2022-11-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotANazi
Vadar i skit och ångest? Hur vet du det de är ju knäpptyst. Lowkey judgmental. Alex lever med sin fru och ska snart droppa en platta med bangers därefter fortsätta dra in Youtube cash

Ditt försök att göra dig lustig går inte hem. Hur många lyckliga och glada missbrukare känner du?
Citera
2022-11-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Han som eldade liket efter ”nån” råkade skjuta han i attefallshuset

Ah just fan, det var han. Då är jag med tack.
Citera
2022-11-22, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Ditt försök att göra sig lustig går inte hem. Hur många lyckliga och glada missbrukare känner du?
Går kanske inte hem hos dig då du är en torrboll.

Alex? Han har ju sin musik, Youtube , Allah, och en fru han älskar -Alvish-
Citera
2022-11-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanvadnice
Är du bäng? Jag sitter inte om ömkar Alex eller är en av hans ja-sägare. Förnekar inte hans problematiska beteenden och hans diagnoser.
Jag gillar bara inte när folk beter sig som grisar, varken på nätet eller i verkliga livet.

Nej, jag är inte bäng. Men frågan är om du ens gått ut grundskolan med godkända betyg. Vart någonstans drar du slutsatsen att jag gillar människor som beter sig som grisar, speciellt i det verkliga livet?

Just därför jag önskar det värsta för Alex som jag vet är portad från alla respekterade kriminella kretsar. Dra dina egna slutsatser av det men uppenbarligen kan han inte ens bete sig på den lägsta nivån. Som också är en mördare, kvinnomisshandlare och psykopat av guds nåde. Världen är en bättre plats utan sådana människor.

Finns inget fel i att tycka det, tyvärr. Däremot tvivelaktigt att tycka att mördare ska få chans på chans. Nästa gång kanske det är någon i din närhet som blir rånad eller något ännu värre. Jag vill se dig bete dig lika ädelt då!
Citera
2022-11-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Nej, jag är inte bäng. Men frågan är om du ens gått ut grundskolan med godkända betyg. Vart någonstans drar du slutsatsen att jag gillar människor som beter sig som grisar, speciellt i det verkliga livet?

Just därför jag önskar det värsta för Alex som jag vet är portad från alla respekterade kriminella kretsar. Dra dina egna slutsatser av det men uppenbarligen kan han inte ens bete sig på den lägsta nivån. Som också är en mördare, kvinnomisshandlare och psykopat av guds nåde. Världen är en bättre plats utan sådana människor.

Finns inget fel i att tycka det, tyvärr. Däremot tvivelaktigt att tycka att mördare ska få chans på chans. Nästa gång kanske det är någon i din närhet som blir rånad eller något ännu värre. Jag vill se dig bete dig lika ädelt då!
Du har inte fel i vad du säger, finns inte många riktiga kriminella som vill beblanda sig med han, visst han kan framstås som riktig Krim men det är inte svårt när man beblandar sig med pundare.
Och några chanser förtjänar han inte dom har han bränt för väldigt länge sen! Kolla bara efter han släpptes för mordet, hade inte varit i närheten av droger på 9-10 månader och börjar punda direkt, vilket bevisar att han inte vill sluta för efter så lång tid är abstinensen och alla fysiska bieffekter borta och enbart psykiskt drogsug
Citera
2022-11-22, 22:23
Medlem
Citat:
Du har inte fel i vad du säger, finns inte många riktiga kriminella som vill beblanda sig med han, visst han kan framstås som riktig Krim men det är inte svårt när man beblandar sig med pundare.
Och några chanser förtjänar han inte dom har han bränt för väldigt länge sen! Kolla bara efter han släpptes för mordet, hade inte varit i närheten av droger på 9-10 månader och börjar punda direkt, vilket bevisar att han inte vill sluta för efter så lång tid är abstinensen och alla fysiska bieffekter borta och enbart psykiskt drogsug
Killen knarkade under dessa månader också. Han var bättre på att dölja det dock
Citera
2022-11-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Herregud vad han gått ner sig, ”det tar sig sa mordbrännarn”

https://imgur.com/a/YsoaC7m

#Slajflife #limitless

Vad i helvete...
Citera
2022-11-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Aa men jag menade direkt han blev släppt ur häktet, innan youtube karriären drog igång
Citera
2022-11-22, 23:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LsdGuru
Vet en kille som satt med honom som berättade att Alex inte bangade när det erbjöds Gambianskt Rövheroin, skulle inte förvåna mig om han betalade med natura för pengar verkar han aldrig haft förutom under korta perioder.
Citera
2022-11-22, 23:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Haha det är så flashigt ja

Ja undrar om Alva bara ignorerade den bruden också. Det börjar bli en del brudar nu alltså Varför stannar hon med honom? Hon hade ju chansen att starta nåt eget bra. Nu är det tveksamt om någon av dem kan satsa på youtube igen. Känns som de gjort bort sig för mycket. Allt är genomskådat.

Jag tror att stackaren stannar för att hon är ung (yngre i skallen än på id kortet) och för att han är hennes första kärlek som vart med henne tillbaka mer än att svara på brev från kåken.
Det är sorgligt.
Det är mamma Jeanette som bör granska sitt moderskap egentligen.
Hur kunde hennes dotter bli en trasa?
Hur kan hon låta detta ske utan att hon ingriper när folk pratar illa om hennes 20 åriga dotter på internet, för att hon är ihop med en mördare?
Hur kunde hon låta sin dotter bli ihop med en mördare från första början och...
Väldigt sorglig historia för Alvas skull.
Alex kommer få sin karma.
Citera
2022-11-22, 23:37
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tack bra sagt! Han förtjänar ingens dalt och sympatier.
Och vadå ser på när han dör som jag ser många skriva? Han injicerar inte heroin direkt. Tror hans level på missbruk är ganska illa såklart, men han kan leva år efter år sådär.
Tror inte ens han vill bli ren. Han älskar det livet. Åka runt och vara "kändis" i luffarkretsar är det bästa han vet.

Undrar hur mycket han har kvar på kontot. Verkar vara tomt. Hur länge orkar hans nya kompisar bjuda på allt? Snart dags att byta stad och vänner kanske..
Nä det är verkligen inte synd om en sån här narcissistgris. Och inte Alva heller längre. Hon vet bättre.

Oavsett vad han tar så får vi inte glömma att han är en mördare. Karma ger honom. På olika sätt. Vi är inte hemska för att vi ser på när han valt att göra sin downfall framför publik. Killen dödade någon och gjorde pengar på att bli friad för det.. Alex du kan säkert lura åklagare men du kan aldrig lura din egna gud.
Citera
2022-11-23, 00:07
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
det är ingen på fb som bidrar till något beteende alls, jag skrev att jag inte känner för att sparka nån som ligger och på något vis fick ni det till att vi ger han en andra chans? Jag tycker inte synd om han alls och jag önskar inte han något gott, han förtjänar allt som händer honom. men jag känner inte att ja behöver bidra eller heja på hans downfall för kolla vad karma gör med han killen, han fick ifrån tv4 med Malou till ett fattigt vandrar hem i Gbg med Alva anine och Karo😂

Hahaha å fy i helvete vad slirigt. Fan vad människan gått ner sig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in