Citat:
Ursprungligen postat av
kalle632
Jag menar inte koppling så utan att SD svansen kan upplevas lite råbarkad och odisciplinerade. Till sist gjorde de mer polerade SS sig av med pöbeln när de inte behövdes längre
Jag kan bara säga att du har fel.
Dåvarande SDU var det ungdomsparti som växte mest av alla partier och lockade till sig tusentals unga idealister som var redo att ta ansvar för Sverige, hur tror du att det känns för dom sen när den gamla partiledningen bara avfärdar deras engagemang och börjar samarbeta med radikala vänstergrupper för att trycka ner deras kompetens?
SD kommer ångra sig när dom befinner sig i 7klöver-träsket med avsaknaden av profiler och unga svenskar med en ideologisk drivkraft.
Jag hoppas verkligen att AFS kommer slå rot nu, även om jag kanske inte håller med i mycket dom kommer säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hultabultan
SD har blivit alldeles för urvattnat.
Om man jämför SD med regerande sossepartier i Tjeckien och Slovakien framstår SD som bleka PK-asylkramare.
Det finns definitivt plats för ett parti i Sverige som står upp för verklig nationalism.
T.ex. SD:s snack om hjälp i närområde, det får väl andra neger och arabländer sköta!
Jag håller väl med, inte mer jag kan säga.