2017-02-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Var har du lrt dig s mycket? Mnga ntter framfr porren eller?

Jag har varit i ett frhllande i ver halva mitt liv, konstant. Jag kommunicerar med kvinnor hela tiden, jag vet hur ni fungerar. Porr tittar jag inte ens p.

Du behver en dominant man som kan ta hand om dig.
Citera
2017-02-09, 21:10
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veriwen
Jag har varit i ett frhllande i ver halva mitt liv, konstant. Jag kommunicerar med kvinnor hela tiden, jag vet hur ni fungerar. Porr tittar jag inte ens p.

Du behver en dominant man som kan ta hand om dig.

Och frn detta enda frhllande vet du allts hur alla kvinnor fungerar, tillrckligt fr att ge dig in och sabba andras relationer?
Citera
2017-02-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Och frn detta enda frhllande vet du allts hur alla kvinnor fungerar, tillrckligt fr att ge dig in och sabba andras relationer?

Vem har sagt att jag har haft samma relation hela tiden? Det rr sig om flertalet.

Du rycker efter strn fr att du vet att jag har rtt. Du r fr st men du skulle behva smisk.
Citera
2017-02-09, 21:19
Medlem
Ryggradsluss avatar
Jag tycker inte heller som heterokille lngre om doge srskilt (alls) mycket. Hon vill knna sig lskad inte objektifierad.
Citera
2017-02-09, 21:19
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag tror bestmt att vi kollar vad Erotik och sexualitet tror om denna frga.

R&S --> E&S

/Moderator
Citera
2017-02-09, 21:32
Medlem
Lter som en riktig torris. Hade slngt ut krringen direkt.
Citera
2017-02-09, 23:04
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Vem har sagt att jag har haft samma relation hela tiden? Det rr sig om flertalet.

Du rycker efter strn fr att du vet att jag har rtt. Du r fr st men du skulle behva smisk.

Du. "Jag har varit i ett frhllande i ver halva mitt liv, konstant.
Citera
2017-02-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira

Jag har bara haft en relation t gngen var det som syftades. Lider du ocks av aspergers?
Citera
2017-02-09, 23:32
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Jag har bara haft en relation t gngen var det som syftades. Lider du ocks av aspergers?

Det r snarare du som lider (eller kanske njuter av) att inte kunna behandla sprket korrekt.
Citera
2017-02-09, 23:38
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira

Stick tillbaka till Reddit och ta dina autist-argument med dig . Jvligt lg niv som inte hr hemma p Flashback.
Citera
2017-02-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Lter som en riktig torris. Hade slngt ut krringen direkt.
Fr att hon inte vill st p alla fyra, s du kan bestiga henne?
Jag hade slngt ut karln som inte kunnat kra en annan variant av bakifrn.
Citera
2017-02-09, 23:56
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
OK, s trffat en ny tjej. Nr vi brjade ha lite sexsnack nmnde hon att hon aldrig har o aldrig kommer vilja bli tagen bakifrn. Hon tycker det r ''degrading''. Att killar som kr p det aldrig planerat p att ta tjejen seris. r detta bs, kan det vara s att hon ogillar hennes kropp (rv) i den vinkeln? Vet int om det r en dealbreaker. Hon njuter av att ligga p magen men inte att just stlla sig p alla fyra

Lter som bullshit, jag har varit i ett frhllande i ver 12 r, och blev tagen bakifrn senast idag...
Och det kan mycket vl vara ett ogillande, jag brukar f hra att min rv r den snyggaste min sambo sett, o jag trivs bra p alla 4

Vill hon inte kra doggy, skippa det, problem solved!
Vill du ha ett korrekt svar, frga na!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in