2017-02-10, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
D fr du nog byta sliddjur!

Nr du skriver sliddjur mrker jag att du hatar kvinnor. Jag tycker att du ska sluta upp med det!
Citera
2017-02-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Du r ju uppenbarligen inte sjlv man att gra henne undergiven och formbar s, varsgod d fr du vl nja dig med riktiga mns rester.

Urskta men sex r inget man kompromissar om, ingen mnniska blir njd av kompromisser i sex. D r det en fast hand som gller inget annat. Fruktansvrt avtndande med hmningar i sngen, frstr sexlivet fr alla inblandade. Dr ska du ge efter och leva, inte leka bilnasare & sur gammal gubbe.
Men nu tyckte jag det var synd att killen som jag citerade, inte kunde tnka sig att ligga med en tjej som inte vill st p alla fyra. Eller synd och synd, men att sga "Nej vi kan inte knulla, du vill inte st p alla fyra som ett djur." knns ganska taskigt. Aldrig varit med om att killar dumpar en tjej fr att hon inte vill st p alla fyra nr bakifrn gr att kra alldeles utmrkt i andra varianter.
Nvl, mycket skall man f hra innan man den andra vgen vandrar.
Skl
Citera
2017-02-10, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
OK, s trffat en ny tjej. Nr vi brjade ha lite sexsnack nmnde hon att hon aldrig har o aldrig kommer vilja bli tagen bakifrn. Hon tycker det r ''degrading''. Att killar som kr p det aldrig planerat p att ta tjejen seris. r detta bs, kan det vara s att hon ogillar hennes kropp (rv) i den vinkeln? Vet int om det r en dealbreaker. Hon njuter av att ligga p magen men inte att just stlla sig p alla fyra
Kanske har hon haft en kille med lite lngre pjs tidigare.
Kan vara ltt att stta lite vl djupt i stridens hetta och alla kvinnor vet smrtan av att f en redig smll p livmodertappen.
Med tiden kanske hon ndrar sig eller s fr du leva med alla andra goa stllningar som finns.
Citera
2017-02-10, 08:03
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veriwen
Vem har sagt att jag har haft samma relation hela tiden? Det rr sig om flertalet.

Du rycker efter strn fr att du vet att jag har rtt. Du r fr st men du skulle behva smisk.

Jag frstr att din mor r mycket stolt ver hur vl du handskas med kvinnor.
Citera
2017-02-10, 12:19
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Vissa saker kan jag kompromissa med, men inte det. Jag gillar vldigt undergivna tjejer som r ppna och formbara.
Du gillar kvinnor du kan frtrycka? Tycker att jag har anat det i dina inlgg. Hon mste t ex. stlla upp p allt du vill men motsatsen gller inte. Gissar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
OK, s trffat en ny tjej. Nr vi brjade ha lite sexsnack nmnde hon att hon aldrig har o aldrig kommer vilja bli tagen bakifrn. Hon tycker det r ''degrading''. Att killar som kr p det aldrig planerat p att ta tjejen seris. r detta bs, kan det vara s att hon ogillar hennes kropp (rv) i den vinkeln? Vet int om det r en dealbreaker. Hon njuter av att ligga p magen men inte att just stlla sig p alla fyra
Hon gillar det inte. Vi har ju olika smak och frestllningar kring sex. Det r inte s jvla konstigt egentligen. Kanske ndrar hon sig, kanske inte. Du knner dig skert inte bekvm med allt du heller.
Senast redigerad av Ziaya 2017-02-10 kl. 12:23.
Citera
2017-02-10, 16:38
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Hon kanske har missfrsttt och tror att man bara kan kra analt bakifrn?
Citera
2017-02-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Hon kanske har missfrsttt och tror att man bara kan kra analt bakifrn?
nej men det hade kunnat vara s.

hon r en blyg person s hon kanske blir mer blyg nr hennes rvhl r s ''synlig''
Citera
2017-02-10, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Du gillar kvinnor du kan frtrycka? Tycker att jag har anat det i dina inlgg. Hon mste t ex. stlla upp p allt du vill men motsatsen gller inte. Gissar jag.

Ingen aning vad du ftt frtrycka ifrn. Du mste vara okunnig om undergivenhet.
Citera
2017-02-11, 01:58
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckadrevat
Nr du skriver sliddjur mrker jag att du hatar kvinnor. Jag tycker att du ska sluta upp med det!

Vilken skarp analys hrru
Ja, det finns en del brudar som de facto R sliddjur, jag har ingen skyldighet till att frklara mina sikter, eller vad som ligger bakom mitt grundande, det r dessutom OT.

Och jag kommer sluta med det, den dagen sliddjur kommer sluta bete sig fittigt helt enkelt, det r slut med att ge respekt till undermnniskor som inte frtjnar det..

Somsagt, vill man inte kra doggy, s ger man fan i det, och gillar man det sjlv,
s blir det vl snopet nr man mste lta bli, men gilla lget, eller byt brud!
Citera
2017-02-11, 15:00
Medlem
Muttations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Intressant med s olika omdmen av tjejer. Av erfarenhet brukar doggy vara en av de stllningar som tjejer uppskattar mest. Men samtidigt nu nr jag lser hr verkar det vara flera som tycker att den r degraderande p ngot stt, vilket jag nd kan frestlla mig att man kan tycka.

Frndrar faktumet att sexet r i en relation eller kanske ngon som man har sex med frsta gngen d? r det lttare att bara njuta av sexet om man litar p personen och har knslor? Eller r det kanske d nnu viktigare med gonkontaktsex?

Fr egen del s gillar jag doggy rent njutningsmssigt (ju hgre upp p mig han r desto sknare &#128540 men kan ocks knna mig utsatt/ogilla beroende p vem jag knullar med och hur det grs. Ett ONS som bara vill kra doggy gr att jag knner mig som en random fitta som han knullar pga kt, inte pga att han r kt p MIG.
Citera
2017-02-11, 15:50
Medlem
Ygrittes avatar
Fr egen del r vinkeln viktig i doggy, eller killens storlek. Svankar man kan det stta rtt djupt, vilket gr ont. Jag ogillar inte doggy, men det krver sin man fr att gra det rtt.

Gillar tjejen inte doggy oavsett anledning r det bara att respektera, precis som vilken stllning som helst egentligen. Oavsett om det gller en tjej eller kille.

Inte s mycket att orda om egentligen, kan jag tycka. Det r vl snarare en frga om man kan tnka sig en fortsatt relation om en stllning r s himla viktig.
Citera
2017-02-11, 19:28
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Ingen aning vad du ftt frtrycka ifrn. Du mste vara okunnig om undergivenhet.
Nej inte alls. r det vad du syftar p har jag inga problem. Men BDSM handlar ju inte om att tvinga ngon att stlla upp p ngot denna inte gillar eller vill. Det r ju en lek med knslan av att frlora kontroll och bli frnedrad, som har klara regler. Bara det som var min tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in