• 1
  • 2
2017-02-09, 17:57
Medlem
OK, s trffat en ny tjej. Nr vi brjade ha lite sexsnack nmnde hon att hon aldrig har o aldrig kommer vilja bli tagen bakifrn. Hon tycker det r ''degrading''. Att killar som kr p det aldrig planerat p att ta tjejen seris. r detta bs, kan det vara s att hon ogillar hennes kropp (rv) i den vinkeln? Vet int om det r en dealbreaker. Hon njuter av att ligga p magen men inte att just stlla sig p alla fyra
Citera
2017-02-09, 18:03
Medlem
Couplets avatar
Det r vl inte bs om hon knner s? Varifrn hon ftt instllningen kan ju bara hon svara p, men om du respekterar henne, s respekterar du ven detta nskeml - att inte kra doggy-style, eller tjata om det.

Det kan vara dliga erfarenheter, en knsla av underlgsenhet som r obekvm eller vad fan som helst som ligger bakom ett sdant stllningstagande.
Citera
2017-02-09, 18:03
Medlem
Fr att hon inte har konstant kontroll ver situationen (kontrollerande skert, lser hon dina meddelanden i telefonen?). Hon r osker i sin femininitet och r skerligen feminist.

Jag hade aldrig orkat tjafsa med en kvinna.

Frstr inte hur det kan vara "degrading", det r inte s att du bajsar p henne.
Citera
2017-02-09, 18:18
Medlem
Stackare

Doggy r bst!
Citera
2017-02-09, 18:46
Medlem
talgtrolls avatar
I vilket kloster har du hittat henne
N men allvarligt, hoppas du fr chansen att motbevisa henne, dom flesta honor, svl djur som mnniskor brukar ju se det naturliga i Doggy
Citera
2017-02-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talgtroll
I vilket kloster har du hittat henne
N men allvarligt, hoppas du fr chansen att motbevisa henne, dom flesta honor, svl djur som mnniskor brukar ju se det naturliga i Doggy
trodde det stod horor. ja det r def en stllning fr horor
Citera
2017-02-09, 18:52
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul

Kan ju vara s att hon knner av att du tycker det r en stllning fr horor och inte vill vara en sdan fr dig.
Citera
2017-02-09, 18:54
Medlem
Citat:
OK, s trffat en ny tjej. Nr vi brjade ha lite sexsnack nmnde hon att hon aldrig har o aldrig kommer vilja bli tagen bakifrn. Hon tycker det r ''degrading''. Att killar som kr p det aldrig planerat p att ta tjejen seris. r detta bs, kan det vara s att hon ogillar hennes kropp (rv) i den vinkeln? Vet int om det r en dealbreaker. Hon njuter av att ligga p magen men inte att just stlla sig p alla fyra
Jag r likadan. Fr mig handlar det om att jag inte knner mig bekvm i just den stllningen, stendes p alla fyra som ngot djur och vnta p att f bli psatt.
Citera
2017-02-09, 18:58
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:

Hahaha fan att det blev fr sent att redigera meningen
Citera
2017-02-09, 19:02
Medlem
Katzyns avatar
Hon tnker vl att det r som att knulla henne som en hynda ungefr...
Citera
2017-02-09, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Jag r likadan. Fr mig handlar det om att jag inte knner mig bekvm i just den stllningen, stendes p alla fyra som ngot djur och vnta p att f bli psatt.
dr har vi't. hon knner nog samma sak
Citera
2017-02-09, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hon tnker vl att det r som att knulla henne som en hynda ungefr...
d borde fler tjejer tycka det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in