina ögon är det bara ekonomin som kan få majoriteten av svenskarna att föredra kraftig minskad invandring. Att kalla invandrarna för smutsfolk och annat nedsättande får bara motsatt verkan.

Ja nu vill ni ta emot fler smutsiga parasiter som äter upp era barns framtid för att någon benämde dessa svartskalle bedragare för vad de är. *Buuhuuu*
Att kalla en smutsig parasit för vad den är alltså kontraproduktivt och nu vill FLER svenskar ha FLER smutsiga parasiter för att jag och andra kallar dessa för vad de är?

Jag hoppas Györgi Soros inte är dum nog att betala dig.
Citera
2017-03-07, 16:25
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.

Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.

Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Mm mm... Hela inlägget är ett exempel på pk-psykos som grundar sig på känslosvall och total avsaknad av fakta.

Troligen en punschig brud som dejtar en kaozblatte.
Citera
2017-03-07, 16:26
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Vänta tills nästa lågkonjunktur så ska du få se på riktigt missnöje. Politiker och medias krig mot svenska folket kommer inte vara ostraffat hur länge som helst, även om det har att göra med det mesigaste folket på jorden. Kom ihåg att det är våra gener som också var vikingar och karoliner

Förhoppningsvis påbörjas massavrättningar av politiker, djupt onda PK-människor och andra kriminella förr eller senare.

Fram tills dess vill jag tipsa TS och andra korkade PK-får om att ju mer man ljuger, desto sämre blir det. Folk kommer inte acceptera politikers och medias ljugande, eller kriminella invandrare, bara för att du och andra PK tycker det, helt utan egentlig grund. Varför skulle vi ändra oss? Nu buntar jag ihop "oss" eftersom PK som TS inte vet skillnaden mellan rasist, nazist, invandringskritiker eller helt enkelt en människa med sunt förnuft.

Vadå hörde du inte? Vi har redan förlorat, TS sa i tråden att vi redan förlorat.
Finns ingen chans att vi kan vinna det här.

För övrigt är termen: Dödsknarkarnazist.
All som inte är som TS är dödsknarkarnazist.

Den som inte suger av islam är dödsknarkarnazist som förlorat redan.
Den som inte älskar blatteghetton är dödsknarkarnazist som förlorat redan.
Den som inte slickar Löfvén i röven är dödsknarkarnazist som förlorat redan.
Osv. osv.

Men som sagt du och jag har redan förlorat.

Fascinerande att man skulle tvingas förlora på Walk Over. Men men sånt som händer.
Vi får ta nya tag nästa säsong.
Citera
2017-03-07, 16:41
Medlem
ForumApaches avatar
Jag vet en bra sak med musliminvandringen, kebab.

Allt annat är skit.

Taharrush
Våldtäkter
Gruppvåldtäkter
Övergrepp
Kriminalitet
Gäng
Våld
Stök
Usla skolresultat
Utanförskap
Resursförbrukare
Bråk
Nedskräpning
Hot
Stenkastning
Attack på utryckningspersonal
Skolbränder
Hedersmord
Pojkvåldtäkter
Könsstympning
Krav
Balkongflickor
Burka, niqab och andra halalsäckar
Djurplågeri
Bidragsfusk
Terrorism
Förbud
Våran
Kvinnoförtryck
Stölder
Bidragsberoende
Segregering
Ghetton
Misshandel
Socialbidrag
Upplopp
Arbetslöshet
Lågt IQ
Inavel
Djursex
Jihad
Barnäktenskap
Sharia lagar
Attentat
Kaos
Kaos
Kaos....

Överallt där de dragit fram. Deras hemländer. Belgien, Danmark, Nederländerna, Österrike, Australien, Frankrike, Storbritannien, Tyskland osv... finns det OLÖSLIGA problem.

Muslimer är problemet. ALLTID muslimer.
Det handlar aldrig om andra än muslimer. Och det enda dessa förvånande muslimer gör är gnäller för att DE är utsatta.

Paria. Det är vad muslimer är.

Om jag är rasist och nazist och hatisk och brun för att jag pekar ut det UPPENBARA ja då är jag väl det.

Och stolt.
Senast redigerad av ForumApache 2017-03-07 kl. 16:48.
Citera
2017-03-07, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Du ska så klart lägga din röst på partier som för en politik där resurser fördelas så att alla människor har en vettig chans att skapa ett meningsfullt mål med sitt liv och uppnå det.

Ju fler människor som är upptagna med och fokuserade på det desto mindre antal stenar kommer kastas och mindre mängd bilar kommer brinna.

Fortsätter vi på socialdemokraternas inslagna väg att försöka ge alla en vettig chans och försöker vinna över och bygga broar mellan det stora antalet invandrare som vill oss och vårt land väl kommer vi tillsammans bli tillräckligt starka för att mota bort avarterna som ingen vill ha här.

Det hela är mycket enkelt och är det beprövade recept på vilket mycket av vårt typiska svenska förhållningssätt till varandra vilar på.

Lika enkelt som att vidgade klyftor, ogrundad rasism, tuffare krav på redan marginaliserade människor osv leder till fler personer som känner hopplöshet och frustration vilket leder till mer bilbränder och fler personrån som självklart också kommer börja krypa in i dom etablerade svenskarnas områden.

Du gav mig inget svar så dina påståenden var komplett skitprat! Bra, då var det tydliggjort.

Dina sossar sedan står för massinvandring istället för nationellt välståndsbygge som fallet var mellan 1931 och 1976. Din världsbild är fortfarande barnsligt naiv och föråldrad. Det är ju bara reklam för ett massinvandringsparti som du håller på med.

Nog fan kommer det att brinna även där svenskarna bor. Sosseri avhjälper inte det så länge som gränserna förblir vidöppna.
Citera
2017-03-07, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ok, ok, ok, ett sista meddelande... ;-) för mycket inlägg om att jag är vänster nu.

Jag är inte vänster, däremot sympatiserar jag med den typen av politik och åsikter som tex Fredrik Reinfeldt för.

Någon sorts liberal moderat, inte vet jag vad det kallas, M har varje fall oftast fått min röst.

Kunde man ana. Djäkla tomte (skulle titta efter när du gav upp och det var igår).

Själv lämnade jag M före Reinfeldt och det kräket förstörde så mycket han kunde och är skälet till att M gärna får dö istället för att man återvänder dit.

"Kalla mig vad fan som helst, men kalla mig fan inte liberal", är för övrigt något bra jag snappat upp på sistone.
Citera
2017-03-07, 20:17
Moderator
manamanahs avatar
Rubrik förtydligad.

Mod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem