Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Snubben blir tårögd när han säger till tittarna att han är en bra, äkta och tacksam drogfri människa.. eftersom på internet blir man lätt genomskådad om man är falsk.
Se min tår nu vad äkta jag är som att folk tror på det.
Han hängde ju ut sin flickvän som en smutsgris som knullat runt bland hans rapp kollegor.. eller det är iaf vad jag tolkade uthängningsvideon som.. att hon hade knullat med nån eller några andra rappare innan Alex men sen ljög hon om att det inte var så.
På tok för mycket info att hänga ut nån med.
Men visst kan jag ha tolkat det fel också men hur ska man tolka en sån video?
Japp! Onekligen något åt det hållet! Det va solklart att det var HON som gjort ngt oförlåtligt och han var TVUNGEN att ta beslutet!
Sen att det hänt långt innan de kände varandra och han inte kunde smälta att hon ljugit eller undanhållit något så han va tvungen att sluta älska henne, är en annan sak!
Nu har de ett äktenskap och kan inte leva utan varandra och hon har inga problem med att han låg runt under det korta "uppehållet"!
Däremot skulle det inte förvåna mig om hon varit en madrass hela tiden och fortfarande är. Vafan ska hon annars göra liksom när han sitter avdäckad i ngn trappuppgång?! Ingenting med henne skulle chocka mig längre, min bild av henne har totalt förändrats!