Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Jag hoppas du blir kallad som vittne till dina anmälningar.
Då kommer du få känna på hur Thai är som ond, och det kan jag säga är precis raka motsatsen till deras annars så gemytliga sinnelag.
Märker att du är ansiktet utåt för thaimassage och dess prostitutionverksamhet. Måste inte vara mycket som sker i ditt liv när du försöker skydda några yrkeshoror som gör allt i sin makt för att runka kuk medan massagen är urusel. Varför skulle jag vara rädd för någon liten thai på 1.50? Spelar ingen roll hur rosenrasande du är kan ändå inte ta en individ under 1.70 seriöst.
Ps. gemytliga sinnelag? Falskt. Har du varit i thai så allt de gör är att jaga faranger och lurar så fort de får chansen. Inge kanonfolk men inte helt tappade. Något under snittet om man jämför med övriga europa
Citat:
Ursprungligen postat av
Fidelio69
Du låter ju själv som ärketypen av ett gammalt bittert fetto.
Det är f.ö. inte olagligt att sälja sex, så förutsatt att ägarinnan inte är inblandad (vilket blir svårt att bevisa) så kan du använda dina anmälningar till att torka upp efter din senaste runk framför någon gammal dassig VHS.
"Monstersummor" var nog dessutom att ta i...
Puss och kram
Varför då menar du? Jag får fortfarande kvinnor och behöver inte checka in på lortiga massageställen och betala fantasisummor för en pinsamt dålig massage + extra. Ni är ju lurade som häller bensin i elden.
Monstersummor jo, kolla hur ni skriver i eran tråd att ni pungar ut över 1000ingen utan problem?
Jag vet hur lagen funkar, hoppas ni åker fast