Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Ja, lögnerna om "sveket" från partitoppen. Fan vad löjliga ni är.

Du låter verkligen som en nyfrälst SDare. Var det Löfven och Sossarna du röstade på 2014 eller var det kanske Alliansen?
Citera
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Om Sverigedemokraterna får bestämma så kommer inte detta att ske. Om Führer Lööf får bestämma så kommer det 40 miljoner afrikaner.

Tiden får utvisa vem som kommer till makten först.

Men om det kommer 40 miljoner afrikaner som sköter sig och jobbar, så tycker du det är bra eller dåligt?
Citera
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag vill veta hur din bild ser ut, inte Jimmie Åkessons. Det Åkesson säger är för övrigt inte särskilt detaljerat.

Tror du jag har suttit med i förhandlingarna mellan Åkesson och Kasselstrand?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Nja, Långholmen 11.00 är vad som har basunerats ut.

Läs på hemsidan!
Citera
2018-08-09, 18:15
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ni kommer inte in i riksdagen. Ni skämmer ut er här, ni skämmer ut er på YouTube, och alla kan se det.

Du är en destruktiv kraft. AfS vill ge svenska folket självförtroendet och stoltheten tillbaka. Du kommer aldrig kunna stoppa det. Bara acceptera att nu har resan börjat för att ta tillbaka vårt land - den som står ivägen blir överkörd. Fler och fler hoppar nu på tåget mot ett bättre Sverige och lämnar defaitisterna kvar på perongen.
Citera
2018-08-09, 18:15
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Men om det kommer 40 miljoner afrikaner som sköter sig och jobbar, så tycker du det är bra eller dåligt?

Dels kommer detta inte att ske.

Och även om de skulle komma så är det ett orealistiskt scenario du målar upp.
Citera
2018-08-09, 18:16
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Tror du jag har suttit med i förhandlingarna mellan Åkesson och Kasselstrand?

Vilka förhandlingar?
Citera
2018-08-09, 18:16
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Du är en destruktiv kraft. AfS vill ge svenska folket självförtroendet och stoltheten tillbaka. Du kommer aldrig kunna stoppa det. Bara acceptera att nu har resan börjat för att ta tillbaka vårt land - den som står ivägen blir överkörd. Fler och fler hoppar nu på tåget mot ett bättre Sverige och lämnar defaitisterna kvar på perongen.

Det är ni som är en destruktiv kraft. Ni är ju farliga rentav. Tack och lov är ni inte så många.

Sverigedemokraterna bryr sig om det svenska folket, hur många lögner ni än sprider.
Citera
2018-08-09, 18:17
Bannlyst
Vad jag minns så uteslöt SD hela ungdomsförbundet.
Citera
Medlem
Citat:
Precis.

När och var sa han det?

Jag minns nu inte exakt när det var, då jag sett flera framträdanden han gjort. Men ytterligare minst en skribent här har ju påstått detta. Du får väl se på en del Youtube-videor.
Citera
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Vilka förhandlingar?

Jag var inte en fluga på väggen när Kasselstrand blev utesluten.

Allt jag kan göra är att lyssna på Åkessons förklaring, och jag litar mer på honom än Kasselstrand.
Citera
Medlem
Citat:
Det är ni som är en destruktiv kraft. Ni är ju farliga rentav. Tack och lov är ni inte så många.

Sverigedemokraterna bryr sig om det svenska folket, hur många lögner ni än sprider.

Du har inte svarat på mitt inlägg.
Om Åkesson "Bryr sig om svenskarna" hur förklarar du att han bokstavligen förnekar deras existens i denna video?
https://www.youtube.com/watch?v=2Cfigk1Amt4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in