Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-15, 12:28
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Du gör massa antaganden om mig och baserar sedan hela ditt inlägg på dessa och drar på högsta växeln.

Det ironiska är att alla antaganden du baserar dina inlägg på är fel.

Jag är ingen vän av USA och Israel. Kolla mina inlägg så kan du se mig kritisera både Israel, Donald Trump och USA och deras härjningar.

Sen antar du att jag aldrig kommit i kontakt med sekuläriserade muslimer.

Räknas ett ex med föräldrar som flydde från Iran när landet gick från sekuläriserat till muslimsk diktatur? Alltså ett nära band till just sekuläriserade muslimer.
Finns fler exempel men utan att folk kan lägga ihop ett och ett för att outa mig så avstår jag.

Jag är nationalist, inte rasist.

Men någonstans går gränsen och man kan inte lägga in personliga känslor för någon i en fråga som denna.

Måste vi deportera alla för att få ordning på våra problem så är det att deportera alla som gäller. Även om det är en person står en nära.

I Sverige är det svenskarna, deras säkerhet och välmående som alltid ska gå först. Och även om bra invandrare blir drabbade för att se till så att vi har det bra så är det så det får bli. Synd kan tyckas men det är det enda rätta.

Ok. Men, då tvistar vi mer om hur AfS strategiskt skulle framfört sitt budskap. Jag tycker inte han i onödan ska hetsa och skapa konflikter genom att dra alla över en å samma kam. Du ser det lite som ”collateral damage”. Men SD har många svenska medborgare med utländskt påbrå som är rejält trötta på massinvandringen och som kommer att rösta SD. Ett annat råd är ju att inte - enbart - lägga upp sina videor på censurerande Jewtube.

Men, jag tycker då att det vore mer rättvist samt logiskt att börja med att först och främst ständigt attackera, kritisera och slutligen även kunna rensa ut samt deportera de med svenskt medborgarskap men med utländskt påbrå, som de facto främst har makten, överallt i samhällskroppen, (över media, politiken, rättsväsendet, m.m.) samt som är delansvariga för eländet i Sverige…
https://ibnmahadi.wordpress.com/2009/01/12/why-are-the-jews-so-powerful-by-dr-farrukh-saleem-the-writer-is-a-pakistani-an-islamabad-based-freel ance-columnist/
…inklusive att låsa in de förrädiska svenskar och politiker som samarbetat med dessa zionister & globalister som har orsakat massinvandringen som skadat det svenska folket.
https://www.youtube.com/watch?v=9R2kraipehE
Samtidigt tar man itu med och utvisar alla fanatiska islamistiska terrorister som skadar oskyldiga, vilket de sekulära eller fredliga muslimerna aldrig gjort.

Därefter, bör vi inte komma i onödig konflikt med, utan istället se till att övertala dessa sekulära samt fredligare troende, som kommit hit alltsedan år 2000, att frivilligt återvända hem, så att de själva inser hur viktigt det är att de bygger upp sitt hemland, för sig och de sina, (gäller både judar och muslimer) samtidigt som vi drar in alla bidragen i Sverige för alla som aldrig arbetat och istället ger enbart de återvändande bidrag & incitament för att åka tillbaka till sina egna länder.
Senast redigerad av IPAD-SWE 2018-05-15 kl. 12:34.
Citera
2018-05-15, 13:36
Medlem
Pressmeddelande från AfS.

https://alternativforsverige.se/youtube-censurerar-alternativ-för-sverige/
Citera
2018-05-15, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Jo, jag läste det senare...
Men IS tog på sig dådet och Kasselstrand pratade om muslimer.

Gustav Kasselstrand pratade inte om muslimer. Han pratade om islamister.
Citera
2018-05-15, 13:51
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Nilsson
Gustav Kasselstrand pratade inte om muslimer. Han pratade om islamister.

Ska man vara petig använde han både uttrycket muslim och därefter islamister.
...den här gången i centrala Paris då en muslim gick lös med kniv...
Citera
2018-05-15, 14:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEGADOLON
Borttaget pga hets m folkgrupp.
Givetvis tack vare massanmälningar från #jagärhär .
Dom bör för övrigt också kastas ut ur landet.
Citera
2018-05-15, 14:33
Medlem
Citat:

Svegot skriver om det.
https://www.svegot.se/2018/05/15/alternativ-for-sverige-censurerade-pa-youtube/
Citera
2018-05-15, 15:13
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:

Citat:
– Jag ser YouTubes censur och anklagelser om “hets mot folkgrupp” som en ren kvalitetsstämpel av mitt budskap.
Haha, vilken loser!
Citera
2018-05-15, 16:10
Medlem
Niggrationsverkets avatar
Gurra retweetade en tweet från DI:

Citat:
Miljardären George Soros stiftelser Open Society Foundations har beslutat att stänga sitt kontor i Ungern. Anledningen är "ett alltmer repressivt politiskt och juridiskt klimat i landet"

Kanske äntligen början på lite judekritik a la Orbán?
Citera
2018-05-15, 16:43
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Haha, vilken loser!
Varför? Han har ju rätt i att Youtube censurerar allt som inte följer deras agenda. Testa själv.
Citera
2018-05-15, 16:48
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Jag skulle nog snarare säga att SD består av karriärpolitiker som gör allt för att behålla lönen, makten eller både och.
AfS består dock mest av unga visionärer med noll livserfarenhet. De har passion men saknar en realistisk nyansering av vad som är resonligt, vad deras yrke betyder och vad som är verklighet. De har ambition, tankar och retorik, men saknar en faktisk kunskap, förståelse och medvetande.
Dessa pojkar och flickor, och sedan även en blandning av äldre herrar, gamla rävar inom politiken som saknar en tillhörighet. Dessa personer är oftast relativt extrema i sina åsikter, saknar en retorisk och diplomatisk förmåga, och har i allmänhet ett problem med att passa in. De sitter på livskvaliteter och erfarenheter som de unga saknar, men har inte samma flamma och förmåga.

Jag skulle därför vilja säga att AfS är lite som den nationella versionen av MP, de har mer eller mindre exakt samma skara politiker i ungefär samma fack men med de motsatta ideologierna.

Karriärspolitiker finns i alla partier, det är ofrånkomligt. Det är nog inte nödvändigtvis negativt om de faktiskt sköter sina uppdrag.

En intressant sak med AfS (som är närmast perfekta i sin politik) är att både Kasselstrand och Hahne väl är från fina familjer? Det är någon sorts rikemansuppror?

Jag har iaf inte växt upp med folk med dylika efternamn.
Citera
2018-05-15, 16:48
Medlem
wwrs avatar
Lyckats bli förknippad med hets mot folkgrupp och uttalar sig om ungersk politik. Kasselstrand har haft en bråd dag.
Citera
2018-05-15, 16:51
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Noterar dock att IS aldrig tog på sig terrordådet på Drottninggatan här i Sverige.
Det Kasselstrand refererade till skedde i Frankrike, en f.d. kolonialstat samt ett interventionistiskt Nato-land, som tillsammans med Storbritannien och zionistiska UZA/Israel bombat sönder deras MENA-hemländer. Tacka f-n att man blir förbannad och hämndlysten då. Vem/vilka har orsakat detta lidande som skapat hämndlystnaden? Varför har vi inte haft dylika hämndlystna terrorister tidigare, innan de bombade sönder deras länder, osv.

What goes around usually comes around…

Verkar som ni aldrig träffat någon normal fredlig född muslim, men som är sekulär och inte fanatisk. Ni drar tydligen alla över en och samma kam? Det gör inte jag. Dessutom sparkar jag hellre uppåt, mot dem högst upp i pyramiden som orsakat eländet, vilket inkluderar det giriga industri-militära-komplexet som orsakat alla dessa krig.

Orsak och verkan.

Det hindrar dock inte att lilla Sverige ska ta i med hårdhandskarna och utvisa samt dra tillbaka fanatiska muslimers medborgarskap (eller vad man nu ska kalla dem; jihadister) beträffande dessa s.k. ”svenska” IS-krigare, som Säpo uppenbarligen tillåter att stanna kvar i landet, om de nu varit därnere och krigat eller om de hetsar & planerar nya dåd, samt värvar nya anhängare. De har inget här att göra.

Det är ett terrorbrott oavsett om du föredrar Palestina och hatar Israel.

Akilov utförde ett terrordåd oavsett om IS tog det på sig.

Vill vi ha terrorister här i Sverige? Nej.

Trump var inne på rätt spår. Neka inresor från de länder med terrorsympatisörer tills vidare.

#deskaut

De som stödjer och eller sympatiserar islamism bör sättas i skyddsförvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in