Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Och försvaret skall upprustas i bästa globalistanda. En teori att de blev uteslutna var en tidningsartikel till stöd för Palestina. Det låter ju som värsta vänstermurvlarna är igång. Sköt Sverige istället!
Och Hahne kopplas samman med någon "mystisk figur" som "tränar sin kropp och älskar sin kvinna" eller hur det nu var.
Kasselstrand slaktar en kvinnlig journalist i en intervju på ett sätt som bara Internetfreaks gillar.
AfS styrelse är akademiker vilka inte brukar vara folkliga politiker.
Grodpodden är velig (det lilla jag hört), medvetet???
Jag medger att jag läste hans tweet slarvigt idag, jag ber om ursäkt för det, och jag är ingen expert på AfS. Men jag menar att deras approach är så konstig att den reser frågor.
Apropå dina tidigare insinuationer i den här tråden:
”Har Kasselstrand et al. blivit utköpta av några globalister.”
” Har de sålt ut till globalisterna eller laddar de om?”
”Hela denna del av det politiska spektrumet verkar så sönderinfiltrerad av mullvadar att jag inte tar något för givet. Är både Kasselstrand och MED mullvadar?”
” Men om filmen stämmer så är de ju duktiga. Men har de sedan köpts över av globalistkapital???
Att inte prestera något annat ännu än att blockera ett attraktivt partinamn tyder på det, menar jag.”
”men jag har inte helt förkastat tanken att Kasselstrand et al kan ha blivit uppköpta av globalistkapital för att göra pannkaka av nationalistsidan i svensk politik.”
” idag får han heta Nassestrand
Lägga ned public service.
Han är så köpt som en mullvad kan bli.
Gör en insats någon. Gräv. Kolla t.ex vem som betalat hans MBA? Soros?”
Jag hittade en tråd startad av dig (som hamnade i papperskorgen, så man måste vara inloggad för att läsa).
(FB) Är stor invandring bra för Sverige ekonomiskt?
Trådstarten:
Citat:
dag citeras finansminister Magdalena Andersson (s) i Text-TV:
Citat:
Citat:
Hon talade också om vilka tre saker som står högst på regeringens agenda: "Jobben, jobben och jobben".
Jag har dock tidigare läst i medier att Arbetsförmedlingen önskar "permanenta den nuvarande höga invandringen".
Jag tolkade ministerns uttalande som att hon ville bekämpa arbetslösheten. Men Af tycker tydligen tvärt om att det behövs fler arbetssökande.
Fast det är klart att man kan förena de två ståndpunkter och säga att det gäller att få alla invandrarna i jobb.
Att Sverige skulle acceptera hög invandring av humanitära skäl tror jag inte. Det finns säkert en tanke bakom den höga invandringen och ev. humanitära argument är efterrationaliseringar.
Barnafödandet har ju sjunkit i Sverige och vi behöver unga som arbetar och betalar skatt för att finansiera vår höga välfärd. Det måste väl vara huvudskälet till massinvandringen?
Jag har bott utomlands länge och missat debatten. Hur är det egentligen? Behövs den stora invandringen av ekonomiska skäl? Jag har t.ex. uppfattat detta som ett argument mot Sverigedemokraternas politik. De vill minska invandringen. Men vem skall då jobba in skatter när jag och alla andra blir allt äldre och behöver sjukvård och omsorg?
Det här luktar Sveavägen 68 ...