2022-11-23, 17:52
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktusmongo
https://www.tiktok.com/@gankanator/video/7169036902908185861?_r=1&_t=8XaTnM7d7NW&is_from_we bapp=v1&item_id=7169036902908185861

Vad tusan har de tagit nu...? Habbar + alkohol va? Alt. tram + alkohol... slirigt som faaan.... aldrig sett Alva SÅ slirig att hon inte kan prata...

Nej jag tror inte det, det är för stor skillnad på honom när han är nykter på alla sätt och vis!

Detta är väldigt mystiskt... kan det vara så att det finns ett dolt beroende inom familjen som ligger till grund för de extrema medberoende/beroende-tendenserna? Ett sätt som detta hade gått ihop på hade varit om Alvas far är alkad och mamman själv är i en medberoende-relation som Alva ärvt...
Fan vilken snarkning i bakgrunden, låter som en motorsåg 03:45 när Alva, Alex och den mystiska negern sitter helt habbade och pratar om att hustla gamlingar
Citera
2022-11-23, 17:57
Medlem
Detta är inte ens kul längre, såg liven. Alex är förfan farsa och lever som en tonåring som precis upptäckt festlivet, det är ingen liten joint han tar utan crack och blå.

Typ igår hade han en framgångsrik musikkarriär , en karriär på youtube, välkommen in i värmen via aftonbladet.

Alla chanser i världen att leva på detta, betala KF lära andra barn rätt vägar i livet och framförallt träffa sitt eget barn och vara i deras liv.

Men nä Alex vill röka crack och leva luffar livet, med sin idiot till flickvän och göra pang pang videos. Alva är nog den största idiot till bihang jag sett! Nä det är tragedi nu detta
Citera
2022-11-23, 22:27
Medlem
Man hör ju klart och tydligt att det är lustgas från en ballong hon andas in. Lyssna noga så hör ni när hon ”släpper” ballongen och sedan börjar andas. Herregud!!
Citera
2022-11-23, 23:27
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Man hör ju klart och tydligt att det är lustgas från en ballong hon andas in. Lyssna noga så hör ni när hon ”släpper” ballongen och sedan börjar andas. Herregud!!

Vad är vitsen med all lustgas de drar i sig? Hur påverkas man om man är knarkad i övrigt?
Citera
2022-11-23, 23:29
Medlem
Vilket tjat. Det e klart hon börjar med ballonger hon är ett barn bara. Alex lär upp henne: Inte farligt alls alla gör det alla tonåringar, du blir bäng i 2 sek. Sen e det tio ballonger sen kom här, vill du bli bäng mer än ngr sekunder kom testa dessa blå, du blir avslappnad, det e ingenting det e medicin, går ur kroppen efter ngn timme. Ahh vad det nice Alva ? Kom ta ett bloss här, andas in ångorna ta bara ett bloss det räcker för dig första gången, ahh skönt va älskling? Kolla han mongot Alva han däcka efter ett bloss, kolla hans fickor Alva, han kommer ändå inte ihåg imorgon! Wow ngn kom med vinet, för helvete Alva bli nu inte så jävla full som vanligt, du måste hålla koll på mig och åt mig, kom ta denna linan du piggnar till kom igen älskling klarar inte du ska va helt packad bara en lina till skynda hjälp mig o kolla ut dem står där ute vakna till kolla i nyckelhålet, dra ner persiennerna för helvete Turkiska insatsstyrkan kommer! Skynda ta allt knark lägg det i bhn Jalla skynda Babe
Vanlig kväll i random lägenhet i Sverige för paret Ceesay
Citera
2022-11-23, 23:57
Medlem
Metaverses avatar
Det är bara en tidsfråga innan dom här två pundarna börjar sälja porrfilmer genom Onlyfans.

Har försökt komma in på Alex iCloud med hjälp av en vän men han använder 2FA vilket förvånar mig.

Idioten är dum som trycker på länkar som skickats till hans mail.
Citera
2022-11-24, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Att han är en kvinnomisshandlare är inget nytt, han är dömd för kvinnomisshandel. Han är precis, som alla andra osäkra "gangstrar" som har så uppblåst ego att det är pinsamt.

Våld mot kvinnor är hemsk, det är verkligen det. Men vid något tillfälle så slutar offret att vara ett offer, och det är precis som händer med Alva nu. Först var hon ett offer och det var synd om henne, det hade varit bäst ifall hon valde att hålla sig borta från honom. Men nej. Hon. VÄLJER. Att. Gå. Tillbaks.
Det gör fysiskt ont i min kropp att se när kvinnor gör en 180 och PISSAR på vad alla säger, tycker och logiken och slickar sin förövare så långt upp i tarmarna asså. Fyfan. Ja Alex är en förövare, han är en äcklig kvinnomisshandlare. Men Alva har haft sin chans, många gånger, det är inte synd om henne så som hon håller på nu.

Nej, ett offer slutar inte att vara ett offer bara för att du inte förstår hur sånt där funkar. Läs på lite! Det är ju standard, inget avvikande att offret går tillbaka, oavsett vad vi andra tänker och känner. "Nu tycker jag inte att offret är ett offer längre för hon följer inte mina råd" bla bla. Vad är du för allsvetande gud?
Citera
2022-11-24, 07:16
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Nej, ett offer slutar inte att vara ett offer bara för att du inte förstår hur sånt där funkar. Läs på lite! Det är ju standard, inget avvikande att offret går tillbaka, oavsett vad vi andra tänker och känner. "Nu tycker jag inte att offret är ett offer längre för hon följer inte mina råd" bla bla. Vad är du för allsvetande gud?

Borde hon omyndigförklaras?
Citera
2022-11-24, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Borde hon omyndigförklaras?

Enligt mig, Ja rakt av. Åtminstone en grundlig utredning via psykiatrin.
Citera
2022-11-24, 09:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

Så är det nog, det beror på hur man ser på det. I mina ögon är hon inget offer längre.
Citera
2022-11-24, 09:43
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metaverse
Det är bara en tidsfråga innan dom här två pundarna börjar sälja porrfilmer genom Onlyfans.

Har försökt komma in på Alex iCloud med hjälp av en vän men han använder 2FA vilket förvånar mig.

Idioten är dum som trycker på länkar som skickats till hans mail.

Okej? Cringe
Citera
2022-11-24, 13:17
Medlem
Kaktusmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Vad är vitsen med all lustgas de drar i sig? Hur påverkas man om man är knarkad i övrigt?

dissociativ drog som förstärker det dissociativa i andra droger. Passar bra med cannabis och lsd, men de verkar dra det on top of lite allt möjligt. Då blir effekten bara att man blir mer borta. Lustgas kan vara helt otroligt beroendeframkallande i studen, alltså trigga den där mer, mer, mer grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in