Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-13, 22:30
Medlem
Ronilles avatar
Ja, det var Kristian Luuk brorsa som var kuratorn och övrig kuriosa är att Eddie spelas av Henrik Dorsins grabb.
Citera
2017-02-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jaha, då är det väl samma person som Konika (se mitt inlägg ovan) kallar "rektorn". Vet inte vem av er som uppfattat det rätt, jag kollar mest med ett halvt öga Som sagt tror jag det är Martin Luuk som spelar honom.

Googlade karln, det stämmer. Han presenterade sig som kuratorn i andra avsnittet
Citera
2017-02-13, 22:47
Medlem
Okej kurator kollade lite slarvigt.
Citera
2017-02-13, 22:49
Medlem
Bdonks avatar
Såg slutet av tredje delen på TV ikväll och tyckte att det verkade tillräckligt bra för att kolla tillbaka på det jag missat. Såg del ett alldeles nyss på SVT Play och tyckte att det var hyfsat. Finska rycket var ett nytt uttryck för mig.

Noterade förresten att tjejen som spelar den femtonåriga dottern var en söt tjej, trots sin unga ålder. Amanda Lindh som spelar karaktären Bianca. Hon kan nog bli intressant att kolla in om nåt år eller så om hon fortsätter som skådespelerska.
Citera
2017-02-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Tycker serien är sevärd hittills! Mest spännande är relationen mellan Petra Mede och killen på jobbet. Stör mig på Eddie, har han inte ADHD så spelar han förbannat bra!

Grabben som spelar Eddie heter Frank Dorsin och är son till Henrik Dorsin. Petra Mede är läskigt bra i sin roll, mycket trevlig överraskning.
Citera
2017-02-13, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Noterade förresten att tjejen som spelar den femtonåriga dottern var en söt tjej, trots sin unga ålder. Amanda Lindh som spelar karaktären Bianca. Hon kan nog bli intressant att kolla in om nåt år eller så om hon fortsätter som skådespelerska.
Jag gick bara och väntade på detta inlägg. Sötare tjej får man leta efter alltså. Ger dessutom ett sympatiskt och mysigt intryck. Nä, urgullig tjej verkligen.

Edit: Alltid lika underhållande att beskåda Fredrik Hallgren med. Rekommenderar 112 Aina starkt om man diggar honom.
Senast redigerad av Mafisen 2017-02-13 kl. 23:41.
Citera
2017-02-14, 00:13
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafisen
Jag gick bara och väntade på detta inlägg. Sötare tjej får man leta efter alltså. Ger dessutom ett sympatiskt och mysigt intryck. Nä, urgullig tjej verkligen.

Edit: Alltid lika underhållande att beskåda Fredrik Hallgren med. Rekommenderar 112 Aina starkt om man diggar honom.
Jag är helt enig med dig — sötare tjej får man leta efter! Hoppas verkligen att vi får se mer av henne framöver i filmer eller tv-produktioner då jag är säker på att hon kommer att vara superfin om ytterligare något år. Tjejer är ju som finast när dom är i typ 18-årsåldern och några år över det.
Citera
2017-02-14, 00:19
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Ja, det var Kristian Luuk brorsa som var kuratorn och övrig kuriosa är att Eddie spelas av Henrik Dorsins grabb.

Även Henrik Dorsins fru är med. Spelar barnmorskan. Hon är ju med i Grotesco-gänget.
Citera
2017-02-14, 01:20
Medlem
Citat:
Jag är helt enig med dig — sötare tjej får man leta efter! Hoppas verkligen att vi får se mer av henne framöver i filmer eller tv-produktioner då jag är säker på att hon kommer att vara superfin om ytterligare något år. Tjejer är ju som finast när dom är i typ 18-årsåldern och några år över det.
Jag kan bara instämma och sålla mig till hyllningskören. Vet du hur gammal hon är och om hon använder sig av sociala medier? Jag har googlat febrilt men jag finner absolut ingenting. Jag hade uppskattat ett svar om du - eller någon annan - vet något gällande detta.
Senast redigerad av Mafisen 2017-02-14 kl. 02:06.
Citera
2017-02-14, 01:48
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafisen
Jag kan bara instämma och sålla mig till hyllningskören. Vet du hur gammal hon är och om hon använder sig av sociala medier? Jag har googlat febrilt men jag finner absolut ingenting. Jag hade uppskattat ett svar om du vet något gällande detta.
Jag vet tyvärr inte mer än du och jag har också googlat. Om du — eller någon annan — luskar ut något om Amanda Lindh är det väldigt välkommet att skriva det här i tråden! Just nu verkar hon dessvärre vara ytterst anonym...
Citera
2017-02-14, 03:29
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Jag vet tyvärr inte mer än du och jag har också googlat. Om du — eller någon annan — luskar ut något om Amanda Lindh är det väldigt välkommet att skriva det här i tråden! Just nu verkar hon dessvärre vara ytterst anonym...

Herregud det är ett barn ni pratar om.
Citera
2017-02-14, 10:04
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Herregud det är ett barn ni pratar om.
Jag förstod att någon skulle reagera som du gör. Ja visst, det är en ung tjej, en tonåring som verkar vara i femtonårsåldern men det är en söt tjej för det!

Dessutom är det som jag skrev att för mig blir tjejer intressanta på riktigt när dom är några år äldre, ungefär i artonårsåldern och några år över det. Men detta behöver inte hindra att det redan nu skulle kunna vara intressant att kolla in Amanda Lindh på sociala medier, t ex om man kunde följa henne på Instagram eller nåt liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in