Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Nej då skulle jag slita av mig mitt hår på den svårighetsgraden och med de förutsättningarna. Bara pistol, utan hud och svåraste svårighetsgraden jäklar. Hur klarar du hålla modet uppe. Vad småpratar AI med dig om? Kan du prata tillbaka och svara de dig? Finns det något mer att göra som att snacka med brudar?
Har inte orkat installera ännu. Lutar åt att jag installerar spelet över helgen istället. Så jag kan bosätta mig i Bolivia permanent över helgen. Jag vill se de fina vyerna, vandra längs vägar, vandra genom snårig skog om det finns, känna hettan och luftfuktigheten. Inga fast travel utan helt enkelt leva mig in i samhället. Flyta in som ett en ghost som ingen kan se men jag kommer finnas där hela tiden och göra livet surt för alla sydamerikanska gangsters.
Bara dra dra iväg med en helikopter eller en bil och bara utforska landet och se vad för typer jag stöter på.
Haha, nej, jag har inte enbart en pistol..
Man får ha ett tvåhandsvapen utöver sin pistol, det blir mer verklighetstroget på det viset.
AI-kollegorna småpratar med en om allt möjligt, fast mest spec-ops-relaterat småprat och kommenterar miljöerna. Man pratar ju såklart tillbaka men kan själv ej välja vad som sägs.
Annat som är lite kul är att lyssna på radion när man kör bil, på DJ-Perico! Han är så skadad!
Jag blev själv jävligt sugen efter att ha pratat här inne om det, så nu jävlar installerar jag spelet igen!
I helgen blir det jakt på El Sueno och hans narcos i Santa Blanca!