Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-16, 11:26
  #1
Medlem
Jag vet inte vart jag ska lägga tråden, vart jag ska skriva eller någonting.
Jag är i chocktillstånd och hela min kropp gör ont.
Polisen lyssnar inte på mig och jag vill anmäla dom med.
Väktarna till och med letatde vittnen innan dom brutalt bröt ner mig till backen och misshandlade mig i 10 minuters tortyr och planterade sedan 5gram hash på mig och sa att jag försökt bita dom.
Jag skriver på flashback för jag behöver stöd, jag är så ensam just nu och jag ska anmäla hela polisen och dessa vakter.
Jag fruktar för mitt liv och vill göra ett avtryck här och förklara vad som hände och jag kommer uppdatera hur polisen sköter detta ämne.
Ursäkte om jag kanske är vimsig men jag skakar fortfarande av händelsen, det är hemskt, hur fan ska man kunna lita på någon

Jag bestämmer mig för att gå till folkets park i malmö för att se om jag kan hitta någon att prata med medans jag dricker min sista öl och röker min godnatt joint.
Parken är helt tom och jag bestämmer mig för att sätta mig själv.
Jag börjar rulla ett joint filter när jag ser två personer stå nära mig och tittar på mig och pratar med varandra.
Jag har inga glasögon och jag ser ingeting utan, men jag ser att dom borde vara poliser eller väktare.
Jag ser att dom ser att jag håller på att rulla en joint och tar en paus och tänder en cigg varpå dom gick förbi mig och sedan iväg.
Jag tänker att dom tycker det är lugnt att jag röker min joint en tom onsdagskväll i folkets park och att dom gick iväg för att jag skulle få sköta mitt.
Värt att nämna är att jag är en luffare, jag bor i min ryggsäck och jag har naturliga dreads som jag fått genom mina resor där jag inte har tid att bry mig om håret.
Dom såg mig som ett lätt offer så dom gick runt och letade efter vittnen medan jag fortsätter rulla mig joint.
Sen hör jag någon smyga i buskarna bakom mig och jag inser att det inte var planen att låta mig vara.
Dom säger nått typ "hallå där", och jag ler och säger "hallå, ni kanske vill att jag flyttar på mig".
Jag slutar inte rulla jointen utan fortsätter framför dom och dom verkar inte bry sig riktigt.
Det visade sig att dom lät mig rulla jointen för att ha nått bevis mot mig.
dom ber om jointen och jag räcker lite dystert över den, jag är en hemlös luffare och jag har pantat och kämpat för min rök bit.
Men jag letar aldrig bråk och jag vill inte sätta mig upp mot någon, ville dom ta jointen så får dom väll göra det.

Så fort dom har fått jointen så börjar dom ta aggresivt i mina armar och jag spänner musklerna för att inte åka ner på backen och frågar vad det är som händer.
Man ser att jag är hippie, det går inte obemärkt förbi, jag hade min ryggsäck på backen så jag skulle självklart inte springa iväg pga av en liten jävla joint.
Det eskalerade så otroligt fort, dom fick ner mig på backen och sätter handfängsel på mig.

Asså, det som händer, hur kan människor vilja göra så mot varandra

Jag ligger försvarslös på backen med dessa två väktare på mig, och dom börjar egga varandra och håna mig "Nu är du inte så tuff, du sprang på fel väktare, etc etc".
Dom står på varsin sida av mig och knäar mina revben om och om igen.
Dom har händerna så hårt trykta att jag skriker och gråter av smärtan.
Dom ställer sig på knä över mitt huvud och kropp och börjar att hoppa på mig, asså människor snälla lyssna det var sjukt, vafan, hur, vafan hände.
Dom jag skriker efter hjälp och det kommer en till väktare.
Jag tror det är polisen och jag skriker "Hjälp, snälla polisen snälla hjälp mig" och börjar gråta.
Men det visar sig att det var en till väktare och dom två som håller på misshandla mig blir ännu mera aggresiva.
"Du är i vårat våld nu, polisen kommer senare och ger dig det du förtjänar".
Misshandeln bara fortsätter och vid ett tillfälle var jag säker på att jag skulle svimma av smärta.
Jag gråter, bönar att dom ska sluta, jag säger att jag snart svimmar av smärta.
Då sätter ena sitt knä på min biceps och lägger hela sig tygnt på den och börjar gunga, han försöker helt seriöst utan tvekan att få mig att svimma av smärtan.

Jag blir helt apatiskt, jag kan inte skrika, gråta eller nått.
Jag ligger försvarslös på marken och kan inte göra annat än att ta deras muskelpunktstortyr och smällar och sparkar och hoppande.
Jag bara ligger och stirrar in i buskarna och kan inte tänka, då blir dom lugna och tycker att jag har fått tillräckligt.
Jag ligger skräckslagen över situationen och bara fokuserar på att andas och hålla mig vaken tills polisen kommer.
Under tiden så står dom och pratar om vad dom ska säga till polisen.
"Vi säger att han rökte hasch runt massa barn och att han försökte bita oss och förlora kontrollen".

När polisen väl anländer och jag ser att det är polisen så börjar jag tok tjuta och skrika efter hjälp, jag gråter hejdlöst och försöker skrika till poliserna om vad som hänt, men ingen lyssnar.
Jag förklarar om den oprovoserade tortyr jag precis har fått utstått och gråter och dom bara "du ska nite röka hasch i parken".
Jag försöker få dom att förstå vad jag precis har fått genom gå och vilken smärta dom utsatt mig för, dom bara försöker vinka undan det.
Jag är i alla fall glad att jag nu befinner mig hos polisen och dom tar in mig till stationen.
Jag bönar att få träffa en åklagare eller någon form av ledare.
Det är är vad ledaren gör, han kommer in där jag sitter när det är 10 poliser runt mig.
Jag börjar igen gråta och försöker förklara om händelsen, och han bara viftade bort det.
Ingen väktare fick komma in till stationen på förhör eller någonting, dom fick fortsätta jobba sitt pass MEDANS JAG BLIR INSLÄNGD I EN CELL!.
Jag kan inte röra mina händer eller armar pga smärtan och jag försöker visa dom vad som hände, jag måste ha pratat med minst 10 olika poliser om saken, men alla bara viftade bort det.
Försökte rättfärdiga det med saker som "Malmö är en tuff stad idag, ja väktare kan bli lite energiska".
Dom tar in mig och börjar knäppa kort på mig och mäta min längd mm medans jag står och skakar av chock och skada, ingen sa någonting.
Jag får sen äntligen träffa någon som ska ta vittnesmål, men det ända dom var intresserade av var min del i det.
Att jag "försökte bita väktarna" och gjort våldsamt motsånd, och dom var mera intresserade av att jag inte skulle kunna ta emot brev om mina försökt till grovt motstånd, eftersom jag var hemlös.
Jag försöker förklara om och om och om och om igen vad som hänt, men det blev inte ens en anmälan mot dessa.
Dom försökte få mig på andra tankar genom att fråga mig om mitt resande etc.

Jag är en luffare, en landströvare, en hippie, en backpacker, kalla det vad du vill.
Jag vill inte ha ägodelar för jag vill inte bli girig och jag vill resa jorden runt för att prata med alla olika slags människor för att bättre förstå vad vårat hat kommer ifrån.
Jag BRYR mig inte om lagar och regler, jag följer inte dom.
Jag förljer naturens lagar och dom sociala reglerna.
Dom kunde ha tagit ett kilo hasch av mig jag hade ändå inte gjort mostånd eftersom jag inte bryr mig om deras straff.
Varför skulle jag börja försöka slå ner två väktare över en joint.

Inte nog med det, när jag pratar och ger mitt "vittnessmål" så kommer det även fram att jag är misstänkt för 5 gram hasch, SOM JAG INTE HAFT!.

Jag pantar ihop till mina öl och min haschbit, jag köper max för 100kr när jag köper röka, jag har inte haft någon 5 gram på mig så dom har planterat detta.

Asså hjälp, vad ska jag göra ?
Mitt största intresse i livet är att sitta i en park och träffa olika spännande människor, hur fan ska jag kunna göra det nu
Ni har sabbat mitt liv, vafan, hur kan ni njuta av att tillföra en människa den smärtan ni gav mig?
Och hur kan ni ha erat jobb kvar?

Jag ska JO-anmäla polisen för deras insats och jag ska anmäla dessa två väktare.
Men jag är en ensam luffare mot malmös hela poliskår.

Asså jag svär, det jag blev utsatt för... asså..... ingen ska behöva det.
Jag var fucking handfängslad under 10 minuters tortyr, och ingen bryr sig.

Hur gör jag nu ?
Citera
2017-02-16, 11:36
  #2
Medlem
Krusensnorres avatar
Du var då ingen höjdare på att ljuga grabben
Citera
2017-02-16, 11:38
  #3
Medlem
vart har du skrivet detta då du saknar ägodelar??

//ox
Citera
2017-02-16, 11:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Du var då ingen höjdare på att ljuga grabben

Värt att trolla någon som blivit utsatt för tortyr, visar verkligen vilken bra människa du är
För övrigt så låter "du var då ingen höjdare på att ljuga grabben" som något en polis sitter och skriver.
Asså hur fucking kan ni försvara varandra i ett sådant här fall.


Citat:
Ursprungligen postat av ox86
vart har du skrivet detta då du saknar ägodelar??

//ox

Jag sitter på malmö bibliotek.
Jag måste vila upp mig innan jag går till polisen stationen och försöker ordna upp detta
__________________
Senast redigerad av Zmutzig 2017-02-16 kl. 11:44.
Citera
2017-02-16, 11:43
  #5
Medlem
Oh-be-wans avatar
Förstör lite fönster. Typ du tar upp en sten och stenar alla fönster du ser på kommunala byggnader, vårdboenden, förskolor, skolor, polishus etc etc. För varje sten känner du att du får lite revansch. Efter att du förstört ca 100 fönster borde det kännas OK. Som terapi.
Citera
2017-02-16, 11:44
  #6
Medlem
Kravallens avatar
Lever du sk. utanför systemet ska du då ha rätt att använda det?

Polisen kan aldrig neka en polisanmälan. Gå till vårdcentralen och dokumentera skadorna. Dokumentera dom privat med kamera. Gå till polisen och anmäl i receptionen eller ring.
Citera
2017-02-16, 11:45
  #7
Medlem
Tyvärr inte mycket du kan göra alls :/ polisen kommer inte att hjälpa dig. Om dom ens tar upp en anmälan så kommer du bara senare få papper om att förundersökning är nerlagd.

Så tyvärr så är det enda du kan göra är att glömma och förlåta .. eller leta rätt på dessa väktare och ge tillbaka. Ditt val.

Mitt tips är att dra till ett annat land där du är fri att leva, för vill du leva fritt så är sverige fel land för dig.

Lycka til!
Citera
2017-02-16, 11:47
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Förstör lite fönster. Typ du tar upp en sten och stenar alla fönster du ser på kommunala byggnader, vårdboenden, förskolor, skolor, polishus etc etc. För varje sten känner du att du får lite revansch. Efter att du förstört ca 100 fönster borde det kännas OK. Som terapi.

Låta andra betala skattepengar för min egen vinningskull, låter jävligt vettigt i ett fall som detta
Citera
2017-02-16, 11:49
  #9
Medlem
Krusensnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutzig
Värt att trolla någon som blivit utsatt för tortyr, visar verkligen vilken bra människa du är
För övrigt så låter "du var då ingen höjdare på att ljuga grabben" som något en polis sitter och skriver.
Asså hur fucking kan ni försvara varandra i ett sådant här fall.
För att det inte är sant, gissar att du bara försöker skapa hat mot polisen. Det är så jävla uppenbart, man ser verkligen hur du målar upp dig själv som fucking jesus och polisen som satan själv som äter små blattebarn till frukost. Är ej polis föresten
Citera
2017-02-16, 11:49
  #10
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutzig
Låta andra betala skattepengar för min egen vinningskull, låter jävligt vettigt i ett fall som detta
Ja det blir mindre pengar till polisen i alla fall, ungefär som ett påtvingat skadestånd från dig till samhället men ja det andra alternativet är ju såklart att du accepterar att du blev misshandlad av samhället och gillar läget - cuckstyle.
Citera
2017-02-16, 11:49
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lozmuppiz8787
Tyvärr inte mycket du kan göra alls :/ polisen kommer inte att hjälpa dig. Om dom ens tar upp en anmälan så kommer du bara senare få papper om att förundersökning är nerlagd.

Så tyvärr så är det enda du kan göra är att glömma och förlåta .. eller leta rätt på dessa väktare och ge tillbaka. Ditt val.

Mitt tips är att dra till ett annat land där du är fri att leva, för vill du leva fritt så är sverige fel land för dig.

Lycka til!

Jag var precis på väg att fortsätta min jorden runt resa, jag kom till malmö igår.
Jag stannade bara för att hälsa på och dricka med torgseliten här
Citera
2017-02-16, 11:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
För att det inte är sant, gissar att du bara försöker skapa hat mot polisen. Det är så jävla uppenbart, man ser verkligen hur du målar upp dig själv som fucking jesus och polisen som satan själv som äter små blattebarn till frukost. Är ej polis föresten

inte ens värt att försöka diskutera med människor som dig, helt onödigt.
Sluta sitt och göm dig vid datorn och trolla andra och sen tro att du vet nått om världen.
Slutdiskuterat med dig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback