Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-26, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
AfS'arna här i tråden verkar ha en diskussion kring ras och så vidare, och jag kan meddela att frågan redan är löst. Den löstes redan i september 1935 :

https://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrnberglagarna#/media/File:Nuremberg_laws_Racial_Chart.jpg
Kan du förklara bilden, jag fattar inte mer än att det står jude överallt
Citera
2018-05-26, 18:45
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Nej det är alls inte bra. Andra sidan tycker likadant och våldet kommer att escalera. Nästa gång kommer de mer förberedda...

Hur mycket våld kan veganer utföra?
Citera
2018-05-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Nej det är alls inte bra. Andra sidan tycker likadant och våldet kommer att escalera. Nästa gång kommer de mer förberedda...

Det skulle minsann vara en sann valvinnare det.
Avgrundsvänstern är som alltid mycket välkommen.
Med sådana fiender behövs knappt ens vänner.
Citera
2018-05-26, 18:48
Bannlyst
Vänstern är som blattar, de kan aldrig bete sig civiliserat, våld är det enda språk de förstår, all heder till hjälten Dulny som ingrep! Vi skall vara starka och försvara oss och inte tveka att ge vänsterdräggen vad de förtjänar. Vi är större,bättre och starkare, vår plats är att leda svenska folket mot en ny gyllene guldålder och då får vi slänga avfallskommunisterna där de hör hemma.
Citera
2018-05-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hur mycket våld kan veganer utföra?

...eller indoktinerade syltryggar till fåntrattar?

Det finns ingen stuns i den antidemokratiska vänstern längre.De springer så fort så fort nuförtiden.
Citera
2018-05-26, 18:49
Bannlyst
Citat:
AfS'arna här i tråden verkar ha en diskussion kring ras och så vidare, och jag kan meddela att frågan redan är löst. Den löstes redan i september 1935 :

https://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrnberglagarna#/media/File:Nuremberg_laws_Racial_Chart.jpg
Ja men då blir det ju som jag sa, så länge man har minst en förälder som är helsvensk, som har helsvenskt släktträd, så är man etnisk svensk.
Citera
2018-05-26, 18:50
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Kan du förklara bilden, jag fattar inte mer än att det står jude överallt

Det är de berömda Nurnberglagarna, som infördes i Tyskland år 1935. Det definierar vem som är främmande och vem som är medlem i samhället, baserat på föräldrarnas etnicitet.

Jag länkade till bilden då jag såg att det pågick en exakt likadan diskussion mellan AfS'arna här i tråden, dvs vem som kunde betraktas som medlem i AfS samhälle baserat på hur stor andel av dennes föräldrar, eller farföräldrar som var etnisk svensk.

Det är 100% samma tankesätt.
Citera
2018-05-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingRage
Ja men då blir det ju som jag sa, så länge man har minst en förälder som är helsvensk, som har helsvenskt släktträd, så är man etnisk svensk.

Jo, det verkar stämma. Så NSDAP och AfS har tydligen kommit till samma slutsats där.
Citera
2018-05-26, 18:54
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Definivt anti-liberala men definivt inte anti-liberianer.

Edit: ”anti-libertarianer” skall det vara och inget annat.
Citera
2018-05-26, 18:59
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Jo, det verkar stämma. Så NSDAP och AfS har tydligen kommit till samma slutsats där.

Fast det måhända gälla etniska svenskar. Likt etniska kurder. Rätt självklart.

Frågan idag är väl mer vad som utgör en icke-etnisk kulturell svensk. Om man nu erkänner sådana. Jag vet inte hur AfS ställer sig till detta. Inget framgår av deras hemsida.
Citera
2018-05-26, 19:00
Medlem
Kattenxs avatar
Vilka består de som besöker Afs grejer av? Är här inte ute efter namn eller svar som ”svenskar som fått nog”. Har de lyckats mobilisera tidigare passiva personer från diverse fb-grupper mot invandring? Den nationella rörelsen utanför nmr?

I sådana fall ha de lyckats bättre än tex folkets demonstration och liknande arrangemang.
Citera
2018-05-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varangian
Frågan idag är väl mer vad som utgör en icke-etnisk kulturell svensk. Om man nu erkänner sådana. Jag vet inte hur AfS ställer sig till detta. Inget framgår av deras hemsida.

Den enda ledtråden är att den som inte är etnisk "nordbo" inte ska få ta del av vår välfärd, och därmed inte kan bo i landet.

Så du måste i princip vara av germansk/nordisk ras för att fullt ut få bo i AfS Sverige. Så står det i programmet, men när man pressar förespråkare för AfS här i tråden, så blir det mer "nja". Det är som man inte riktigt står för sin egen politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in