Citat:
Helikopter r ett mste! Och jag lskar att flyga lgflygning ver trdtopparna!Behvdes inte, rckte gra frsta uppdraget s fick jag en sniper i slutet av uppdraget. De dr vapen symbolerna p kartan de flesta r bara delar till vapen sikten o.s.v. kanske kommer fler vapen sedan. Vad jag kan se nu r det bara en vapensymbol som visar ett vapen och det r en shotgun men jag har bara hittills skrapat p ytan i frsta regionen.
Var trevligt kra runt och vid vgkanten sg jag ett par stereotypiska smfeta, bolivianska babushkas i hga hattar och vida kjolar som stod ut med vgkanten vid ngon sorts traktor eller dylikt. Det fattas bara att kka grillade marsvin med potatis och en inca coca cola att slcka trsten med.
Har bara gjort tv mainmissions n s lnge. Finns s mycket annat som tar upp tiden som att ta sig till platser fr att samla p sig skillpoints, lsa upp nya vapendelar m.m.
Anvnder helikopter sjukt mycket fr det r s stora avstnd mellan allting.
Ltt det bsta spelet jag spelat p flera r. Kan inte komma p ngot s bra spel de senaste ren. Trivs skitbra i Bolivia! Vet inte om jag ker hem imorgon eller inte s trevligt r det.
Var trevligt kra runt och vid vgkanten sg jag ett par stereotypiska smfeta, bolivianska babushkas i hga hattar och vida kjolar som stod ut med vgkanten vid ngon sorts traktor eller dylikt. Det fattas bara att kka grillade marsvin med potatis och en inca coca cola att slcka trsten med.
Har bara gjort tv mainmissions n s lnge. Finns s mycket annat som tar upp tiden som att ta sig till platser fr att samla p sig skillpoints, lsa upp nya vapendelar m.m.
Anvnder helikopter sjukt mycket fr det r s stora avstnd mellan allting.
Ltt det bsta spelet jag spelat p flera r. Kan inte komma p ngot s bra spel de senaste ren. Trivs skitbra i Bolivia! Vet inte om jag ker hem imorgon eller inte s trevligt r det.
Ett tips r att ligga och spana med kikare d och d p olika vltrafikerade stllen, fr ibland kaosar det ut med bilolyckor och skottlossningar mellan Santa Blanca och rebeller eller Unidad.
Jag krde igng ett spel i Ghost-mode, dr man bara har ett liv, och dr man s raderas den karaktren man spelade med. Jag han spela drygt 3,5 timmar innan jag dog i en dramatisk eldstrid.

Jag han klara 2 mainmissions och dog p det tredje.
Ska testa igen idag och skita i det mission som jag dog p, d det r ett av de missions jag haft svrast att klara de ggr jag krt kampanjen.
Man behver ju faktiskt inte gra alla mainmissions fr att komma t El Sueno!