Citat:
Ursprungligen postat av
Byggnet
Sorry, står inte i partiprogrammet att AfS ska etniskt rensa Sverige.
Det är korrekt att det inte står i programmet. Jag har läst hela programmet flera gånger. Min fråga var riktad till SmokeyNegroni som påstod att Sverige och svenskheten har en etnisk grund. Du hatar ju svenskheten och vill förstöra den, så jag riktade mig inte till dig.
Citat:
Du tänker fortfarande på fel skala: Vänster-Höger. AfS använder sig av skalan Globalism-Nationalism. Det finns beröringspunkter, men det är ofrånkomligt.
Nationalism handlar om att bevara och gynna det egna folket,
Globalismen syftar till att bryta ner, blanda upp och fasa ut framförallt jordens vita folk. Det främsta vapnet och verktyget för detta är massinvandring, mångkultur och rasblandning, alltså det som du håller på med, försvarar och förespråkar.
Citat:
Sluta dröm om att AfS ska köra någon etnisk rensning. AfS skickar hem problem, Inte hud.
Jag vet att AfS inte har det på programmet, samtidigt vet jag att det finns personer inom AfS som förstår att "hud" är problem. AfS är inte antirasister och kulturmarxister, som du är.
Citat:
Vi skickar hem folk som inte skulle ha varit här från början.
I stort sett inga svarthåriga och utomeuropeiska människor av något slag skulle ha varit här från början. Om så bara Socialdemokraterna hade bibehållit den politik och syn på invandring och "mångkultur" de hade till långt efter andra världskriget, fram till idag, så hade Sverige fortfarande varit över 99 % svenskt och vitt. På 1950-talet fanns det nog ingen i svensk politik, från vänster till höger, som tyckte att svenskar fritt borde få importera sexpartners från Afrika och Sydostasien.
Citat:
Om någon svenne tar hit en fru från Botswana så är det hans pilsner.
Så var det inte förr. För bara några decennier sedan var det inte möjligt att privatimportera bruna människor hursomhelst. Likadant var det i många andra europeiska länder. Varför bör det ens vara tillåtet? Om man stiftar lagar som förbjuder det, så kommer det ju inte heller längre att vara tillåtet och så är det inte mer med det.
Citat:
Inte din, inte min, inte någons och hon får lov att vara här.
Negressen från Botswana och andra bruna importer förstör min och många andra svenskars vardag genom att vi tvingas se främmande och ofta groteska och fula bruna människor i gatubilden i våra städer. Det stör och förstör estetiken och plågar själen att behöva se såna varelser här i vårt land, där vi ska leva bland vårt eget folk, bland vår egen sort. På samma sätt som att man bara vill skrika och kräkas rakt ut om man besöker London eller Paris där man nästan bara ser svarta, bruna och gula människor på gatorna.
I ett större perspektiv så förstör denna negressimport hela samhället och på sikt hela folket. På grund av deras gener så kommer deras mulattbarn att begå mycket brott, våldta, mörda och skapa kaos i samhället. Dessa negergener sprids ju sen i befolkningen och förutom att samhället blir fult, otrevligt, otryggt, kaotiskt och farligt för svenskar så riskerar ju jag att drabbas om något av mina barn eller barnbarn trots rasmedveten uppfostran skulle blanda sig med en mulatt. Några generationer framåt i tiden så blir Sverige Brasilien, om man tillåter fri privatimport av bruna människor från tredje världen
Det är alltså absolut inte så att import av bruna kvinnor inte angår och inte drabbar någon annan. Tvärtom så är det ju något som på olika sätt påverkar, drabbar och angår hela svenska folket. Svenskarna som kollektiv måste ha bestämmanderätten över vilka människor som ska släppas in i landet och få vistas i landet, det bör inte vara upp till enskilda att avgöra det.
En bra liknelse är att du inte bara kan starta en industri, elda skrot och börja sprida farliga kemikalier och obehaglig rök mitt i ett villaområde. Visst, det kanske är din tomt, men det du gör påverkar ju direkt och indirekt massor av människor i din omgivning. Det funkar på exakt samma sätt med import av rasfrämlingar, särskilt om du eller andra förökar sig med dom och deras avkomma.
Citat:
Alla papper korrekt ifyllda, identitet fastställd.
Återigen så kan lagar ändras och alla nationalister anser ju även att de bör ändras, så småningom.
Citat:
AfS är inte NMR light, inte NMR 2.0. AfS är enbart AfS!!
Jag håller med. Samtidigt så är AfS enda existensberättigande att de INTE är kulturmarxister som förespråkar öppen svenskhet, som du och SD gör. Visst, de är emot EU och NATO också, men det är återvandring, och den implicita/halvt explicita etniska nationalismen som gör att AfS fyller en meningsfull nisch i svensk politik.
Citat:
Det bästa som kan hända är att du fattar detta någon gång och börjar hata AfS. Då är allt på rätt ställe. DU är inte en del av AfS, du ör en del av AfS problem.
Jo det är jag och det kan du inte göra någonting åt. Jag är dessutom mer representativ för AfS nuvarande kärnväljare än vad du är. De flesta jag har sett som öppet stödjer AfS på nätet är mer eller mindre "nationella" och har ofta kopplingar till denna miljö, eller så är de kända profiler från den miljön, en miljö som jag själv för övrigt aldrig har tillhört.
Citat:
Du verkar helt fixerad på lena bruna thai-pojkar. Nöstan varje inlägg så nämner du detta.... åk ner och lek av dig med en Katoy istället för att förpesta tråden här
Jag har aldrig varit i Thailand och har ingen erfarenhet av det här med prostitution, transor, homosexualitet och "hbtq". Det är du som är experten på sånt.