Citat:
Du gör massa antaganden om mig och baserar sedan hela ditt inlägg på dessa och drar på högsta växeln.
Det ironiska är att alla antaganden du baserar dina inlägg på är fel.
Jag är ingen vän av USA och Israel. Kolla mina inlägg så kan du se mig kritisera både Israel, Donald Trump och USA och deras härjningar.
Sen antar du att jag aldrig kommit i kontakt med sekuläriserade muslimer.
Räknas ett ex med föräldrar som flydde från Iran när landet gick från sekuläriserat till muslimsk diktatur? Alltså ett nära band till just sekuläriserade muslimer.
Finns fler exempel men utan att folk kan lägga ihop ett och ett för att outa mig så avstår jag.
Jag är nationalist, inte rasist.
Men någonstans går gränsen och man kan inte lägga in personliga känslor för någon i en fråga som denna.
Måste vi deportera alla för att få ordning på våra problem så är det att deportera alla som gäller. Även om det är en person står en nära.
I Sverige är det svenskarna, deras säkerhet och välmående som alltid ska gå först. Och även om bra invandrare blir drabbade för att se till så att vi har det bra så är det så det får bli. Synd kan tyckas men det är det enda rätta.
Det ironiska är att alla antaganden du baserar dina inlägg på är fel.
Jag är ingen vän av USA och Israel. Kolla mina inlägg så kan du se mig kritisera både Israel, Donald Trump och USA och deras härjningar.
Sen antar du att jag aldrig kommit i kontakt med sekuläriserade muslimer.
Räknas ett ex med föräldrar som flydde från Iran när landet gick från sekuläriserat till muslimsk diktatur? Alltså ett nära band till just sekuläriserade muslimer.
Finns fler exempel men utan att folk kan lägga ihop ett och ett för att outa mig så avstår jag.
Jag är nationalist, inte rasist.
Men någonstans går gränsen och man kan inte lägga in personliga känslor för någon i en fråga som denna.
Måste vi deportera alla för att få ordning på våra problem så är det att deportera alla som gäller. Även om det är en person står en nära.
I Sverige är det svenskarna, deras säkerhet och välmående som alltid ska gå först. Och även om bra invandrare blir drabbade för att se till så att vi har det bra så är det så det får bli. Synd kan tyckas men det är det enda rätta.
Ok. Men, då tvistar vi mer om hur AfS strategiskt skulle framfört sitt budskap. Jag tycker inte han i onödan ska hetsa och skapa konflikter genom att dra alla över en å samma kam. Du ser det lite som ”collateral damage”. Men SD har många svenska medborgare med utländskt påbrå som är rejält trötta på massinvandringen och som kommer att rösta SD. Ett annat råd är ju att inte - enbart - lägga upp sina videor på censurerande Jewtube.
Men, jag tycker då att det vore mer rättvist samt logiskt att börja med att först och främst ständigt attackera, kritisera och slutligen även kunna rensa ut samt deportera de med svenskt medborgarskap men med utländskt påbrå, som de facto främst har makten, överallt i samhällskroppen, (över media, politiken, rättsväsendet, m.m.) samt som är delansvariga för eländet i Sverige…
https://ibnmahadi.wordpress.com/2009/01/12/why-are-the-jews-so-powerful-by-dr-farrukh-saleem-the-writer-is-a-pakistani-an-islamabad-based-freel ance-columnist/
…inklusive att låsa in de förrädiska svenskar och politiker som samarbetat med dessa zionister & globalister som har orsakat massinvandringen som skadat det svenska folket.
https://www.youtube.com/watch?v=9R2kraipehE
Samtidigt tar man itu med och utvisar alla fanatiska islamistiska terrorister som skadar oskyldiga, vilket de sekulära eller fredliga muslimerna aldrig gjort.
Därefter, bör vi inte komma i onödig konflikt med, utan istället se till att övertala dessa sekulära samt fredligare troende, som kommit hit alltsedan år 2000, att frivilligt återvända hem, så att de själva inser hur viktigt det är att de bygger upp sitt hemland, för sig och de sina, (gäller både judar och muslimer) samtidigt som vi drar in alla bidragen i Sverige för alla som aldrig arbetat och istället ger enbart de återvändande bidrag & incitament för att åka tillbaka till sina egna länder.
Senast redigerad av IPAD-SWE 2018-05-15 kl. 12:34.
Senast redigerad av IPAD-SWE 2018-05-15 kl. 12:34.