Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-27, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fashy
Jag känner inte personen i fråga heller men jag skulle tro att AFA förstorar upp allt, likt de gör med alla andra personer de hänger ut.
Han verkar vara ett problembarn. En eller två gånger..okej, det går att förlåta..men typ en miljon?
Det är inte en bra look när man försöker vara ett positivt ansikte utåt.
Citera
2018-06-27, 10:33
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIVE001
Kallas för sabotage, klassisk politiker/bankmaffia/globalist taktik...

Hampus Friberg - den store sossehjälparen. Dumnazisterna är den verkliga kontrollerade oppositionen. Hjälper vänstern mest hela dagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av DinSepsis
Du tänker att Hampus helt enkelt är för värdelös för att vara på riktigt?

Inte nödvändigtvis. Det finns gott om idioter som prostituerar sig helt gratis i globalismens tjänst.
Citera
2018-06-27, 10:35
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det enda som är ovärdigt i sammanhanget är att det finns en blatte i det svenska landslaget.

Fotboll är å andra sidan utöver att det är ointressant och tråkigt ett negativt och destruktivt fenomen som borde förbjudas, men det är en annan fråga.
Med de åsikterna kanske AfS är fel parti för dig? Jag har förvisso tidigare sett fotbollsfientliga uttalanden från hockeycucken Jeff Ahl, men i övrigt verkar partiet stå stadigt i den fotbollsvänliga myllan.

Partiledaren Gustav Kasselstrand meddelar att han är på väg till Jekaterinburg för att stödja de svenska kämparna på plats:

https://twitter.com/gustavkassel/status/1011709387969323013

Mycket positivt att partiet har ett levande intresse för fotboll och andra bollsporter.
Citera
2018-06-27, 10:36
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Har varit skumt för mig med, tal till riket klippet är borta, det gick att kolla på först men sen blev det bara svart ruta och det stod att klippet inte är tillåtet i mitt land.

Det där var ett annat problem. AfS har många problem med sin web-hantering. Kanske är det alltså trots allt en tonårsflicka som är deras web-ansvarige?
Citera
2018-06-27, 10:38
Medlem
Citat:
Har varit skumt för mig med, tal till riket klippet är borta, det gick att kolla på först men sen blev det bara svart ruta och det stod att klippet inte är tillåtet i mitt land.

Kan du länka det? Jag hittar bara två korta klipp på youtube tagna från talet, inte talet i sin helhet.

AfS borde skapa en ny playlist på youtube kallad Sveriges Alternativa Television där de lägger upp intervjun med Matikainen, klippet om EU's myter osv. För nu ser man dem inte direkt när man går in på deras kanal utan man måste klicka på videos också.

Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Det där var ett annat problem. AfS har många problem med sin web-hantering. Kanske är det alltså trots allt en tonårsflicka som är deras web-ansvarige?

Ja det är lite tråkigt att se när det handlar om relativt enkla grejer för att synas bättre men som tar ganska lång tid för dem att fixa.
Citera
2018-06-27, 10:38
Medlem
baggebo1s avatar
Till skillnad från de nervösa och lättkränkta idioterna i tråden som vill att AfS ska gå SD över AFA/media-grejer så kommer AfS ledning att hantera såna här situationer på de mest odramatiska och riktiga sätten, det är jag säker på.

Det kommer givetvis mycket mer sånt här vad det lider, så det är bra att de kommer att göra rätt från början och sedan hålla den linjen.
Citera
2018-06-27, 10:44
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Kan du länka det? Jag hittar bara två korta klipp på youtube tagna från talet, inte talet i sin helhet.

Talet finns nu via Vimeo. Och man har (äntligen!) länkat till det från sin hemsida: https://alternativforsverige.se/gustav-kasselstrands-tal-till-nationen/

Men det tog en hel vecka för den lilla tonårsflickan som är AfS' web-ansvarige att få ändan ur vagnen och fixa detta...

Citat:
AfS borde skapa en ny playlist på youtube kallad Sveriges Alternativa Television där de lägger upp intervjun med Matikainen, klippet om EU's myter osv. För nu ser man dem inte direkt när man går in på deras kanal utan man måste klicka på videos också.

Just precis!
Citera
2018-06-27, 10:54
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
PS. När jag går in på AfS-sidan hos Youtube https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA, så syns inte detta klipp. Inga nya klipp syns...

Så här är det: Jag använder Firefox och då försvinner Youtubes menyer ('Videor' m.m.). Om jag använder en annan webläsare så kan jag klicka på 'Videor'.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease

Detta förslag löser alltså mer än ett problem.
Citera
2018-06-27, 11:01
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Till skillnad från de nervösa och lättkränkta idioterna i tråden som vill att AfS ska gå SD över AFA/media-grejer

Nu fantiserar du igen. Det är ingen som har sagt något sånt.

Citat:
så kommer AfS ledning att hantera såna här situationer på de mest odramatiska och riktiga sätten, det är jag säker på.

Just precis. Det är jag också säker på.
Citera
2018-06-27, 11:16
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Gustavs födelsedag i dag 27 juni, så den firar han tydligen med att åka och titta på fotball - Grattis!

Här hittar man samtliga AfS upplagda videor som INTE ännu har censurerats:

https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA/videos

För övrigt är det bra att inte bara jag utan flera som fortsätter påpeka att AfS - alltid- bör se till att ha en backup på Vimeo, också, samt se till att uppdatera sin hemsida oftare.

Nicket TheStriptease utmärkta förslag om egen play-list på JewTube för ”Sveriges Alternativa Television” hoppas jag AfS hörsammar! Namnet är så passande bra, dessutom…

Jag kände inte till Maitikanen sen förut, men efter att ha lyssnat på hans vakna anförande under konferensen den 19 maj, så blev han klart godkänd: Han visste verkligen vad han pratade om då han har arbetat med polisen, som coach, i så många år:
(FB) Bilderberg 2018
Exempelvis vid ca 10:17 Om ”refuges” invaderingen: ”Det här kom under hösten 2015 och då hade man ju planenligt demonterat någonting. Jag är så här jag tror inte på konspirationsteorier förrän jag blir överbevisad, men vad gäller polisens omorganisation, så var det solklart att man gjorde en demontering, den var så medveten den handlingen. Och när den sen inföll samman med den värsta flyktingvågen till Sverige någonsin, så finns det ju inget annat att säga än att man har ju liksom synkat det här. Steg 1) Demontera, 2) sen ökar vi trycket.”

Tycker Erik Berglund återigen var ett utmärkt val som intervjuare – mera sådana intervjuer i Sveriges Alternativa Television med Erik Berglund i spetsen!

Dessutom, precis vad som behövdes till kontrasten och kritiken, dock både ris och ros, som några yngre aktiva AfS:are råkat ut för igår/idag. Båda kontrasterna behövs och når ju olika väljargrupper, samt skapar behövlig publicitet.

Personligen uppskattar jag dock mycket de intervjuer och den djupare samt mognare samtalstonen som Svensk Webbtelevision har kunnat erbjuda. Rekommenderar er intresserade att verkligen lyssna på deras olika informativa videos, här:

https://www.youtube.com/channel/UCD2d9CSkWXxnj3fBhEj3Pyw/videos
Citera
2018-06-27, 11:17
Medlem
Citat:
Med de åsikterna kanske AfS är fel parti för dig? Jag har förvisso tidigare sett fotbollsfientliga uttalanden från hockeycucken Jeff Ahl, men i övrigt verkar partiet stå stadigt i den fotbollsvänliga myllan.

Partiledaren Gustav Kasselstrand meddelar att han är på väg till Jekaterinburg för att stödja de svenska kämparna på plats:

https://twitter.com/gustavkassel/status/1011709387969323013

Mycket positivt att partiet har ett levande intresse för fotboll och andra bollsporter.

Haha, då får det väl bli NMR istället. Det är indirekt mycket på grund av fotboll och dylika skådespel för den efterblivna pöbelmajoriteten som Sverige, Västvärlden och hela den vita mänskligheten befinner sig i skiten och är på väg att gå under. Fotboll borde förbjudas.
Citera
2018-06-27, 11:22
Medlem
Citat:
Till skillnad från de nervösa och lättkränkta idioterna i tråden som vill att AfS ska gå SD över AFA/media-grejer så kommer AfS ledning att hantera såna här situationer på de mest odramatiska och riktiga sätten, det är jag säker på.

Det kommer givetvis mycket mer sånt här vad det lider, så det är bra att de kommer att göra rätt från början och sedan hålla den linjen.

Med tanke på att det mer eller mindre vimlar av tatuerade typer från den gamla nationella rörelsen på deras torgmöten och att en del nationella typer(som är välkända av AFA sedan många år tillbaka) verkar utgöra den mest aktiva och drivande kärnan i deras aktivistkader så kommer det bli svårt om man ska lida av neurotisk beröringsskräck...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in