2017-02-05, 12:13
Medlem
Klart mamasan vet va fan som händer på salongen. Själv gillar jag inte stället då tjejerna kommit överens om prissättningen på extra. Lite rätt åt dem faktiskt.
Spekulationer är stora här, ni som sitter och gissar skit i det, det finns så många här som har insyn i verksamheten.

Och det finns dagar salonger inte får mer än en kund. Och självklart kan dom dra in stora summor andra dagar.
Citera
2017-02-05, 13:57
Medlem
Bra jobbat snuten! Thaikvinnorna är här och tjänar monstersummor och förväntar sig att kunderna ska beteala fantasisummor vilket idiotkunderna gör eftersom deras kunder består av gubbar som är ohygieniska med en trasig själ. Larvigt hur ni kan låta dessa människor tjäna 35 gånger mer än i sitt hemland.

Hoppas fler thaiställen stängs ner, jag har redan tipsat 2 ställen som jag vet erbjöd extra.
Fy och skam för sverige detta. Går ner sig.
Citera
2017-02-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laidbackk
Bra jobbat snuten! Thaikvinnorna är här och tjänar monstersummor och förväntar sig att kunderna ska beteala fantasisummor vilket idiotkunderna gör eftersom deras kunder består av gubbar som är ohygieniska med en trasig själ. Larvigt hur ni kan låta dessa människor tjäna 35 gånger mer än i sitt hemland.

Hoppas fler thaiställen stängs ner, jag har redan tipsat 2 ställen som jag vet erbjöd extra.

Det känns som att du är en gubbe med en trasig själ.
Citera
2017-02-05, 16:17
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Ja det är inget lätt jobb. Min massös är genomsvett efter en timmes massage om jag ber om riktig hård Thaimassage. Och för detta tar hon 400:- . Så det är inte lätt att få det att gå runt om man ska vara seriös i den branschen. Men eftersom hon är seriös så kommer det en del tjejer till salongen. O klart så är hon bekymrad att de flesta erbjuder massa annat. Sen finns det ju andra aspekter, de här tjejerna har svårt att få ett seriöst förhållande. De flesta män lägger benen på ryggen när de får veta att hon masserar. För de drar direkt slutsatsen att de säljer sex.

Slutade gå till thai massage eftersom det mest var extraknäckande horor utan massagekunskap där.(Inget moraliskt mot dom men inte vad jag sökte).
Men det finns tydligen massageutbildade också. Lite knepigt att hitta dom bara.
Citera
2017-02-05, 16:18
Medlem
"40 av 300 thaimassageställen"..._ finns det verkligen så många ? misstänker att Polisen driver upp dessa statistiken för att få mera resurser. Här i Uppsala har vi 4-6 st tror jag, men då borde var typ 1000 Thailandskor i Stockholm, har aldrig sett en enda Thai kvinna, förutom de i restauranger.
Citera
2017-02-05, 18:01
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
"40 av 300 thaimassageställen"..._ finns det verkligen så många ? misstänker att Polisen driver upp dessa statistiken för att få mera resurser. Här i Uppsala har vi 4-6 st tror jag, men då borde var typ 1000 Thailandskor i Stockholm, har aldrig sett en enda Thai kvinna, förutom de i restauranger.
Jag tror att det är precis tvärtom. Polisen håller ned siffrorna för att de vet att de inte har resurser och inte kommer få några heller. I själva verket är det minst 300 som säljer extratjänster.

I Stockholm finns det runt 330-340 salonger enligt min uppskattning. I Uppsala runt 15 st.
Citera
2017-02-05, 18:18
Avstängd
thaimans avatar
Citat:

Jag hoppas du blir kallad som vittne till dina anmälningar.
Då kommer du få känna på hur Thai är som ond, och det kan jag säga är precis raka motsatsen till deras annars så gemytliga sinnelag.
Citera
2017-02-05, 18:27
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69

Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Jag tror att det är precis tvärtom. Polisen håller ned siffrorna för att de vet att de inte har resurser och inte kommer få några heller. I själva verket är det minst 300 som säljer extratjänster.

I Stockholm finns det runt 330-340 salonger enligt min uppskattning. I Uppsala runt 15 st.

319 stycken för närvarande enligt Thaimassageguiden:

http://www.thaimassageguiden.se/salonger/stockholm.html

Som redan nämnts i tråden är det nog snarare 40 av 300 som inte erbjuder någon form av sexuella extratjänster, i synnerhet utanför innerstan. Dessutom är ju själva massagen i grunden en helt legal verksamhet att både köpa och sälja, vilket gör det mycket svårt att komma åt sexköparna (såvida de inte ska installera kameror på samtliga salonger), så det bästa vore att i stället avveckla sexköps-och kopplerilagarna och begränsa dem till att enbart omfatta trafficking och tvångsprostitution.
Citera
2017-02-05, 18:35
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Du låter ju själv som ärketypen av ett gammalt bittert fetto.

Det är f.ö. inte olagligt att sälja sex, så förutsatt att ägarinnan inte är inblandad (vilket blir svårt att bevisa) så kan du använda dina anmälningar till att torka upp efter din senaste runk framför någon gammal dassig VHS.

"Monstersummor" var nog dessutom att ta i...

Puss och kram
Citera
2017-02-05, 18:41
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
319 stycken för närvarande enligt Thaimassageguiden:

http://www.thaimassageguiden.se/salonger/stockholm.html

Som redan nämnts i tråden är det nog snarare 40 av 300 som inte erbjuder någon form av sexuella extratjänster, i synnerhet utanför innerstan. Dessutom är ju själva massagen i grunden en helt legal verksamhet att både köpa och sälja, vilket gör det mycket svårt att komma åt sexköparna (såvida de inte ska installera kameror på samtliga salonger), så det bästa vore att i stället avveckla sexköps-och kopplerilagarna och begränsa dem till att enbart omfatta trafficking och tvångsprostitution.
Det stämmer.
Sen finns det ett antal som inte är mer i TMG, därav min uppskattning om 330-340.
Citera
2017-02-05, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Du låter ju själv som ärketypen av ett gammalt bittert fetto.

Det är f.ö. inte olagligt att sälja sex, så förutsatt att ägarinnan inte är inblandad (vilket blir svårt att bevisa) så kan du använda dina anmälningar till att torka upp efter din senaste runk framför någon gammal dassig VHS.

"Monstersummor" var nog dessutom att ta i...

Puss och kram

Exakt, och när en massösen väljer sälja sex så är det vanligaste att de valt det själva pga att de har fattig familj som barn eller/och föräldrar att försörja i Thailand.

Vanligaste är att den så kallade mamasan inte har någon bringande inkomst i att massöserna säljer sex heller.
Citera
2017-02-05, 19:39
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDicken
Exakt, och när en massösen väljer sälja sex så är det vanligaste att de valt det själva pga att de har fattig familj som barn eller/och föräldrar att försörja i Thailand.

Vanligaste är att den så kallade mamasan inte har någon bringande inkomst i att massöserna säljer sex heller.
Indirekt har hon ju iofs det. Salongen skulle antagligen ha färre kunder om inte tjänsterna erbjöds.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in