2017-02-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Det r vl inte bs om hon knner s? Varifrn hon ftt instllningen kan ju bara hon svara p, men om du respekterar henne, s respekterar du ven detta nskeml - att inte kra doggy-style, eller tjata om det.

Det kan vara dliga erfarenheter, en knsla av underlgsenhet som r obekvm eller vad fan som helst som ligger bakom ett sdant stllningstagande.
mycket mjligt. hon nmnde nnting med att man inte vet vad killen hller p med dr bak, om han filmar eller vad han nu gr
Citera
2017-02-09, 19:10
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
d borde fler tjejer tycka det?

Jag tror inte de flesta kvinnor tycker s.
Citera
2017-02-09, 19:15
Medlem
Muttations avatar
Kan ocks vara bristen p gonkontakt som gr att hon ogillar stllningen. Man blir liksom vilken fitta som helst i den positionen...
Citera
2017-02-09, 19:27
Medlem
Ok att man inte stller upp p vad som helst men om den stllningen r "nedvrderande" mot kvinnor enligt henne blir det nog inget sexliv att tala om. Nu ska jmstlldhetsdebatten pltsligt fortstta i snghalmen vad det verkar. Kanske lge att bojkotta missionren ocks? Du kan ju sga att det knns nedvrderande mot dig som man nr hon bara ligger dr och tar emot medan du fr kmpa och gra allt p egen hand?

Nej men serist, hade aldrig klarat av en sn tjej. Vad gr hon ens med p? Blir s ljligt nr man ska brja analysera olika stllningar och roller p det sttet. r det sknt tycker jag man ska kra p utan att tnka s mycket. Att ge sig hn och inte lta tankarna springa ivg har varit nyckeln till ett bra sexliv fr mig och mina brudar.
Ok, jag erknner att det en och annan gng hnt att jag valt att ta tjejer bakifrn d jag inte velat ha intimt eller nra sex men sen har det varit nstan alla mina serisa tjejers favoritstllning. Frstr inte problemet.
Senast redigerad av radiopanna 2017-02-09 kl. 19:30.
Citera
2017-02-09, 19:31
Medlem
Hon gillar inte det du ser och r rdd fr olgenheter. Har trffat en sn tidigare. De r ovanliga.
Citera
2017-02-09, 19:33
Medlem
Dollmens avatar
Trkigt fr henne. Bsta stllningen om man ska pulla tjejen samtidigt
Citera
2017-02-09, 19:37
Medlem
Roidberts avatar
"Degradering"... Vilket jvla svammel . Tycker sjlv inte om doggy srskilt mycket, men det verkar vara en jobbig och osker tjej som stter sig p tvren och r allmnt oskn.
Citera
2017-02-09, 19:40
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
d borde fler tjejer tycka det?

Jag tycker det. Men jag tnder p det. Favoritstllning
Citera
2017-02-09, 19:45
Medlem
r ocks tjej och jag hatar doggy, inte fr att det r nedvrderande mot kvinnor, men det KNNS p ngot stt bara fel. Jag knner mig sjukt blottad och underkastad, det r liksom ingenting mysigt och fint med den positionen, det enda som sitter ihop r kuk och fitta liksom. Det knns som ngon annan sger som en riktigt porrig position dr man knner sig som ett djur som bara ska bli psatt, inte som ngonting tv personer som gillar varandra gr. Jag vet inte, men den knslan fr jag och det r bara obehagligt. Knner mig som ngot random krogluder
Citera
2017-02-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muttation
Kan ocks vara bristen p gonkontakt som gr att hon ogillar stllningen. Man blir liksom vilken fitta som helst i den positionen...
stmmer bra det
Citera
2017-02-09, 20:02
Medlem
Couplets avatar
Citat:
mycket mjligt. hon nmnde nnting med att man inte vet vad killen hller p med dr bak, om han filmar eller vad han nu gr
Hon kan ju ha haft dliga erfarenheter som hon inte vill tala om fr dig. Bara att respektera, tycker jag. Jag gissar att du inte vill ha en gurka uppkrd i rven vid varje sextillflle? Samma sak.
Citera
2017-02-09, 20:02
Medlem
snubblens avatar
Intressant med s olika omdmen av tjejer. Av erfarenhet brukar doggy vara en av de stllningar som tjejer uppskattar mest. Men samtidigt nu nr jag lser hr verkar det vara flera som tycker att den r degraderande p ngot stt, vilket jag nd kan frestlla mig att man kan tycka.

Frndrar faktumet att sexet r i en relation eller kanske ngon som man har sex med frsta gngen d? r det lttare att bara njuta av sexet om man litar p personen och har knslor? Eller r det kanske d nnu viktigare med gonkontaktsex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in