Citat:
Ursprungligen postat av
soulfood1
Jag och sambon undrar om det r en utkldd Mns Herngren som spelar kuratorn? Hittar inte hela rollistan nnstans. Fr vrigt gillar jag serien.
Va? Om du menar familjeterapeuten som r partner med Ann Petrn r det ju Johan Ulvesson i Stig Larsson-frilla la sent 90-tal (Referens:
https://www.youtube.com/watch?v=5jd6dDFn5Oo )
Citat:
Ursprungligen postat av
Konika
Var det kristian luuk som var rektorn?
Tyckte det sg ut som hans brorsa, Martin. Vet ej om det var han, dock.
Fr vrigt tycker jag att denna serie r jvligt mrklig om man nu verkligen vill ge en bild av en "normal" bonusfamilj, den visar ju bara
en bonusfamilj som r ett dysfunktionellt helvete. Det hade vl funkat om man hade haft ngon slags svart komedi-approach, men det verkar frestlla ngon slags blandning av igenknningshumor och igenknningsdrama fr "den moderna familjen", vilket gr att jag blir ganska orolig fr personer som befinner sig i mlgruppen.
Enda familjemedlemmen som r ngotsnr sympatisk r ju Kevin. Frldrarna/bonusfrldrarna verkade tminstone reko fram tills pappan av ren ignorans nstan ddade sin styvson, med god hjlp av dennes mamma som glatt gmt hans livsviktiga allergisprutor i "en flyttlda ngonstans", sdant livsfarligt beteende borde ju vara grund till tvngsomhndertagande. Annars r det bara miffon och rvhl, srskilt br nmnas snorungen (som festligt nog spelas av Henrik Dorsins son) och hans loser till idiotpappa.