Gustavs födelsedag i dag 27 juni, så den firar han tydligen med att åka och titta på fotball - Grattis!
Här hittar man samtliga AfS upplagda videor som INTE ännu har censurerats:
https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA/videos
För övrigt är det bra att inte bara jag utan flera som fortsätter påpeka att AfS - alltid- bör se till att ha en backup på Vimeo, också, samt se till att uppdatera sin hemsida oftare.
Nicket TheStriptease utmärkta förslag om egen play-list på JewTube för ”Sveriges Alternativa Television” hoppas jag AfS hörsammar! Namnet är så passande bra, dessutom…
Jag kände inte till Maitikanen sen förut, men efter att ha lyssnat på hans vakna anförande under konferensen den 19 maj, så blev han klart godkänd: Han visste verkligen vad han pratade om då han har arbetat med polisen, som coach, i så många år:
(FB) Bilderberg 2018
Exempelvis vid ca 10:17 Om ”refuges” invaderingen: ”Det här kom under hösten 2015 och då hade man ju planenligt demonterat någonting. Jag är så här jag tror inte på konspirationsteorier förrän jag blir överbevisad, men vad gäller polisens omorganisation, så var det solklart att man gjorde en demontering, den var så medveten den handlingen. Och när den sen inföll samman med den värsta flyktingvågen till Sverige någonsin, så finns det ju inget annat att säga än att man har ju liksom synkat det här. Steg 1) Demontera, 2) sen ökar vi trycket.”
Tycker Erik Berglund återigen var ett utmärkt val som intervjuare – mera sådana intervjuer i Sveriges Alternativa Television med Erik Berglund i spetsen!
Dessutom, precis vad som behövdes till kontrasten och kritiken, dock både ris och ros, som några yngre aktiva AfS:are råkat ut för igår/idag. Båda kontrasterna behövs och når ju olika väljargrupper, samt skapar behövlig
publicitet.
Personligen uppskattar jag dock mycket de intervjuer och den djupare samt mognare samtalstonen som Svensk Webbtelevision har kunnat erbjuda. Rekommenderar er intresserade att verkligen lyssna på deras olika informativa videos, här:
https://www.youtube.com/channel/UCD2d9CSkWXxnj3fBhEj3Pyw/videos