2017-02-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Hon kan ju ha haft dliga erfarenheter som hon inte vill tala om fr dig. Bara att respektera, tycker jag. Jag gissar att du inte vill ha en gurka uppkrd i rven vid varje sextillflle? Samma sak.
meh inte analsex direkt men vaginalsex i den positionen bara. frstr dock vad du menar
Citera
2017-02-09, 20:04
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaffelkvinna
r ocks tjej och jag hatar doggy, inte fr att det r nedvrderande mot kvinnor, men det KNNS p ngot stt bara fel. Jag knner mig sjukt blottad och underkastad, det r liksom ingenting mysigt och fint med den positionen, det enda som sitter ihop r kuk och fitta liksom. Det knns som ngon annan sger som en riktigt porrig position dr man knner sig som ett djur som bara ska bli psatt, inte som ngonting tv personer som gillar varandra gr. Jag vet inte, men den knslan fr jag och det r bara obehagligt. Knner mig som ngot random krogluder

Saknar ocks nrheten nr det kommer till doggy, men brukar kyssa min lskarinna p ryggen och nacken litegrann d. Bonusen r frsts att man ser hennes sexiga rv.
Citera
2017-02-09, 20:12
Medlem
Bunsofsteels avatar
Vill man s kan man.

Vad det handlar om r att hon inte vill kra doggy med dig...
Nr hantverkaren Kent tv meter lng kommer s biter hon garanterat i kudden.

Mitt rd r att g vidare. Hon tnder inte p dig.
Citera
2017-02-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Vill man s kan man.

Det r nog dessvrre s.

En kvinna som tnder p dig saknar i regel hmningar, hon vill gra det du tnder p fr hon tnder p att du tnder p det. Riktiga kvinnor r undergivna sina mn, lojala, vill bli omhndertagna, sedda och lskade. De gr ven det som mannen gillar utan klaga.

Det du har sttt p r en kvinna som antingen r hjrntvttad eller inte tnder p dig, ingetdera jag rekommenderar dig att beblanda dig med. Detta kommer inte att hlla i lngden.
Citera
2017-02-09, 20:40
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veriwen
Det r nog dessvrre s.

En kvinna som tnder p dig saknar i regel hmningar, hon vill gra det du tnder p fr hon tnder p att du tnder p det. Riktiga kvinnor r undergivna sina mn, lojala, vill bli omhndertagna, sedda och lskade. De gr ven det som mannen gillar utan klaga.

Det du har sttt p r en kvinna som antingen r hjrntvttad eller inte tnder p dig, ingetdera jag rekommenderar dig att beblanda dig med. Detta kommer inte att hlla i lngden.

Det hr r total bullshit. En tjej som verkligen gillar en kille blir sjlvmedveten och osker och nojjar ver en massa skitsaker ni inte ens kan frestlla er. Det r snarare nr man skiter i killen som man inte har s mycket hmningar eftersom man nd inte bryr sig vad han ska tycka.
Citera
2017-02-09, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det hr r total bullshit. En tjej som verkligen gillar en kille blir sjlvmedveten och osker och nojjar ver en massa skitsaker ni inte ens kan frestlla er. Det r snarare nr man skiter i killen som man inte har s mycket hmningar eftersom man nd inte bryr sig vad han ska tycka.

Kvinnor r alltid sjlvmedvetna, oskra och nojjar ver skitsaker. Det har ingenting att gra med om hon gillar killen eller inte. En kvinna som "skiter i killen" ligger med ngon hon inte "skiter i" istllet. Jag vet inte vad du vill f fram fr du lter en aning frvirrad.
Citera
2017-02-09, 20:50
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Kvinnor r alltid sjlvmedvetna, oskra och nojjar ver skitsaker. Det har ingenting att gra med om hon gillar killen eller inte. En kvinna som "skiter i killen" ligger med ngon hon inte "skiter i" istllet. Jag vet inte vad du vill f fram fr du lter en aning frvirrad.

Det jag vill f fram r att det r totalt skitsnack att en tjej som tnder p en kille saknar hmningar
Citera
2017-02-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunsofsteel
Vill man s kan man.

mer elr mindre

anvnd brad pitt regeln-
_ hade hon betet sig s om det var brad pitt ist fr du?
Citera
2017-02-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det jag vill f fram r att det r totalt skitsnack att en tjej som tnder p en kille saknar hmningar

Ja, du sger det. Men frgan r snarare vad du menar. Du lter f.. vldigt aggressiv vilket r ett ganska ofeminint beteende. Men det frklarar ven varfr du r s frvirrad, fr att du inte r sker i din sexualitet.

Du hade absolut lskat att bli dominerad av en man du ser upp till och lskar. Sitta p golvet medan han klappar dig p huvudet och knullar dig hur han behagar i sngen.
Citera
2017-02-09, 20:59
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ja, du sger det. Men frgan r snarare vad du menar. Du lter f.. vldigt aggressiv vilket r ett ganska ofeminint beteende. Men det frklarar ven varfr du r s frvirrad, fr att du inte r sker i din sexualitet.

Du hade absolut lskat att bli dominerad av en man du ser upp till och lskar. Sitta p golvet medan han klappar dig p huvudet och knullar dig hur han behagar i sngen.

Var har du lrt dig s mycket? Mnga ntter framfr porren eller?
Citera
2017-02-09, 21:04
Bannlyst
Ni har nyligen trffats. Det lr hnda saker och utvecklas. Du kan hjlpa henne med dirty talk.

Det r inget att lgga ngra tankar i. Det kommer nr det kommer. Sluta tjata.
Citera
2017-02-09, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
meh inte analsex direkt men vaginalsex i den positionen bara. frstr dock vad du menar

Vnta tills hon r sur/arg/ledsen. Och sen sger du "du r s jvla sexig nr du r sur/arg/ledsen, kom hit och stt dig..". Vips s har ni mjlighet att utveckla det till ngot annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in