2017-02-10, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Fr att hon inte vill st p alla fyra, s du kan bestiga henne?
Jag hade slngt ut karln som inte kunnat kra en annan variant av bakifrn.

Japp, jag har inget intresse av att ha sex med tjejer som har sdana knepiga psykologiska sprrar. Jag vet att jag aldrig kommer ha ett fungerande sexliv med henne s d r det lika bra att avsluta det dr och d. Har trffat ngra tjejer av den typen som har konstiga hangups och har lrt mig att det r en rd flagga fr en massa knasigheter.
Citera
2017-02-10, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Japp, jag har inget intresse av att ha sex med tjejer som har sdana knepiga psykologiska sprrar. Jag vet att jag aldrig kommer ha ett fungerande sexliv med henne s d r det lika bra att avsluta det dr och d. Har trffat ngra tjejer av den typen som har konstiga hangups och har lrt mig att det r en rd flagga fr en massa knasigheter.
Okej, trist att inte kunna kompromissa.
Stendes bakifrn, eller skedstllningen r mycket trevligare. I think.
Citera
2017-02-10, 00:37
Medlem
Citat:

Vissa saker kan jag kompromissa med, men inte det. Jag gillar vldigt undergivna tjejer som r ppna och formbara.
Citera
2017-02-10, 00:40
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Vissa saker kan jag kompromissa med, men inte det. Jag gillar vldigt undergivna tjejer som r ppna och formbara.

D fr du nog byta sliddjur!
Citera
2017-02-10, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
OK, s trffat en ny tjej. Nr vi brjade ha lite sexsnack nmnde hon att hon aldrig har o aldrig kommer vilja bli tagen bakifrn. Hon tycker det r ''degrading''. Att killar som kr p det aldrig planerat p att ta tjejen seris. r detta bs, kan det vara s att hon ogillar hennes kropp (rv) i den vinkeln? Vet int om det r en dealbreaker. Hon njuter av att ligga p magen men inte att just stlla sig p alla fyra

Kra Bullen,

Eftersom jag inte r man nog att prata med min flickvn om hennes sexuella prefenser vnder jag mig till flashback. Det plgar mig mycket eftersom jag verkligen gillar att ta tjejer i Doggystyle, ty det r den enda stllningen de knner ngot av min lilla och smala kuk. Hur ska jag nu gra om denna tjejen inte vill det? Kommer hon knna ngot alls nr vi har sex?

Snlla bullen hjlp mig.

Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight

En riktig man formar sitt sliddjurs (lol?! ) prefenser, han tar inte hennes tidigare erfarenheter som ngot vrt att lyssna p. Serist, vad fan ser ens en kvinna i en sdan halvman.
Citera
2017-02-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight

Det r ju det jag gr. Jag r inte TS, om du trodde det
Citera
2017-02-10, 00:44
Medlem
Citat:

Du r ju uppenbarligen inte sjlv man att gra henne undergiven och formbar s, varsgod d fr du vl nja dig med riktiga mns rester.

Citat:

Urskta men sex r inget man kompromissar om, ingen mnniska blir njd av kompromisser i sex. D r det en fast hand som gller inget annat. Fruktansvrt avtndande med hmningar i sngen, frstr sexlivet fr alla inblandade. Dr ska du ge efter och leva, inte leka bilnasare & sur gammal gubbe.
Senast redigerad av AnonymFegis2 2017-02-10 kl. 00:48.
Citera
2017-02-10, 00:48
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Det r ju det jag gr. Jag r inte TS, om du trodde det

Sorry om jag blandade ihop det hela, orkade inte kolla vem som skrev vad, o antog att du var ts, sorry
Citera
2017-02-10, 00:50
Bannlyst
Hon har kanske en historia av incest bakom sig dr just doggy har en framtrdande roll. Hon gillar ju den dr stllningen dr hon njuter fr fulla muggar, men samtidigt slits mellan det dr att det kan vara fel att ha sex emellan familjemedlemmar!

Kanske?

Mnga vill ha ansiktskontakt nr dom gkar. Det kan vara s enkelt!
Senast redigerad av Luckadrevat 2017-02-10 kl. 01:41.
Citera
2017-02-10, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Du r ju uppenbarligen inte sjlv man att gra henne undergiven och formbar s, varsgod d fr du vl nja dig med riktiga mns rester.

Alla tjejer r faktiskt inte undergivna ven om dom flesta r det. Och det r som sagt bara en del av det, mnga tjejer har massa knepiga hang ups och jag r inte intresserad av att vara coach och terapeut.
Citera
2017-02-10, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckadrevat
Hon har kanske en historia av incest bakom sig dr just doggy har en framtrdande roll. Hon gillar ju den dr stllningen dr hon njuter fr fulla muggar, men samtidigt slits mellan det dr att det kan vara fel att ha sex emellan familjemedlemmar!

Kanske?

Det lter troligt. Lste ngonstans att det r den vanligaste stllningen rent traditionellt nr far inviger sin dotter till livet som kvinna. N jag vet inte, men som sagt jag tror p din teori
Citera
2017-02-10, 01:48
Bannlyst
Det str mig lite att jag ofta har rtt nr det gller perversa massmrdare. Jag tillhr inte ens verklassen?

Med det sagt, jag r bara en vanlig kille vars tro p det soccialdemokratiska partiet fick mig att sluta plugga.

QUOTE=impasto|59862560]Det lter troligt. Lste ngonstans att det r den vanligaste stllningen rent traditionellt nr far inviger sin dotter till livet som kvinna. N jag vet inte, men som sagt jag tror p din teori [/quote]
Senast redigerad av Luckadrevat 2017-02-10 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in